Donderdag is het bloeden begonnen en vanaf zondag avond al niks meer gezien zaterdag op de echo was te zien dat er nog wel wat zat.
Dat meen je niet! Wat erg dat ze je dit niet gunnen. Ik vind het zo'n vreemde gang van zaken! Het lijkt erop dat je nu moet accepteren dat je geen echo krijgt. Je zal dan moeten beslissen of je wel probeert zwanger te worden vóór je menstruatie of dat je toch je menstruatie eerst afwacht.
Precies… daarbij zijn mijn vriend en ik normaal heel actief zeg maar… en nu weet ik niet of er nog iets gaat komen en of we dus al iets mogen doen… maar toch vind ik die onzekerheid of er nog iets zit wel killing… en dat nog meer dan 3 weken Hoe gaat het bij jullie @M061987 en @Babywens7
Ik snap je helemaal. Als ik in jouw schoenen stond, zou ik er wel voor gaan als ik niet meer zou bloeden. Maar dan wel met ovulatietesten natuurlijk, dan kan je ook niet 'te vroeg' vrijen. Geeft misschien wat meer zekerheid. Als je ovuleert betekent het tenslotte dat je lichaam er weer klaar voor is. Ik zou me dan geen zorgen maken over of er nog iets kan zitten bijvoorbeeld. Hier voel ik me echt super zwanger en ik ben heel erg benieuwd naar de echo morgen. Ik zou ook willen dat mijn testen afliepen zoals bij jou. Ik hoop niet dat ik nog weken positief ga testen
Ik kwam ook dit tegen. Dat wil zeggen dat ik met 34 jaar een kans van 35% heb dat ik een miskraam krijg na het geluk te hebben zwanger te raken… das veel!!
Had ik ook gelezen, na je 35ste ongeveer heb je iets meer kans op een miskraam. Ik word over 2,5 week ook 34. Killing, die statistieken Maar ik hou goede hoop hoor. Ik weet zeker dat ik binnen nu en twee rondes weer zwanger ben!!
echt raar dat ze niet een echo willen doen om te zien of de baarmoeder helemaal schoon is. Maar ja… er is inderdaad weinig aan te doen of je moet een pret-echo plannen bij een vk die er wel verstand van heeft of zo. Vandaag voel ik me meteen vanaf de ochtend een stuk beter en positiever. Gisteren voelde ik me nog heel rot en verdrietig. Ik hoop dat deze stijgende lijn voortzet. Ik bloed nog wel mondjesmaat. In jouw geval zou ik ook gewoon met ovulatietesten gaan werken en als het helemaal goed voelt er toch gewoon voor gaan.
Ja dat van die percentages kans op miskraam heb ik ook gezien. Ik ben nu 40 dus misschien was het zelfs ‘te verwachten’. Om die reden vind ik het zelf ook spannend om ervoor te kiezen om nog een poging te wagen; want ik vind een miskraam echt heel heftig.
Ik snap dat die cijfers flink afschrikken. Goed overwegen en over praten. Hoe groot is de wens voor nog een kindje en wil je de risico’s nemen om er toch voor te gaan…
Ik heb net toch naar gynaecoloog gebeld. Dat ik me zorgen maak dat ik al 2 dagen geen bloedverlies heb maar wel buikpijn blijf houden en dat ik 29 juli pas een echo heb. Dienstdoende gynaecoloog belt me vanmiddag terug
Ik heb net weer een test gedaan. Het loopt nog niet echt af. Maar het is niet dik positief of zo. Dus het zal binnenkort wel aflopen.
nee ik heb vrijwel geen buikpijn gehad. Misschien een heel klein beetje op donderdag toen ik ook zeurende rugpijn had. Gisteravond enkele steekje in baarmoeder. Verder heel weinig. Als je soms verhalen leest dan zou het erger moeten zijn dan menstruatiepijn, maar dat was bij mij niet zo.
Vind het zo raar dat ik nu nog best veel buikpijn heb maar al 2 dagen geen bloed en ik word maar niet gebeld… zou deze middag terug gebeld worden
Ik heb ook geen buikpijn gehad. Ik heb alleen dinsdag en woensdag krampen in baarmoeder gehad, verder niks
Dat is wel slecht. Maar de dag is nog niet voorbij. Je zou zelf even kunnen proberen en vragen of ze je niet vergeten zijn.
Ben net gebeld en nou snap ik er al helemaal niks meer van… maar ben wel blij eigenlijk. de gynaecoloog die dienst heeft nu heeft contact gehad met de gynaecoloog waar ik donderdag en zaterdag ben geweest. zij zei nu dat ik zaterdag al schoon was en dat ze alleen nog slijmvlies zag dat eruit moest komen en dat dat waarschijnlijk tm zondag is geweest. Het is dus goed en normaal dat ik geen bloedverlies meer heb. De buikpijn wordt nu vanzelf minder. ik heb wel groen licht gekregen dat we gemeenschap mogen hebben maar ook nu wreef ze er wel extra in dat dit veilig moest omdat ik tot de afspraak op de 29e niet zwanger mag raken, omdat het voor hen dan verwarrend is of ze naar een nieuwe zwangerschap kijken.