Negatieve test, niet ongesteld

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ananas9, 5 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ananas9

Ananas9 Actief lid

4 jul 2009
    163
    13
    18
    Vrouw
    West-Vlaanderen
    Ik zit elke keer te twijfelen of ik een berichtje zal achterlaten hier maar ik heb besloten om het toch maar wel te doen.

Ik ben namelijk 3 weken over tijd en dat snap ik niet want ik ben altijd regelmatig ongesteld. 9 mei was de laatste keer. Toen ik het zou moeten worden en het kwam niet dacht ik oh na ja dan zal het volgende week wel zijn... nou niet dus en 3 weken later nog steeds niet. Ik werd daar helemaal onrustig van dus ik heb 30 juni een zwangerschapstest gedaan van de Schlecker die negatief aangaf (wat ik ook wel had verwacht omdat ik helemaal geen zwangerschapsverschijnselen heb). 30 juni had ik sex met mijn vriend en toen bleek er een scheurtje in het condoom te zitten (ik ben niet meer aan de pil sinds november of december vorig jaar).
    Nou moet ik a.s. dinsdag weer een test doen (als ik dan nog steeds niet ongesteld ben geworden). Ik voel het nu ook weer rommelen in mijn buik (net als de vorige weekenden want ik word het altijd in een weekend) maar daar blijft het ook bij. Ik wou dat ik gewoon ongesteld werd... dan ben ik pas gerust gesteld want denk niet dat als ik het dinsdag nog niet wordt... dat die test dan opeens positief aangeeft... of zou dat wel kunnen?

2. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    als je van de week nog niet ongi bent maar ook geen positest hebt zou ik een bezoekje wagen aan je huisarts. deze zou je verder kunnen onderzoeken of je door kunnen sturen voor een bloedafname om te kijken of je HCG aanmaakt of voor iets anders. als je normaal wel altijd regelmatig ongi werd dan is dit wel erg raar!

succes in ieder geval.

3. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik zou nog is testen en anders is even langs de ha gaan kijken wat er aan de hand is ik weet niet of je veel stres hebt maar daar kan het ook door komen dat het weg blijft

veel sucees

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik zou ook ff naar de ha gaan en iig je bloed laten controleren !!!

5. Ananas9

Ananas9 Actief lid

4 jul 2009
    163
    13
    18
    Vrouw
    West-Vlaanderen
    Heb vanochtend weer een test gedaan en kwam weer heel erg duidelijk negatief uit. Misschien dat ik zaterdag ongesteld word.

6. Ananas9

Ananas9 Actief lid

4 jul 2009
    163
    13
    18
    Vrouw
    West-Vlaanderen
    ff een update. Had net de huisarts gebeld en die assistente zei dat als de testen negatief aangeven dat je dan niet zwanger bent (heb er vandaag weer 1 gedaan). Dat weet ik ook wel en heb ook nergens last van en de kans is ook klein maar als ik volgende week nog nie ongesteld ben kan ik een afspraak maken zei ze. Ik heb echt geen stress dat het daardoor wegblijft.

7. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    wat vervelend joh, k zou er ook best onrustig van worden! Succes ermee he!

liefs

8. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Misschien wordt je cyclus ook langer of is het even de weg kwijt. Hoop op ander bericht voor je!
    En dat je niks voelt hoeft niks te betekenen.

9. Ananas9

Ananas9 Actief lid

4 jul 2009
    163
    13
    18
    Vrouw
    West-Vlaanderen
    Ik ben eindelijk weer ongesteld geworden vandaag :D:D:D:D !!!

10. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Gelukkig! Fijn dat je nu duidelijkheid hebt.

Deel Deze Pagina