Haha ja dat lees ik ook wel eens ''laat het los en je word zwanger'. Maar denk niet dat het allemaal zo makkelijk is. Maar wie weet zou enorm Blij zijn als het lukt en het van de daken willen schreeuwen denk ik op dat moment
ik was 't topic kwijt... Vorige maand erg verdrietig dat het weer mis was. Vorige week echt veel puisten, last van humeur etc. dus dacht dat het weer een verloren ronde was. Maar gisteren....positief getest!! (wat een cadeau voor vaderdag!)
♡ Lijst zwanger worden zonder mmm ♡ Nod-lijst: Mei (3) 18 mei - Roanna, 30 jaar , 3e kindje, ronde >14 27 mei - Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 9 28 mei - Ro1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 Juni (3) 3 juni - luna86 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 18 14 juni - jolien1986, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 (augustus 2018 gestart) 25 juni - BertxBirgit, 28 jaar, 4e kindje, ronde x (2 jaar bezig dus tel kwijt) Zwanger: Roanna Totaal: 6 Wachtbankje (0) Ongesteld (2) Zwanger (1) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen[/QUOTE]
♡ Lijst zwanger worden zonder mmm ♡ Nod-lijst: Mei (3) 18 mei - Roanna, 30 jaar , 3e kindje, ronde >14 27 mei - Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 10 28 mei - Ro1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 Juni (3) 3 juni - luna86 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 18 14 juni - jolien1986, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 (augustus 2018 gestart) 25 juni - BertxBirgit, 28 jaar, 4e kindje, ronde x (2 jaar bezig dus tel kwijt) Zwanger: Roanna Totaal: 6 Wachtbankje (0) Ongesteld (2) Zwanger (1) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
Jaaaa! Wat leuk om te lezen meid! De eerste roze is een feit! Dat geeft ons allemaal wel hoop denk ik Proficiat!
♡ Lijst zwanger worden zonder mmm ♡ Nod-lijst: Mei (2) 27 mei - Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 10 28 mei - Ro1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 Juni (3) 3 juni - luna86 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 18 14 juni - jolien1986, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 (augustus 2018 gestart) 25 juni - BertxBirgit, 28 jaar, 4e kindje, ronde x (2 jaar bezig dus tel kwijt) Zwanger (1): Roanna Totaal: 6 Wachtbankje (1) Ongesteld (2) Zwanger (1) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
Ik heb mezelf op het wachtbankje gezet. Aan mijn slijm en baarmoermond te voelen heb ik mijn eisprong ergens gemist.. Hopelijk toch op de juiste momenten gezellig gemaakt maar vrees er een beetje voor want mijn man is een paar dagen op vakantie geweest
♡ Lijst zwanger worden zonder mmm ♡ Nod-lijst: Mei (2) 27 mei - Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 10 28 mei - Ro1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 Juni (3) 14 juni - jolien1986, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 (augustus 2018 gestart) 25 juni - BertxBirgit, 28 jaar, 4e kindje, ronde x (2 jaar bezig dus tel kwijt) Juli 6 juli - luna86 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 19 Zwanger (1): Roanna Totaal: 6 Wachtbankje (1) Ongesteld (2) Zwanger (1) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
Oh dat zou jammer zijn hè! Wie weet zaten jullie toch nog goed! Hier nog geen ei, ook geen aankomend ei. Ik had goede hoop dat ik hem weer op cd 17 zou hebben maar helaas. Hopelijk volgende week ergens!
Hier is het over en uit.. Chaggy en pijn in de onderrug. Ben het zo moe om te zeggen op naar de volgende ronde
Ja idd.. Komt gisteren een andere mama mijn middelste halen om naar de sportdag te gaan en met dit warme weer had ze haar dikke jas niet aan, zie ik dat ze zwanger is. Janken kon ik op dat moment! bah!
Oh ook dat is zo vreselijk herkenbaar.. Ik kan alleen maar zeggen dat je verdriet er mag zijn. Het is een hele normale reactie en je hoeft je er niet schuldig om te voelen. Ik hoop dat jij straks ook nog eens mag pronken met je babyinbuik! Hou die gedachte vast!!
Ja ik hoop het. Maar ik had voor mezelf gesteld dat mijn gezin compleet moest zijn voor mijn 30, ben 2 weken terug 29 geworden dus is het nog maar een paar maanden en dan is de 'deadline' verstreken. Dat doe zo een pijn dat die zo dicht is! Ik weet dat ik zo niet mag denken maar toch.. 3 kids op 2,5 jaar tijd en nu tussen 3 en 4 zal minstens 3 jaar zitten als het er ooit nog van mag komen Sorry, ff nood aan ventileren
Hier alweer lichtelijk verbaasd. Vandaag cd 15 en wat eiklachten. Mijn ovu test is ook alweer aan het oplopen. Hopelijk laat dit eitje me niet in de steek en groeit hij nu door zodat hij dit weekend kan springen Oh en ik zou geen ovu testen doen deze maand.. weer niet gelukt