Het is gewoon dat we al zo lang bezig zijn ik er gewoon niet meer in geloof en me nu in mijn hoofd heb gestoken dat er mss weer wat mis is zoals een paar rondes geleden met een vastzittend ei.. Ik ben gewoon zo bang voor een negatieve test.. De ene moment dnek ik echt dit kan gewoon niet anders dan dat ik zwanger ben en de andere moment bijna paniek omdat het niet kan Ik ben niet zeker van mij ei, daarom maakt het alles nog moeilijker, ik heb wel al meer dan een week last van mijn onderrug dus dan is mijn ei al geweest en komt mijn menstruatie eraan. Ik had me voorgenomen om morgen te testen maar ik ben zo bang, ik ga echt gewoon kei hard in huilen uitbarsten als het niet positief is. Ik heb nog nooit gehoord dat ze hier een 'tropenrooster' hebben, maar mss komt het ook maar omdat ze hier ,nog maar 2 jaar naar school gaan. Veel succes met de verhuis! altijd een heel gedoe maar zo leuk als je dan op je nieuwe plekje zit! het 'ik geloof er niet meer in' is hier ook zo, daarom al die angst. Ik blijf toch voor jouw duimen hoor
Bezigheid van de afgelopen 2 dagen, morgen laatste dagje school van mijn 2 oudste en voor de juffn zo een 2 'taarten' gemaakt. Kan geen kleurpotloden of stiften meer zien
Ik ben zwanger!!! Ik kan het niet geloven, na 2 jaar! De wonderen zijn de wereld nog niet uit! *Happy Happy Happy*
Yes yes yes! Ik wist het!! Gefeliciteerd meid, het is jullie zo ontzettend gegund na zo’n lange tijd. Het geeft mij ook hoop! Het kan dus toch natuurlijk na zo’n lange tijd!
Dank je wel! Ja nu ben jij de volgende he, het dus idd, kan het nog steeds niet geloven! Hopelijk blijft ie plakken nu!
♡ Lijst zwanger worden zonder mmm ♡ Nod-lijst: Mei (2) 27 mei - Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 10 28 mei - Ro1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 Juni (2) 14 juni - jolien1986, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 (augustus 2018 gestart) 30 juni - NonnieMa, xx jaar, 2e kindje, ronde 13 (ronde 5 na MA) Juli (1) 6 juli - luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 19 Zwanger (2): Roanna 4 maart - BertxBirgit, 29 jaar, 4e kindje Totaal: 7 Wachtbankje (2) Ongesteld (1) Zwanger (2) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
Hoihoi, ik kwam nog even mee lezen hier en ik zie je positieve test!! Wat enorm fijn! Van harte gefeliciteerd!!
♡ Lijst zwanger worden zonder mmm ♡ Nod-lijst: Mei (2) 27 mei - Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 10 28 mei - Ro1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 Juni (2) 14 juni - jolien1986, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 (augustus 2018 gestart) 30 juni - NonnieMa, xx jaar, 2e kindje, ronde 13 (ronde 5 na MA) Juli (1) 6 juli - luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 19 Zwanger (2): Roanna 4 maart - BertxBirgit, 29 jaar, 4e kindje Totaal: 7 Wachtbankje (1) Ongesteld (2) Zwanger (2) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
Helaas, 9 dpo en het bruinverlies begint weer. Dat is voor mij een teken dat het 100% door gaat zetten over een dag of 2/3. Ik blijf het toch zo vreemd vinden dat het maar niet wil lukken. Stom lijf