Zwanger worden duurt lang, zonder mmm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BertxBirgit, 6 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Lijst zwanger worden zonder mmm

Nod-lijst:
    Juli (2)

6 juli - luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 19
    28 juli - NonnieMa, 38 jaar, 2e kindje, ronde 14 (ronde 6 na MA)

Augustus (1)
    28 augustus - BertxBirgit, 29 jaar, 4e kindje, ronde x (meer dan 2 jaar bezig dus tel kwijt)

Totaal: 3

Zwanger:
    Roanna
    Willemijntje19

Sterretjes:

4 juli - BertxBirgit, 5 weken

Wachtbankje (0)
    Ongesteld (3)
    Twijfel-/tuurtest (0)
    Negatieve test (0)
    Zwanger (2)

Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.

Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen

2. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Lijst ook ff opgekuist want mei en juni zijn we al weer even gepasseerd

3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.569
    113
    Vrouw
    Balen :(

BertxBirgit vindt dit leuk.
  4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.807
    9.315
    113
    Gelderland
    Ahhh wat balen zeg :(

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.569
    113
    Vrouw
    Hoe is het hier dames?

:rolleyes:

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.807
    9.315
    113
    Gelderland
    Bij ons alles rustig. Menstruatie bijna klaar. Nieuwe ronde maar wel met 20 stappen terug ;)
    Komende maanden even de focus op andere dingen en ik sta er nu zo in dat mocht het lukken dat het mooi is en zo niet dan niet.
    Zelfs al wat baby spullen aan het weg doen!

Spectre en BertxBirgit vinden dit leuk.
  7. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Hier menstruatie ook bijna klaar. Kvoel mij echt k*t, al dagen.. pff, nergens nog zin in
    :roflmao:

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.569
    113
    Vrouw
    Ohh knap van je, maar denk ook wel goed voor je, anders blijf je er misschien zo in hangen en wordt het wellicht met de maand zwaarder...

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.569
    113
    Vrouw
    Ohh zo shit.. :( hopelijk snel weer betere dagen.

Hier ook shit gevoel, pms klachten o_Owaardoor ik denk dat het deze ronde ook weer niet gelukt is. Nu maar wachten op menstruatie.

10. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.807
    9.315
    113
    Gelderland
    Ahh wat een klotezooi hè :( geef er maar gewoon aan toe.. hopelijk voel je je gauw beter

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.807
    9.315
    113
    Gelderland
    Dat zou echt jammer zijn! Je mag bijna naar de gyn zie ik. Ik ga duimen dat het niet nodig is!

12. Stimpy84

Stimpy84 Actief lid

22 jul 2019
    152
    314
    63
    Vrouw
    Hey dames! Mag ik bij jullie aanschuiven? Ik ben 34 en mijn man 37 , bezig voor ons eerste kindje en we zijn sinds gisteren in ronde 12 aanbeland.
    Iedere ronde ovulatietesten gebruikt en de juiste momenten benut dus de moed zakt langzaam in mn schoenen. Als deze ronde ook geen resultaat heeft dan gaan we onderzoeken waar het aan kan liggen. Alleen mijn ouders weten sinds kort van onze kinderwens maar hebben geen enkele feeling voor hoe het voelt als het (nog) niet lukt en doen daardoor wat kwetsende uitspraken. Zit er nu een beetje doorheen, maar dat is rondom ovulatie meestal wel weer opgelost. Ik zou het fijn vinden om te babbelen met dames die me wel snappen!

Spectre vindt dit leuk.
  13. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.807
    9.315
    113
    Gelderland
    Zekers mag je aanschuiven. Jammer dat het nodig is..

Wat vervelend dat je geen steun ervaart van je ouders. Misschien weten ze gewoon niet zo goed hoe ze ermee om moeten gaan? Is volgens mij ook best lastig als je zelf geen ervaring hebt of als je er niet middenin zit.
    Het is gewoon klote als de timing altijd perfect is maar het resultaat is er niet naar.

Ik zit er ook altijd enorm doorheen rond mijn menstruatie, rond ei krijg ik weer hoop en zin.
    Inmiddels menstruatie bijna klaar. Voor het eerst sinds maanden dat ik niet jankend met een reep chocolade op de bank zat.

Stimpy84 vindt dit leuk.
  14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.569
    113
    Vrouw
    Zeker mag je aanschuiven hier.. wel jammer dat het nodig is. Het is ook gewoon heel frustrerend als je voor je gevoel alles eraan doet, maar het wilt maar niet lukken....

Rond menstruatie heb ik dan ook altijd even een dip.. daarna is het weer opkrabbelen en doorgaan.

Succes! Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten...

Stimpy84 vindt dit leuk.
  15. Stimpy84

Stimpy84 Actief lid

22 jul 2019
    152
    314
    63
    Vrouw
    @Luna86 @Spectre bedankt voor het warme welkom. Ik voel me oprecht meteen beter!

En mn ouders; van mn vader vind ik het prima dat hij zegt " het komt wel goed", dat is lief en eenvoudig. Mn moeder zegt meteen dat ik niet gebeten moet zijn op een zwangerschap want dan gaat het niet lukken en dat is bewezen.......en bedankt. Aangegeven dat ze niet weet waar ze het over heeft, ze heeft nooit hoeven 'wachten' met een 1e ronde en een oepsie.
    Gelukkig is mijn man nu wel een fijne steun geweest deze ronde. Niet dat hij hiervoor niet steunde maar was er een stuk relaxter in. Nu snapt hij wel dat het toch wat lang duurt en stelde zelf voor om na de zomervakantie dan te onderzoeken waar het aan ligt.

Ik zal mezelf op de lijst zetten en ik ga voor ons allemaal duimen!

Spectre vindt dit leuk.
  16. Stimpy84

Stimpy84 Actief lid

22 jul 2019
    152
    314
    63
    Vrouw

Nod-lijst:
    Juli (2)

Augustus (2)
    28 augustus - BertxBirgit, 29 jaar, 4e kindje, ronde x (meer dan 2 jaar bezig dus tel kwijt)

31 augustus - Stimpy84, 34 jaar, 1e kindje, ronde 12

Totaal: 4

Zwanger:
    Roanna
    Willemijntje19

Sterretjes:

Wachtbankje (0)
    Ongesteld (3)
    Twijfel-/tuurtest (0)
    Negatieve test (0)
    Zwanger (2)

Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.

17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.569
    113
    Vrouw

Nod-lijst:
    Juli (2)

Augustus (3)

31 augustus - Stimpy84, 34 jaar, 1e kindje, ronde 12

8 augustus - Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 11

Totaal: 5

Zwanger:
    Roanna
    Willemijntje19

Sterretjes:

Wachtbankje (0)
    Ongesteld (4)
    Twijfel-/tuurtest (0)
    Negatieve test (0)
    Zwanger (2)

18. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.569
    113
    Vrouw
    Bruinverlies vandaag begonnen, dus mezelf maar alvast op rood gezet...:$

19. Stimpy84

Stimpy84 Actief lid

22 jul 2019
    152
    314
    63
    Vrouw
    He dames, hoe gaat het met jullie?
    Hier is de menstruatie over. Pfff, ik vind het zo zwaar in vergelijking met onttrekkingsbloedingen die ik 2 keer per jaar deed omdat ik er ziek van werd. Maar nu kun je het ook niet plannen dus is het dubbel shit want natuurlijk komt het altijd slecht uit. En ik merk dat dit niet helpt bij de motivatie om door te blijven gaan.
    Hoe gaan jullie om met het 'als het raak zal zijn, dan...'? Ik zet veel dingen op pauze, zoals bijv de kamer die dan kinderkamer zou worden, geen andere bestemming te geven dan wat het nu heeft (muziekkamer, mijn instrumenten staan er). En iedere ronde weet ik wanneer ik uitgerekend zou zijn als het raak zou zijn zodat ik er eventueel al rekening mee kan houden; we willen bijv in de meivakantie op vakantie, geweldig huis gevonden maar ja, als het deze ronde raak is....

Pfff, soms word ik zo moe van mezelf! Dus tips, dames?

20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.569
    113
    Vrouw
    Herkenbaar... Dit jaar geen verre vakantie gepland, rekening houdend met eventuele zwangerschap.... baal als een stekker soms pff.. en voor volgend jaar? Ik wil een vakantie kunnen plannen!!

Hoop zo voor ons allemaal dat we snel zwanger zijn.... want het voelt inderdaad alsof al het andere even 'op pauze' staat

Deel Deze Pagina