Hier de 2de test. Wel een heel stuk lichter door het drinken en al het plassen maar er is toch wel weer een streepje te zien.. Het was dus zeker al niet vals positief
Ik mag morgen bellen voor de resultaten al heb ik niet echt hoop meer, bruinverlies vandaag weer erger..
Fijn datde uitslag goed was! Was het een mooie waarde? Hopelijk een goede echo.. kunnen ze dan al iets zien?
Vooral dat het op de juiste plaats zit. Ik had 110, vind het precies niet zo heel veel maar we zien wel
Gaan ze het bloedprikken nog eens herhalen? Om de oploop te bepalen? Je hebt natuurlijk geen flauw idee van je cyclus dag maar eventueel van je ovulatie? Heel veel succes vanmiddag!
Mijn vorige menstruatie is begonnen om 1 augustus, mijn eisprong kan ik eigenlijk echt niet zeggen.. Op 25 augustus ben ik dan terug 'ongesteld' geworden, dacht ik dus. Eerst de echo afwachten en dan zal mijn gyn wel zeggen hoe en wa. Ik sta hiere echt als een kip zonder kop, ik weet echt geen blijf met mezelf nu voor die paar uur
Wat fijn dat je vandaag al een echo krijgt. Er zal nog weinig te zien zijn denk ik, maar hoop op nog meer goed nieuws voor je!
@BertxBirgit ik hoop dat alles goed gaat met je! Kom af en toe even spieken of je al online bent geweest.
Hoi, sorry dat ik gisteren nimmer gereageerd heb maar ben volledig weer ingestort.. Alles was leeg.. Baby weeral weg..