Zwanger worden duurt lang, zonder mmm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BertxBirgit, 6 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    474
    260
    63
    Vrouw
    Ik zie hem ook!! Wanneer ga je weer testen?
     
  2. NonnieMa

    NonnieMa Actief lid

    23 jun 2015
    363
    296
    63
    Morgen denk ik. Ik heb nog zo'n Franse test en hopelijk is er dan oploop. Maar op de een of andere manier heb ik er iet veel vertrouwen in, misschien ook door mijn MA van februari.
     
  3. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.042
    113
    Vrouw
    @NonnieMa wow wat spannend!! Ik zie hem zonder te turen.. ben benieuwd naar je volgende test
     
  4. NonnieMa

    NonnieMa Actief lid

    23 jun 2015
    363
    296
    63
    Helaas, vanochtend was de test net zo licht als eergisteren. Ik voel mijn borsten nog wel, maar op 14 dpo ga ik maar uit van een vmk... Kutzooi
     
  5. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.850
    113
    Gelderland
    Oh nee.. wat ontzettend teleurstellend zeg :( dikke knuffel.



    Hier vandaag precies 2 jaar geleden dat we bewust zijn gaan proberen voor een derde kindje. Nog steeds met ‘lege’ handen.. Het zou zo gaaf zijn als het deze maand raak mag zijn, alleen schat ik de kans nog kleiner ivm 1 keer seks 2 dagen voor ovulatie. Gister al de bekende pukkel die ik altijd krijg als ik ongesteld ga worden. Dan is bij mij de hoop al een beetje weg eigenlijk.. ff afwachten nog en ik duim mezelf een slag in de rondte :)
     
  6. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.042
    113
    Vrouw
    Hè bah, wat rot zeg :(
     
  7. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    474
    260
    63
    Vrouw
    Ah nee @NonnieMa, dat is echt k... Hopelijk verpest het je vakantie niet:(.
     
  8. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.850
    113
    Gelderland
    Kakzooi, bruinverlies en dus game over. Hopelijk iemand andere op roze dan maar!! Ik zal duimen voor jullie!
     
  9. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.042
    113
    Vrouw
    Pff shit hé :(
     
  10. NonnieMa

    NonnieMa Actief lid

    23 jun 2015
    363
    296
    63
    Yep, zojuist is mijn menstruatie/miskraam begonnen. Weer een nieuwe ervaring erbij, een vroege miskraam.
     
  11. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.850
    113
    Gelderland
    :( wat shit ook zeg..
     
  12. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.850
    113
    Gelderland
    Hoe is het hier?
     
  13. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.042
    113
    Vrouw
    Ohnee wat verdrietig :( sterkte
     
  14. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.042
    113
    Vrouw
    Wel oké, zit op het wachtbankje (geen flauw idee hoeveel dpo) en voor het eerst eigenlijk totaal geen hoop meer. Ik zie op tegen mijn nod , tegen wéér een teleurstelling.. stukje zelfbescherming? Best rot dat je er al niet meer in gelooft nog voordat je het zeker weet..

    En hoe is het bij jou? :)
     
  15. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.850
    113
    Gelderland
    Dat is heel herkenbaar. Je gaat er eigenlijk al vanuit dat het niet gelukt is. Gelukkig bestaan er toch wonderen, ik heb ze al genoeg voorbij zien komen op het forum.


    Hier gaat het mwah, al 3 avonden op rij met woorden naar bed gegaan :$ man gaat niet mee in het ziekenhuisverhaal en ik weet zeker dat het spontaan niet meer gaat lukken. Dus nu staan we een beetje op een dood punt :rolleyes: ik weet ook nog niet zo goed of ik een volgende teleurstelling weer kan verwerken dus ben erg in twijfel om door te gaan. Ik neig steeds meer naar definitief stoppen terwijl ik het eigenlijk tot eind dit jaar een kans wilde geven. Maar ben echt overtuigd dat het zonder hulp niet lukt dus waarom door gaan. Ach, het zal het proces allemaal wel zijn:oops:
     
  16. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.042
    113
    Vrouw
    Vervelend dat jullie er beide zo anders in staan. En ik snap je gevoel wel, ik denk dat het definitief stoppen opzich zelf al een proces is om door te gaan. De keuze om te stoppen maak je denk ik niet van de één op de andere dag...
    Veel sterkte en succes met het vinden van een weg hierin... En ik blijf nog even doorgaan met duimen voor je Xx
     
  17. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.850
    113
    Gelderland
    Lief dat je blijft duimen. Het idd heel vervelend om er allebei zo anders in te staan. Ik ben zelf erg bang dat ik hem dit altijd kwalijk zal blijven nemen :oops: en dat is oneerlijk want het is goed dat hij een grens aangeeft maar zo voel ik dat nu niet ;)


    Ik kreeg laatst trouwens een erg ongepaste reactie. Op een verjaardag zei ik dat ik zo naar huis ging. Zegt ‘iemand’, ja jullie moeten een baby maken hè?
    Nou mijn mond viel open, jeetje dat zeg je toch niet als je weet dat iemand al 2 jaar bezig is... was het maar zo simpel zeg.. ff naar huis om een baby te maken.. En ook nog eens zo hard dat iedereen het kon horen.

    Heb zo’n spijt dat ik het verteld heb. dacht dat ze er respectvol mee om zou gaan. Wat zouden jullie doen in zo’n geval? Ik wist gewoon even niet wat ik moest zeggen...
     
  18. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.042
    113
    Vrouw
    @Luna86 jeetje , vind ik ook wel een erg ongepaste opmerking.. zeker als ervan af weet dat het niet lukt.

    Hier wel vaak opmerking gehad 'en komt er nog een tweede' maar meer dan dat nog niet gelukkig.
    Ging het maar zo makkelijk hè
     
  19. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    474
    260
    63
    Vrouw
    Wat vervelend @Luna86 dat jullie er allebei zo anders in staan. En dat het ook tussen jullie in komt te staan. Kan je er niet met iemand over praten die er verder van afstaat zoals een maatschappijl werker in het ziekenhuis of bij je huisarts (die was niet zo behulpzaam he?). Alles een plek geven (ook die kwetsende opmerkingen) moet je uiteindelijk zelf doen, maar het zou je misschien wel kunnen helpen. Uiteindelijk heeft het mij wel geholpen, al had ik die weken dat ik die gesprekken had niet dat gevoel hoor.

    @Spectre, dat zal wel zelfbescherming zijn dat gevoel. Ik blijf toch duimen voor je hoor.

    Hier maandag nod, ik heb alle symptomen dat ik gewoon ongesteld wordt dus daar ga ik ook van uit.
     
  20. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.042
    113
    Vrouw
    Gister begon het bruinverlies en wordt steeds meer.... nu nog steeds veel bruin, maar nog niet echt rood. Wanneer begin in met cyclus dag 1?
     

Deel Deze Pagina