Zwanger worden duurt lang, zonder mmm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BertxBirgit, 6 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.316
    113
    Gelderland
    Dat vind ik soms ook lastig. Ik noteer dag 1 waarin mijn menstruatie echt doorbreekt en op zijn heftigs is. Daar gaan dus eerst zeker 3/4 dagen bruin en rood aan vooraf.

Spectre vindt dit leuk.
  2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Hmm dan nog niet officieel een nieuwe ronde. Zo shit dat bruinverlies vooraf

3. Sjanani

Sjanani Bekend lid

1 aug 2019
    506
    273
    63
    Vrouw
    Heeft het doorgezet @Spectre?

Ik heb morgen nod. Nu een mega grote puist op mijn kin, jaren geleden dat ik dat iedere keer voor nod had maar dus wel een teken dat het eraan zit te komen :confused:

4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Nee nog steeds niet. Bijna niks meer.. maar ook negatief getest, beetje vreemd. :$

5. Sjanani

Sjanani Bekend lid

1 aug 2019
    506
    273
    63
    Vrouw
    Inderdaad vreemd @Spectre. Wanneer heb je getest? En ga je nog een testje wagen?

Hoe is het bij jou @Luna86? Zit jij wel alweer in een nieuwe ronde?

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Vandaag ongesteld geworden helaas

7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.316
    113
    Gelderland
    :( wat ontzettend klote weer..

Spectre vindt dit leuk.
  8. Sjanani

Sjanani Bekend lid

1 aug 2019
    506
    273
    63
    Vrouw
    Ah balen zeg. Je hebt dan toch weer wat hoop door zo'n rare cyclus...

Spectre vindt dit leuk.
  9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.316
    113
    Gelderland
    Jep, nieuwe ronde. We gaan het afwachten weer. Menstruatie is over in ieder geval en nu richting ei. Nog een dag of 10!

10. Sjanani

Sjanani Bekend lid

1 aug 2019
    506
    273
    63
    Vrouw
    Hier vandaag ook ongesteld :(. No gv maar 3 maandjes te proberen nu....

@Luna86, jij klinkt in ieder geval al weer lekker positief!

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.316
    113
    Gelderland
    Ah wat jammer :( jullie proberen tot einde dit jaar?

12. Sjanani

Sjanani Bekend lid

1 aug 2019
    506
    273
    63
    Vrouw
    Ja ik denk het wel. Ik ben bijna 39 en het leeftijdsverschil tussen de oudste twee en een volgende wordt wel echt groot (ik wou max 3 jaar ertussen, nu lijkt een nakomertje me alweer erg leuk:oops:). We hebben al zo vaak onze deadline verlegd maar het houdt een keer op... Ik merk nu steeds weer meer dat ik er veel te veel mee bezig ben en dat het teveel mijn leven beïnvloed. Dat is afgelopen jaar echt minder geweest en dat ik er nu steeds weer verdrietig en boos over ben kost zoveel energie en dat wil ik niet meer. Maar aan de andere kant kan ik me nog steeds niet voorstellen dat het bij twee kinderen blijft, dat maakt me dan ook weer somber. Maar steeds die hoop stiekem blijven houden is ook slopend. Aankomende maanden ga ik de zolder opruimen denk ik, alle babyspullen verder weg doen (gedeelte heb ik vorig jaar al afstand van kunnen doen:rolleyes:), hopelijk lukt het daardoor de wens verder af te sluiten.

Spectre vindt dit leuk.
  13. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.316
    113
    Gelderland
    Wij precies hetzelfde.. we proberen tot einde dit jaar maar met lichtelijke tegenzin. Mijn gevoel zegt namelijk nu stoppen maar ik kan het gewoon niet. Soort van zelfbescherming denk ik.

Spulletjes weg doen ben ik ook mee begonnen. Dan is de drempel bij definitief stoppen niet zo groot en is de overgang hopelijk makkelijker.

Sjanani vindt dit leuk.
  14. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.316
    113
    Gelderland
    We gaan volgend weekend heerlijk een weekend weg met ons 4. Ik heb er zo’n zin in!

We lopen hier beiden een beetje op ons tandvlees. Man is veel aan het reizen voor zijn werk, de verhuizing en nu nog steeds verbouwing. Mijn dag is ook maar net hoe ik me voel dus lekker even genieten en relaxen volgend weekend.

Jullie plannen komend weekend?

Spectre vindt dit leuk.
  15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Heerlijk vooruitzicht!
    Dit weekens weinig op de planning.. zaterdag uit eten met vrienden :)
    Volgend weekend gaan we met z'n 2 een nachtje weg naar Duitsland :) kijk er ook naar uit. Heb dan ook een weekje vakantie

16. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.316
    113
    Gelderland
    Kijk dat zijn leuke vooruitzichten! Alvast veel plezier!

17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Jij ook !!
    Ik probeer alles wat los te laten... Maar in hoeverre lukt dat?? Twijfel enorm om weer ovu testen te bestellen, maar ik weet het niet. Heb het idee dat me dat ook niet echt verder helpt

18. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.316
    113
    Gelderland
    Je moet doen wat goed voelt. Als dat ovulatie testen gebruiken is dan moet je dan gewoon doen.

Hier test ik 1a2 keer om mijn piek op te sporen. Ik voel meteen wanneer mijn ovulatie eraan komt en de test bevestigd mijn piek. Het geeft me een houvast en ik weet wanneer mijn nod is.
    Naar andere toe voel ik me ook geneigd te zeggen dat ik ze niet meer gebruik en alles los ga laten.
    Onbewust denk ik dat anderen er vast een mening over zullen hebben ;) dat ze denken dat ik er teveel mee bezig ben en dat ik al die dingen moet stoppen.. dat het dan vast wel lukt..
    Was het allemaal maar zo simpel hè?

Spectre vindt dit leuk.
  19. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Hoi allemaal,
    Hier ben ik na lang weer..
    Het is nog een hele rollercoaster geweest met als resultaat dat ik pas sinds een paar dagen het 2de verlies aan het verwerken ben blijkbaar. Mijn waardes bleven maar licht stijgen maar er was nix meer te zien op de echo's. Met als gevolg opname voor chemo/MTX. Ben toen echt volledig ingestort, ik kon al niet meer fatsoenlijk stappen van zetel naar keuken door 3 weken lang hevig bloedverlies te hebben en nu dit nog.. Gelukkig had de gyn de dag voor mijn opname in het ziekenhuis voor de MTX nog snel gebeld dat ik nog een laatste controlebloedafname moest doen voor de zekerheid en ja hoor! mijn waardes waren ineens gekelderd! Ik was zo euforisch! Het is toen 2 weken eigenlijk heel goed met mij gegaan maar omdat het nu over mijn gezondheid ging had ik nooit echt de tijd gehad/genomen om het verlies te verwerken. Ik heb nu sinds zondag mijn eerste menstruatie en die sloeg echt in als een bom. Niet zo zeer omdat ik terug zwanger wilde zijn maar wat er de afgelopen maanden allemaal is gebeurd en wij 2 kindjes hebben moeten afgeven..
    Voel me helemaal kapot vanbinnen..
    We willen nog steeds graag een 4de kindje maar ik heb nu zo veel schrik.. ik wil 1 niet nog een kindje verliezen en 2 ik wil niet weer met de angst zitten over mijn eigen gezondheid.
    Pff.. Sorry voor de triestige woorden maar nu kennen jullie ook het verhaal.
    Veel succes nog allemaal en normaal kom ik hier vanaf nu wel weer wat vaker kijken
    xx

20. NonnieMa

NonnieMa Actief lid

23 jun 2015
    363
    296
    63
    Jeetje, wat een gedoe allemaal @BertxBirgit! Hier heb ik na de vroege MK weer mijn piek gevonden, 3 dagen later dan normaal. Nu weer op het wachtbankje.

BertxBirgit vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina