Zwanger worden duurt lang, zonder mmm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BertxBirgit, 6 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.290
    7.851
    113
    Gelderland
    Pff zojuist duidelijk geworden dat ik de goede schijn niet altijd meer op kan houden.
    In huilen uit gebarsten bij een vriendin midden in een cafe’tje :rolleyes: ze vroeg alleen maar hoe het ging :p :oops: Gelukkig wel even mijn hart kunnen luchten..
     
    Ruaa, Spectre en Roanna vinden dit leuk.
  2. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Moet kunnen ;) Kennen we allemaal wrs.
    Als je je nu maar wat beter voelt is zowiezo het belangrijkste!
     
    Roanna en Luna86 vinden dit leuk.
  3. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Aaah knuffel. Toch fijn om het te kunnen delen. Vriendin van mij met enorm veel tegenslag moet soms ook even der hart luchten. En toen ze laatst weer onder het mes moest wat voor vele beetje geheim was stuurde ik der even een verwen pakketje ❤️
     
    Ro1990 en Luna86 vinden dit leuk.
  4. Ro1990

    Ro1990 Actief lid

    15 mrt 2019
    337
    365
    63
    Vrouw
    #44 Ro1990, 7 mei 2019
    Laatst bewerkt: 7 mei 2019
     
  5. Ro1990

    Ro1990 Actief lid

    15 mrt 2019
    337
    365
    63
    Vrouw
    #45 Ro1990, 7 mei 2019
    Laatst bewerkt: 7 mei 2019
    Ik klets ook gezellig mee. Inmiddels een jaar bezig voor eerste kindje samen. Ik heb 6 juni een afspraak bij de gyn. Vind het wel spannend.. mijn vriend heeft al een zoon van 11 jaar. Mijn vriend is een stuk ouder dus hoop dat mijn test snel positief mag zijn :oops:. Ik ben afgelopen week heel vreemd ongesteld geweest. Vijf dagen heel minimaal en twee dagen gemiddeld bloedverlies. Ik heb deze week al twee keer een migraine aanval gehad :(. Ga er do voor naar de HA. Ik wil er ook niet teveel medicijnen voor gaan slikken maar het belemmerd nu mijn werk..
     
  6. Ro1990

    Ro1990 Actief lid

    15 mrt 2019
    337
    365
    63
    Vrouw
    Ik lieg, twee migraine aanvallen in twee weken o_O. Bijft heel veel in mijn geval.
     
  7. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.033
    17.046
    113
    Vrouw
    Lijst zwanger worden zonder mmm

    Nod-lijst:
    Mei (5)
    11 mei - Jolien 1986, 32 jaar, 2e kindje, ronde x
    18 mei - Roanna, 30 jaar , 3e kindje, ronde ??
    24 mei - BertxBirgit, 28 jaar, 4e kindje, ronde x (2 jaar bezig dus tel kwijt)
    27 mei - Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 9
    28 mei- Ro1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12

    Juni (1)
    6 juni - Luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 18


    Zwanger:


    Totaal: 6

    Wachtbankje (0)
    Ongesteld (0)

    Zwanger (0)
    Twijfel-/tuurtest (0)
    Negatieve test (1)


    Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.

    Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
     
  8. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.033
    17.046
    113
    Vrouw
    Sorry ben overdag niet zo actief ivm werk :p morgen weer dagje thuis :)
     
  9. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Echt k*t he zo een rare cyclussen! Hier ook deze keer. Al 3 weken bruinverlies met 1 dag op cd14 donkerrood bloed met stolsels en toen ook een tuurstreep raar maar waar en oplopende zs klachten.. Ksnap er geen hol meer van! Heb maandag afspraak bij gyn om te zien of alles nu leeg is want ik ga maar van een vmk uit. Vandaag trouwens bijan geen bruinverlies meer.
     
  10. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Lekker van genieten dan!
     
    Spectre vindt dit leuk.
  11. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    FF iets anders, Heeft iemand het verhaal van springboon gevolgd? Ik heb het hier en daar eens zien passeren en nu zag ik dat ze financiële problemen heeft en op aanraden van hier een soort crowdfunding opgestart. Ik wil ze wel graag helpen maar weet niet goed of ik dat wel moet doen. Zo raar om naar een vreemd iemand geld te sturen?
     
  12. Ro1990

    Ro1990 Actief lid

    15 mrt 2019
    337
    365
    63
    Vrouw
    Jaa, word er redelijk moe van... ik had alleen helderrood bloed afgelopen menstruatie. Hoop bij de gyn meer duidelijkheid te krijgen.

    Ik heb het verhaal niet gevolgd.. zal.straks is even opzoeken :).
     
    BertxBirgit vindt dit leuk.
  13. Roanna

    Roanna Bekend lid

    24 aug 2015
    848
    365
    63
    Ik herken het hoor... Toen iemand me belde om me te vertellen dat ze zwanger was, kon ik me eerst afsluiten maar al pratend braken de tranen door. Daarna een heel fijn gesprek gehad.

    Wij zijn redelijk open over onze kinderwens. Niet zo dat we het iedereen vertellen, maar als het zo ter sprake komt delen we het wel. Juist ook omdat sommige mensen lijken te verwachten dat alles vanzelf gaat. En dat wij nu (jongen, meisje) alles hebben wat we willen en voor onze carrière gaan. (is deels ook mijn eigen invulling dat ze dat denken, maar heb ook wel eens vage opmerkingen die richting op gehoord)
     
  14. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.033
    17.046
    113
    Vrouw
    Heb het niet helemaal gevolgd, weet wel dat haar vriend/ partner onverwachts is overleden.. als je graag wat wilt doneren, waarom niet? Denk dat wel meerdere het doen dan
     
    BertxBirgit vindt dit leuk.
  15. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.290
    7.851
    113
    Gelderland
    Thnx meiden! Gister echt een rotdag uiteindelijk en er kwam niet veel uit mijn handen. Hopelijk gaat het vandaag weer beter!

    Ik zag het voorbij komen @BertxBirgit Ik zou eerder helpen in de vorm van een boodschappenpakketje of wat meidenkleding als ik zou hebben. Ik denk er nog even over na in ieder geval ;)
     
    Spectre, Roanna en BertxBirgit vinden dit leuk.
  16. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Ja, dat zou ik liever doen idd maar (en klinkt nu mss heel ego) ik ben van Belgie en een pakket van zo een grote kost dan wel heel veel om te versturen naar nederland. Straks eens overleggen met mijn mannetje se :)
    Ik snap hoe je je voelde gistren, bij mij al bijna 2 weken zo omdat ik gewoon niet weet wat er aan de hand is. Hopelijk vandaag idd een betere dag voor ons!
     
    Roanna vindt dit leuk.
  17. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    @Luna86 Hoe was je dag gisteren geweest? Hier toch niet zo top.. De kids waren om een of andere reden heel moe en hebben een hele namiddag ruzie gemaakt, nix luisteren en constant huilen.. Top! :thumup:
    Vandaag op naar een betere dag!
    Morgen na school vertrekken we naar de ardennen voor een familieweekend. Heel leuk maar zo zwaar! Is echt met heel de familie langs mijn moeders kant dus veel volk om je heen, maar hopelijk kan ik dan alles ff aan de kant zetten en me goed amuseren
     
    Spectre en jolien 1986 vinden dit leuk.
  18. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.290
    7.851
    113
    Gelderland
    Ondanks de drukte proberen te genieten! Hopelijk lukt het om je gedachtes een beetje te verzetten!

    Hier gister om 21.00 gaan slapen en doorgetrokken tot vanochtend. Nog steeds moe, en ik krijg helaas veel lichamelijk klachten die ik herken van eerder :( dat is echt klote.. ik hoop maar dat het iets tijdelijks is en geen terugval.
     
    Spectre vindt dit leuk.
  19. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.033
    17.046
    113
    Vrouw
    Heb nog zitten twijfelen om geen ovulatie testen te gebruiken deze ronde, maar heb er nog een aantal liggen dus die ga ik maar opmaken... vandaag maar weer mee starten. En toch ook wel een fijn gevoel om in ieder geval nog over iets controle te hebben:oops: na de eisprong wil ik weer tarwekiemolie gebruiken, vorige ronde voor het eerst gedaan en heeft wel iets geholpen voor m'n lf (ipv op dag 8/9 volop ongesteld, nu op dag 11/12..) Maar begon dan wel gewoon met bruinverlies op dag 9.. hmm we gaan het zien. Verwacht er niet heel veel van
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  20. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Oei nee, hopelijk niet.. kduim dat je je over een paar dagen toch beter voelt hoor
     

Deel Deze Pagina