Zwanger worden duurt lang, zonder mmm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BertxBirgit, 6 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.028
    17.041
    113
    Vrouw
    Eigenlijk dezelfde klachten die jij noemde: heb het al een paar dagen ijskoud, gevoelige borsten, rommelende darmen.. Ik ga nergens van uit, maar met zulke klachten krijg je toch weer een klein beetje hoop
     
  2. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    474
    260
    63
    Vrouw
    Wat balen @Luna86, vooral als je toch net wat meer hoop hebt. Je twijfels snap ik ook heel goed. Ik vind die laatste rondes bijna een beetje een verplichting te voelen. Je weet dat de kans minimaal is en toch weer iedere maand die hoop. Maar als ik nu of eerder zou stoppen voelt het ook weer alsof we niet genoeg geprobeerd hebben:confused:.

    Spannend bij jou @Spectre, wanneer is je nod?
     
  3. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.028
    17.041
    113
    Vrouw
    Mijn nod is 25 november. :$
     
  4. NonnieMa

    NonnieMa Actief lid

    23 jun 2015
    363
    296
    63
    Hier ook weer ongesteld geworden afgelopen zaterdag. Weer even een flink potje gehuild dit weekend. En weer door...
     
  5. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    474
    260
    63
    Vrouw
    Ah nee, snap helemaal dat je even een traantje hebt gelaten, mag ook zeker!

    Hier ook 25 nov bod @Spectre. Ik duim voor je dat je echte symptomen hebt!
     
  6. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.028
    17.041
    113
    Vrouw
    Gatsie :( lucht je hart en dan weer door indd .. dikke knuffel
     
  7. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.028
    17.041
    113
    Vrouw
    Hier heeft bruinverlies zich weer aangediend...cd 23. Had het al gedacht, eisprong was cd 14/15. Nu maar weer afwachten wanneer het goed doorzet.

    Ik word er echt moedeloos van, merk dat het met de maand meer verdriet geeft bij mij en twijfels. Opgeven kán ik nog niet, maar vraag me af wat ik wil? Traject in? Pauze? Over traject zijn man en ik het niet helemaal eens. Hij wilt niet, ik zou het opzich wel willen.. Zal binnenkort nog eens het gesprek aansnijden om te kijken hoe hij er nu in staat.
     
  8. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.288
    7.849
    113
    Gelderland
    Jeetje meiden wat balen zeg :(

    @Spectre lastig zeg. Hier staan we er ook niet hetzelfde in dus weet hoe lastig dat is. Hopelijk wil hij erover in gesprek. Wellicht een datum afspreken waar je je beiden in kan vinden?
    @NonnieMa hoe gaat het nu?


    Hier de knoop doorgehakt en we stoppen. Vreselijk moeilijk maar we moeten door. Ik wil het jaar niet vers zwangerloos afsluiten en dat gaat sowieso gebeuren. Daar wil en moet ik mezelf voor beschermen. Zal vast heel gek zijn om niet bezig te zijn met eisprong enzo. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken. Voor nu heb ik afscheid genomen van mijn onderschrift en ovutesten. Alles zit in een bakje en gaat naar zolder. Ik ga nog niet aan de pil maar ik ga mijn vruchtbare periode vermijden en de dagen ervoor en erna voor het zingen de kerk uit. Verder wil ik door met afvallen en uitzoeken wat ik allemaal graag wil doen de komende tijd.
    Ik kom zeker spieken hier en gun jullie allemaal ontzettend een positieve test!!
    Voor nu ga ik proberen wat meer afstand van het forum te nemen. Alle geluk voor jullie!!
     
  9. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.028
    17.041
    113
    Vrouw
    @Luna86 :cry::cry: wat had ik anders gehoopt voor je lieverd... maar ik snap je beslissing en gevoel wel. 2 jaar is niet niks..maand in, maand uit ermee bezig zijn zonder resultaat is slopend..
    Ik hoop nog eens wat van je te horen, maar snap dat je wat afstand gaat nemen van het forum. Heel veel geluk in je verdere leven met je gezin, je verdient het !!
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  10. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    474
    260
    63
    Vrouw
    Lieve @Luna86, wat een dappere beslissing. Ik had zo gehoopt voor je dat het wel was gelukt. Hopelijk krijg je wat meer rust en kan je gaan genieten van andere dingen. Ik begrijp dat je afstand van het forum neemt, dat helpt zeker bij de verwerking. Wij gaan zometeen nog in ronde in, maar stoppen daarna ook. Ik hoor graag van je over een paar maanden hoe het met je gaat!
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  11. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.288
    7.849
    113
    Gelderland
    Dank jullie voor jullie lieve woorden!
     
  12. Ann85

    Ann85 Bekend lid

    15 okt 2011
    689
    289
    63
    Verdorie @Luna86 ik had het zo gehoopt voor je.. wat een moeilijke en slopende tijd is dit ook geweest. Zoals al eerder gezegd hoop ik dat je je erin kunt berusten. Ik gun je weer rust voor jezelf en dat je weer volledig kunt genieten van je jongens!
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  13. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    WOW meid, wat een dappere beslissing! Hopelijk krijg je na verloop van tijd ook je rust weer in je hoofd.
    Ik heb enoemelijk veel respect voor je, wat een sterke vrouw :thumup:
     
  14. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Hier weer 8dpo al heb ik er niet zo veel hoop in. Het blijft door mijn hoofd spoken dat het niet voor 2019 meer zal zijn..
    Hoe is het met de rest van de dames?
     
  15. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    474
    260
    63
    Vrouw
    Hier morgen nog denk ik. Heb ook alle symptomen dat dat gewoon gaat komen. Dus ook niet zo positief hier.... Wat zijn jullie plannen @BertxBirgit, nieuwe jaar gewoon verder proberen? Of vervolgstappen?
     
    BertxBirgit vindt dit leuk.
  16. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    474
    260
    63
    Vrouw
    Trouwens vandaag hier nod ipv morgen. Want vorige cyclus was 26 dagen, normaal 27 dagen .Maar zal nu wel 28 dagen zijn om het mooi gemiddeld te houden :confused:
     
    BertxBirgit vindt dit leuk.
  17. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Heb je al duidelijkheid?
    Wij gaan wel verder doen, hebben een dik jaar geleden gestopt maar dat was helemaal een ramp.. Dus momenteel hebben we niet meteen het plan om te stoppen.
    Vandaag NOD, ben benieuwd.. Wel niet echt hoop..
     
  18. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    474
    260
    63
    Vrouw
    Spannend weer!

    Hier zaterdag gewoon ongesteld geworden. Onze allerlaatste ronde in dus. Het is emotioneel wel zwaar, ik denk er continu aan. Moeten we nog ovulatietesten proberen deze ronde of granaatappelsap of.... We hebben alles natuurlijk al geprobeerd dus kans is minimaal dat het nu wel zou helpen, maar toch...
     
    BertxBirgit vindt dit leuk.
  19. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Ik hoop heel erg met je mee, ik hoop ook als het niet raak moest zijn dat je wat rust vindt door te stoppen. Moedige beslissing!
     
  20. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.288
    7.849
    113
    Gelderland
    Thanks voor jullie lieve berichten meiden. hier gaat het slecht, ik heb er echt heel erg veel moeite mee. Dat ik nu al 9 dagen bloedverlies heb helpt niet echt mee. Constant die confrontatie wat je niet meer wilt zien. Mijn gevoel en verstand zitten ook nog niet op 1 lijn dus dat levert een boel frustratie op. Dat heeft allemaal tijd nodig.

    @Sjanani wat moeilijk dat het weer niet gelukt is deze ronde. Doe waar jij je het beste bij voelt de komende maand. Veel succes.

    @BertxBirgit vandaag nod lees ik? Spannend voor jullie hè! Knap dat je je altijd weet in te houden met testen.
     
    BertxBirgit vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina