Hoi allemaal, sorry de meldingen voor deze groep doen het bij mij steeds niet? Dus ik heb eea gemist. Heb het grootste deel van het forum ook even gemeden omdat ik het allemaal een beetje deprimerend vond. @NonnieMa, jemig heftig om achter te komen. Fijn dat het in het geval van je zoontje voor hem geen problemen gaat opleveren verder Maar snap dat het wel lastig is met het oog op een volgend kindje! @Sjajani: ik duim héél hard. Over mezelf: cyclus 13 net ongesteld geworden. Contact opgenomen met huisarts voor onderzoek, want ik wil wel graag weten of er iets aan de hand is en wat dan. We zijn niet van plan (ver) de medische molen in te gaan, maar als het bijv. zoiets is als poliepen in mijn baarmoeder, dan wil ik die wel laten verwijderen. Ik ga er dus vanuit dat ik wel hier mag blijven posten, maar ik weet niet hoe jullie daar over denken?
@Leraje tuurlijk mag je hier blijven kletsen! Ik weet ook nog niet zeker wel/ geen mmm. Denk dat ik voor iui nog wel open sta, maar verder niet. Maar goed, dat weet je pas op het moment dat je eraan begint, ze zeggen wel eens dat je je grenzen blijft verleggen, maar of dat echt zo is? Geen idee
Blijf maar gezellig mee kletsen hoor @Leraje. @Spectre, hier hebben we continu onze grenzen verlegd. We begonnen met dat we voor een derde echt niet naar het ziekenhuis zouden gaan, toen zouden we alleen onderzoeken laten doen en geen mmm, toen de leeftijdsgrens van mij verlegd (verschillende keren) en ook het maximale leeftijdsverschil met de andere kinderen (ook meerdere keren). We konden ons er gewoon niet bij neerleggen en eigenlijk is het nooit een moeilijke keuze geweest om dan toch maar een stapje verder te gaan. Wel veel verdriet bij iedere stap dat we weer verder moesten omdat het nog niet gelukt was. Ik heb afgelopen maanden, misschien al wel een jaar niet meer getest om.me zelf rust te geven. Nu bij de laatste ronde wel weer testen in huis gehaald. Aankomende vrijdag hebben we een feest waar veel gedronken gaat worden. Ik twijfel om vrijdagmorgen al te testen want dan drink ik savonds natuurlijk niet. Maar dan ben ik pas 7 dpo denk ik, ook absurd om zo vroeg al te testen natuurlijk. Ik word weer eens aardig gek van mezelf
@NonnieMa jeetje meid wat heftig en wat een verschillende emoties zul je hebben. Hoe is het nu? Ahh meiden, wat is dit vreselijk heftig, het hele proces.. mijn hele lichaam schreeuwt dat ik gebruik moet maken van mijn eisprong, dat is tenslotte de afgelopen twee jaar constant geweest. Het voelt als afkicken en ik krijg mijn gedachtes niet op de juiste plek.. Jullie kunnen er helemaal niks mee maar ik moet het echt even kwijt. Misschien niet de juiste plek aangezien jullie allemaal op het wachtbankje zitten maar denk dat jullie wel begrijpen wat ik voel en bedoel. Oh en zo stom.. Laatste keer vrijen was niet goed gegaan en zit met 5/6 dagen voor ei redelijk veilig maar toch.. Nu baal ik ervan maar op dat moment kreeg ik meteen weer hoop... Ik moet het gewoon afsluiten maar mijn gevoel is nog zo anders.. men wat moet ik ermee hè!
@Luna86 zo lastig lijkt mij... dikke knuffel. Willen jullie na verloop van tijd naar anticonceptie gaan kijken? Misschien dat dat meer rust geeft omdat je dan weet dat er geen kans is? Maar snap dat dat nu nog een grote stap is hoor. Doe waar jij je oké bij voelt (Voor zover dat kan in dit proces)
Ja dat is zeker de bedoeling. Ik denk aan de pil maar ik denk dat ik het nog niet durf omdat ik de deur nog wil open houden. Als mijn man namelijk nu zou zeggen dat we naar het ziekenhuis gaan, dan sta ik daar 5 min later al binnen. Als ik nu aan de pil ga is het zo definitief en daar ben ik (nog) niet aan toe. Terwijl het wel beter zou zijn..
Ik snap dat je in je hoofd er nog niet aan toe bent.. het is een proces van afscheid nemen, dat is niet van de één op d andere dag gedaan.. Hoe staat jouw man erin? Kunnen jullie er gemakkelijk over praten? Hier draait het onderwerp kinderwens vaak uit op een meningsverschil en ruzie dus ik probeer het voor nu zo veel mogelijk te laten rusten.
Wat verdrietig dat je je zo voelt @Luna86, maar het is denk ik heel normaal. Ik denk ook dat het proces echt nog wel lang kan duren. Wij zijn juli 2018 gestopt met iui en nu pas heb ik het idee dat ik mij er bij neer zou kunnen leggen om te stoppen met zelf nog proberen. Maar als het volgende maand zover is zal bij mij ook nog wel wat verdriet komen. Hopelijk heb je iemand in de buurt waarmee je er over kan praten.
Jezus, wat een rollercoaster hier. Ik ben 13/14 dpo, 1 dag overtijd en heb een licht positieve test??? Terwijl we nog naar de klinisch geneticus moeten en we dus nog niet weten of er een gebalanceerde translocatie is bij mijn vriend? Ik ga maar gewoon uit van een miskraam, dan kan het niet tegenvallen.
Een licht streepje, maar wel duidelijk zichtbaar! Pfff, kan me voorstellen dat je nu helemaal niet meer weet wat je moet voelen. Natuurlijk duim ik heel hard voor je dat je zwanger bent en alles gewoon goed is. Sterkte met de spanning.
Nee, ik heb geen testen meer en zit de hele dag in Duitsland. Morgen na 12:00 weer testen halen. Nog steeds geen bloed (2 dagen overtijd, 14/15 dpo) en geen enkel teken dat dit er aan komt. Ik vind het doodeng nu...
Weer een test gedaan, net zo licht als de eerste, terwijl ik 3 dagen overtijd ben en 15/16 dpo. Het zal wel hetzelfde gaan als in september... Vroege miskraam...
Test vanochtend was bijna onzichtbaar, maar nog steeds geen bloed (4 dagen overtijd nu). Laat maar komen, dan zijn we er van af...
Hoe is het dames? Hier vrijdag nod. Ik denk dat ik morgenochtend een testje ga wagen. Afgelopen vrijdag met 7 dpo was de test wit natuurlijk. De symptomen die ik normaal precies 1 week voor nod krijg als ik ongesteld wordt heb ik nu helemaal niet, maar ik weet ook wel dat dat helemaal niks zegt.
Dit is zo vreselijk om te horen.. Hopenlijk gaat het een beetje met je. En voor de andere dames/ Tuurlijk mag iedereen hier zijn ei kwijt maakt niet uit voor wat! We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en weten als geen ander welke gevoelens er allemaal bij komen kijken. Veel sterkte voor de moeilijke dagen x Hier is mijn ei geweest maar weet niet exact wanneer, ergens tussen de 7 en 10dpo denk ik. Afwachten nu..