Het is soms héél lastig erop te vertrouwen dat het nog gaat gebeuren spontaan.. vind ik dan. Zit nog op het wachtbankje (3 à 4 dpo) maar heb nu al geen vertrouwen meer in deze ronde Maar het kán ineens wel zo zijn.. alleen moeilijk te geloven
Spannend op het wachtbankje! Jullie lopen telkens een beetje gelijk in de cyclus. @BertxBirgit heel begrijpelijk dat je angst voelt. Ondertussen nu mooie oplopende testen gehad toch? Dat was de vorige keer niet. Het blijft spannend tot de echo’s. Wanneer heb je die? Hier gaat het goed. Alles valt steeds vaker op zijn plek en ben er wel ok mee. Tuurlijk blijven er moeilijke momenten maar die zullen altijd blijven. Nu lekker de focus op andere dingen en dat voelt goed na zo’n lange tijd. Ik kan niet wachten op het voorjaar, dan voel ik me sowieso een stuk beter
Nu 10/11 dpo en weer zo'n enorm licht streepje, net als in september en december. Ik geloof er eerlijk gezegd niet meer zo in...
Ik weet het nog niet zeker, maar ik denk dat ik het niet zal kunnen laten. Maar ik heb al 2x van zulke streepjes gehad en beide keren liepen ze niet op en werd ik ongesteld 2 en 6 dagen na NOD. En met mijn MA van februari vorig jaar kan ik ook bij goede oploop niet echt enthousiast zijn. En dan hebben we het nog niet eens over de uitslag van de klinisch geneticus waar we nog op wachten...
Phoe, wat spannend weer. Het streepje is duidelijk zichtbaar hoor, maar snap dat je niks meer durft te geloven. Ik duim heel heel hard voor je!
Vanochtend weer een licht streepje, maar na 5 minuten duidelijker zichtbaar dan gisteren. De foto van gisteren is een droge test, na 5 minuten stond ik hem van alle kanten in het licht te bekijken of er nu wel een streepje stond, maar hij droogde mooi op. Nu na 5 minuten wel een duidelijk licht streepje, maar gisteren was middagurine en nu ochtend urine. Dus, ik ben nog niks wijzer, behalve dat het niet zeker mis is...
Ik heb maar 1 test gedaan op exact 4 weken maar die kon niet meer knallen dus heb het daar ook maar bij gelaten. Wel al 2 bloedafnames gehad en die waren heel goed tot zelfs best hoog. 4-6 had ik 3150 en 6-6 had ik 90000 dus best hoog. Nu vrijdag eerste echo, toch beetje nog een klein hartje maar al wel meer gerustgesteld door de goede hcg-waardes. vind het echt knap hoe goed je er mee overweg kan. En idd, in het voorjaar gaat het weer vele beter!
Wij hebben gister onze vakantie geboekt! 12 dagen gardameer in augustus nu al zin in! Weer aan het wachten op mijn menstruatie, zaterdag/ zondag flink wat bruinverlies gehad, zondag nog negatief getest. Vanaf maandag nauwelijks nog bruinverlies gehad, vandaag of morgen voor de zekerheid nog maar een testje doen zit nu op 12 dpo. Mocht het positief zijn dan moeten we misschien onze vakantie nog gaan verzetten haha