Zwanger worden duurt lang, zonder mmm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BertxBirgit, 6 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.841
    16.877
    113
    Vrouw
    Als je er een dag tussenuit haalt dan lijkt hij zeker opgelopen. Lastig, ik snap je onzekerheid en dat je nog niet blij durft te zijn. Ik hoop zo dat het deze keer goed blijft gaan
     
  2. NonnieMa

    NonnieMa Actief lid

    23 jun 2015
    363
    296
    63
    Hmm, nu weet ik het echt niet meer. Ik zit nu 15/16 dpo en lijk iets oploop te zien. En de Predictor zie ik zeker oploop sinds eergisteren. Maar ik denk dat het toch te weinig is. Wat vinden jullie?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.132
    7.723
    113
    Gelderland
    Ik denk dat je minder ver bent dat je denkt en dat je vandaag rond 14 dpo bent, zou dat eventueel mogelijk zijn?
    Ik vind hem zeker wel opgelopen en ben eigenlijk best wel positief gestemd!
     
  4. NonnieMa

    NonnieMa Actief lid

    23 jun 2015
    363
    296
    63
    Dat kan alleen als mijn ei pas 3 dagen na positieve ovulatietest is gesprongen. Ik heb niet doorgetest, dus in theorie zou het kunnen, maar dat is best een kleine kans volgens mij.
     
  5. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.841
    16.877
    113
    Vrouw
    Ik vind het zeker opgelopen! Denk dat het nu niet meer veel donkerder kan. Voor nu echt afwachten en duimen dat het goed blijft gaan ♡
     
  6. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    473
    260
    63
    Vrouw
    Ik denk ook toch iets later ei. Oploop is mooi hoor!
     
  7. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    473
    260
    63
    Vrouw
    Nog getest @NonnieMa ?

    @Luna86 , ben je al begonnen met anticonceptie? Wat heb je? Hier twijfelen we nog welke anticonceptie we willen. Ofdat mijn man zich laat helpen ofdat ik een spiraaltje neem. Lijkt me we fijn om minder erg ongesteld te zijn. De pil wil ik niet vanwege de hoeveelheid hormonen erin zitten.
     
  8. NonnieMa

    NonnieMa Actief lid

    23 jun 2015
    363
    296
    63
    Ja, met Kruidvat, maar geen duidelijke oploop. Morgen weer met Predictor proberen, maar ik heb er nog steeds een hard hoofd in.
     
  9. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Ik vind het allemaal toch mooi oplopen hoor. Idd die testen dat je elke dag hebt getest is moeilijk te zien laar als je dan de testen naast elkaar legt met telkens 2 dagen tussen lijkt er toch echt wel oploop. We duimen nog steeds voor jouw!
     
  10. NonnieMa

    NonnieMa Actief lid

    23 jun 2015
    363
    296
    63
    Mijn voorgevoel klopte. Predictor is veel lichter dan 2 dagen geleden. Ik voel mijn borsten ook veel minder. Nu dus maar wachten tot het op gang komt.

    Over een week krijgen we de uitslag van de klinisch geneticus, dit was misschien wel de laatste kans om zwanger te worden zonder te bedenken of we dat wel willen met een mogelijk 50% risico op afwijkingen.
     
  11. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    473
    260
    63
    Vrouw
    Ah nee, wat een teleurstelling. Het wordt jullie wel zwaar gemaakt met al die spanning. Ik vind het echt heel erg voor jullie.
    Als jullie volgende week een hele slechte uitslag zouden krijgen, kan er dan niet iets gedaan worden met icsi ofzo en embryoselectie? Of mag dat niet in Nederland ?
     
  12. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.132
    7.723
    113
    Gelderland
    Ah jeetje meid, wat heftig en oneerlijk. Was je voorgevoel juist.. :(


    @Sjanani Hoe gaat het met jou? Spiraal klinkt als een fijne oplossing. Hier anticonceptie omdat ik bang ben dat ik met een spiraal blijf bloeden en dan moet hij weer uit, zo zonde. Vrijdag middag om 16.30 kreeg ik een mail dat mijn recept klaar lag. Die las ik natuurlijk pas in de avond. Zaterdag ongesteld geworden dus ga nu even overleggen wat ik het beste kan doen. Als ik start wil ik wel dat hij meteen veilig is. Gister bij de huisarts voor mijn jongste zoon maar er stond gewoon file bij de apotheek. Nu nog een poging doen.
     
  13. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    wat b
    Wat balen.. :cry: knuf
     
  14. NonnieMa

    NonnieMa Actief lid

    23 jun 2015
    363
    296
    63
    Nu wil wel eens duidelijkheid. Nu de testen zijn opgedroogd, is de Predictor net zo donker als eergisteren. En de Kruidvat lijkt ietsje donkerder. Ik weet het echt niet meer wat ik hiervan moet denken. Ik heb nu alleen de om de dag testen op de foto gezet.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    BertxBirgit vindt dit leuk.
  15. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    473
    260
    63
    Vrouw
    De oploop is er echt wel hoor! Volgens mij ziet het er helemaal niet zo slecht uit...
     
  16. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.132
    7.723
    113
    Gelderland
    Kruidvat blijft idd wat minder van kleur. Dat zie ik de laatste tijd wel vaker, je kan beter naar de predictor kijken en daar zie ik echt wel een oploop.
    Ik denk dat het nog steeds twee kanten op kan!
     
  17. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    ziet er echt mooi uit hoor!
    gewoon even afwachten of mss bloed laten nemen bij de ha?
     
  18. NonnieMa

    NonnieMa Actief lid

    23 jun 2015
    363
    296
    63
    Ik ben niet zo goed in afwachten, maar ik heb besloten om mijn laatste test (Predictor) pas zaterdag te doen als ik dan nog geen bloed verlies. Als ik dan nog geen verschil zie, positief of negatief, dan ga ik contact opnemen met de verloskundige.
     
    BertxBirgit en Luna86 vinden dit leuk.
  19. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.841
    16.877
    113
    Vrouw
    Wat rot weer zeg.. sterkte :( Hopelijk krijgen jullie volgende week meer duidelijkheid
     
  20. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.841
    16.877
    113
    Vrouw
    Ik vind ze er juist wél goed uit zien ! (Sorry voor het berichtje hiervoor, ik had deze foto nog niet gezien) :)
     

Deel Deze Pagina