Zwanger worden duurt lang, zonder mmm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BertxBirgit, 6 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.018
    17.037
    113
    Vrouw
    Hier gaat het wel, ff flink in een dip gezeten.. Maar t gaat weer beter en voel mij weer wat positiever. Ik zie uit naar 16 maart, dan hebben wij weer een nieuwe afspraak staan bij de gynaecoloog. Hopelijk dan meteen wat actie, ga daar wel op aansturen.

    Hoe gaat het met jou @Luna86
     
  2. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    De angst dat ik dit kleintje ook moet afgeven.
    Ik heb wel een grote mond tegen andere dat ze er van moeten genieten en niet stressen maar ikzelf heb het verschillende dagen ook heel moeilijk. En idd precies met de echo die dichter komt wordt het alleen maar erger
    Dank je wel trouwens voor je fijne woorden
     
  3. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Hopelijk hebben ze idd wat actief nieuws, je hebt al lang genoeg gewacht nu
     
  4. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.281
    7.842
    113
    Gelderland
    Hier gaat het wisselend, helemaal afsluiten lukt nog niet echt.. :rolleyes: Ik probeer wel steeds meer vast te houden aan de negatieve kanten van een derde met zoveel leeftijdsverschil en dat helpt wel goed.
    Meestal moet ik ook niet meer denken aan een derde, bijv op een uitslaapdag of als ik gehaast van en naar sport moet met de oudste twee. Dat soort momenten ben ik helemaal ok met deze twee waar ik echt mijn handen vol aan heb :D
    Maar het had me zo leuk geleken als het wel was gebeurd, snap je? Dat stukje vind ik op dit moment zo jammer maar dat slijt echt nog wel.
     
  5. NonnieMa

    NonnieMa Actief lid

    23 jun 2015
    363
    296
    63
    Vanochtend terug geweest naar de verloskundige. Ik bloed al sinds zaterdag en had toen ook krampen, maar nu niet meer. Volgens mij ben ik 10 minuten geleden het vruchtzakje verloren.

    Donderdag heb ik een afspraak bij de huisarts om me door te laten verwijzen naar de gynaecoloog.
     
  6. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Heeft wel wat tijd nodig he.. Wel mooi dat je al de negatieve kanten kan benoemen
     
  7. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Zou wel al positief zijn dat het vruchtzakje heeft losgelaten. Hopelijk is het bloeden nu ook snel gedaan
     
  8. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    474
    260
    63
    Vrouw
    Ik leef met je mee @NonnieMa, vind het nog steeds zo verdrietig voor je.

    Succes vrijdag @BertxBirgit, snap dat het heel spannend is. Duim voor een mooie echo.

    Fijn dat je 16 maart weer een afspraak hebt @Spectre. Probeer er op aan te sturen dat er wat gedaan wordt, 17 rondes is al echt lang.

    @Luna86, blijft lastig om er vrede nee te krijgen hè. Snap helemaal hoe je je voelt. Hoe staat je man er nu in, die heeft het helemaal afgesloten?

    Hier gaat het op zich prima. Ik kan er alleen nog steeds niet bij waarom het ons nou niet gegund is. Echt iedereen wordt zwanger en wij die zo ons best ervoor doen en het echt graag willen niet. Het voelt echt oneerlijk (absoluut niet tegen jullie bedoelt hoor!!). Wel word ik me er steeds meer bewust van hoeveel energie we er ingestopt hebben en dat we dat dus niet ergens anders aan besteden. We zijn nu niet actief meer bezig met zwanger worden, maar we hebben ook geen anticonceptie. We kunnen het allebei nog niet afsluiten.
     
  9. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.281
    7.842
    113
    Gelderland
    @BertxBirgit heel erg veel succes vrijdag! Mijn duimen draaien voor je!

    @Spectre 16 maart een afspraak, eerst bij de huisarts of nu echt terug naar de gyn? Ik hoop zo met je mee dat er gauw actie ondernomen gaat worden en dat het met een beetje hulp alsnog lukt!

    @Sjanani hier om dezelfde reden nog geen anticonceptie. Het is in huis maar de stap om ermee te beginnen is nog te groot. Ik kan het nog niet afsluiten maar mijn man heeft dat al wel gedaan. Het is natuurlijk vooral mijn wens geweest en hij is er in mee gegaan omdat het voor mij zo belangrijk was/is.
    Hij is zich bewust van de kleine kans maar ziet dat toch niet meer gebeuren en dat weet ik zelf eigenlijk ook wel.
    Maar toch.. het gevoel blijft..
    De afgelopen periode afsluiten kan denk ook gewoon niet in 1 keer, dat heeft wat langer nodig en stapje voor stapje kom je vanzelf bij het anticonceptie punt.
     
  10. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.281
    7.842
    113
    Gelderland
    Meteen maar actie ondernomen, vanochtend ongesteld geworden na een lange cyclus zonder gekke klachten en meteen met de pil gestart. Moeilijk en het voelt heel definitief maar ik hoop dat het me gauw rust brengt :oops:
     
  11. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.018
    17.037
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat het je rust gaat geven indd. Lijkt mij een moeilijk en definitief moment, maar zonder anticonceptie ben je er misschien alsnog heel veel mee bezig. Succes en sterkte, weet niet de juiste woorden.. Maar vind het knap hoe je het doet
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  12. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.018
    17.037
    113
    Vrouw
    Ik ga indd gelijk terug naar de gynaecoloog. In augustus ook al geweest, maar nu gaan we naar een andere. Ik ben vrijwel zeker dat het aan mijn hormoonbalans ligt, dus wil daar echt op aansturen dat ze daar naar gaan kijken en actie gaan ondernemen. Zou zonde van de tijd zijn om maar aan te blijven modderen..
     
  13. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Sterk bezig meid! chapeau xx
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  14. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Da kan toch bijna niet anders dan dat ze er nu verder mee gaan?
     
  15. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.018
    17.037
    113
    Vrouw
    Ja maar niet eerst nog eens een hsg en dan wéér 6 maanden zelf proberen. Wil gelijk actie, nogmaals bloedprikken op progesteron na de eisprong en behandeling opstarten bijv.
     
  16. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Ah oke, ja ik ken er niet zo veel van. Met nr3 merkte ik vrij snel dat er iets mis was en ben ik na 6 maand zelf naar mijn gyn gegaan (is ook net allemaal wat anders geregeld in België he), bloedonderzoeken en testen gehad en meteen mogen starten met mmm.
     
  17. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.018
    17.037
    113
    Vrouw
    Ja in België is dat wel anders geregeld indd. Wel fijner zo. Ik had het al aangeven in augustus wat mijn bedenkingen zijn, maar mijn gynaecoloog zei dat het niet kon etc etc, vond hem niet zo begripvol. Vandaar dat we nu naar een andere gynaecoloog gaan en hopelijk kan zij wel begrip tonen en ons helpen
     
    Luna86 en BertxBirgit vinden dit leuk.
  18. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Ik hoop het ook voor jullie
     
  19. BertxBirgit

    BertxBirgit Fanatiek lid

    17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Jeej hier een goede echo :D
    Van 2 voetjes en beentjes tot 10 vingertjes en een prachtig, schattig neusje!
    Helemaal verliefd!
    Wij hebben volgende week nipt test dus over een 2tal weken weten wij het geslacht.
    Nu kwam de echo ook weer wat verder uit zoals de vorige echo maar gyn wil me toch op 2/9 laten staan, kan ik ook hier lekker blijven meekletsen ipv naar augustus te gaan.
    Hier voel ik de kleine nu overtuigd meermaals dagelijks! Zowel de gyn zei het als wij zagen het immens dat de kleine geen 2 sec stil zat, wat een springkampioen al!

    IMG_8993.jpg
     
    Spectre en Luna86 vinden dit leuk.
  20. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.281
    7.842
    113
    Gelderland
    BertxBirgit vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina