Zwanger worden duurt lang, zonder mmm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BertxBirgit, 6 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.290
    7.851
    113
    Gelderland
    Ahh wat jammer, dat was echt heel fijn geweest. Nu alweer bijna bij ei of niet?

    Hoe gaat het met de rest?
     
  2. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    Jammer zeg, hopelijk mag het snel blijvend raak zijn !
     
  3. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    Het gaat best goed, wel veel last van de zwangerschap kwaaltjes, 0,0 energie en soms moeilijk te combineren met werk...
    Volgende week dinsdag heb ik mijn eerste echo en kan echt niet wachten..

    Hoe is het bij jou?
     
  4. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    474
    260
    63
    Vrouw
    Hoi hoi,

    Ik ben even een poosje wat afwezig geweest. Het houdt me allemaal nog zo bezig, maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet. We zijn erg druk met Corona, ons bedrijf, verhuisplannen. Ik zou een redelijk grote operatie krijgen maar die is uitgesteld. En in mijn hoofd blijf ik continu bezig met waarom nog een kindje voor ons niet is weg gelegd, waarom wij dat niet verdienen. Het zal wel bij het afsluiten horen, maar ik kan er nog steeds verdrietig van worden.

    @Spectre, morgen de echo? Spannend, ik duim voor je voor een supermooie echo.
    @NonnieMa, krijgen jullie onderzoeken (dat zal wel allemaal stil liggen nu). Hopelijk is het snel weer raak!
     
  5. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.290
    7.851
    113
    Gelderland
    Hai @Sjanani Fijn om even iets van je te horen! Wat een rare periode nu hè? Zeker met een eigen bedrijf. Kan er wel iets doorlopen of liggen jullie helemaal stil? En wanneer gaan jullie verhuizen?

    Wat vervelend dat je het niet van je af kunt zetten maar het is ook heel herkenbaar. Helaas hier ook nog steeds :confused: Tis en blijft oneerlijk. :(
     
  6. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    Begrijpelijk dat je ff wat minder actief bent hier. Gebeuren dan zo veel dingen in korte tijd. Het voelt ook gewoon enorm oneerlijk waarom de ene wel en de andere niet.. knuffel!

    Ik heb 7/4 de eerste echo gehad en zag er goed uit! Was zo'n opluchting, zo blij en dankbaar met dit wondertje in mijn buik.
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  7. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Hoi allemaal, ik heb het topic (en het hele forum eigenlijk) ook een tijdje gemeden, zat er behoorlijk mee in mijn maag allemaal. Heb nu even bijgelezen. Maar ik had dus gemist dat NonnieMa toch een MA had, wat ontzettend verdrietig :( Hoe voel je je nu?

    En Spectre juist wél zwanger, wat ongelooflijk fijn... geeft toch hoop! Mag ik vragen na hoe lang het nu gelukt is? En had de gyn nog behandelingen gedaan, of is het toevallig gebeurd net toen je de afspraak had aangevraagd?

    Hier zelf laatst bij gyn geweest. Nog voor in het test-traject; ik heb alleen de echo gehad en die zag er gelukkig heel goed uit. Op basis daarvan conludeert gyn dat mijn eivoorraad nog prima is. Dat vind ik wel heel erg fijn; het geeft me het gevoel dat we nog wel een flink aantal jaren hebben om het allemaal af te wachten. Volgende week ook progesteron prikken en mijn man uiteraard ook testen. Behandelingen gaan we dus ws. niet doen, tenzij het iets relatief eenvoudigs is (dus niet snel iui maar wel bijv. progesteron bijslikken). Maar goed, eerst maar eens afwachten of er uberhaupt iets uit gaat komen allemaal.
     
    Spectre vindt dit leuk.
  8. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    @Leraje begrijpelijk ook dat je het forum even gemeden hebt. Wat fijn dat de uitslagen bij de gynaecoloog voor nu er goed uit zagen. Geeft hoop dat het toch spontaan kan lukken!

    Wij hadden een nieuwe afspraak staan bij de gynaecoloog die dus niet meer nodig was. Heel toevallig die ronde monnikspeper gaan gebruiken voor de hormoon balans en omdat ik altijd veel last had van pms. Ik dacht, baat het niet dan schaadt het niet. Kan toeval zijn, maar die ronde was ik zwanger.
    In augustus 2018 met de pil gestopt en maart 2020 zwanger... 1,5 jaar ongeveer dus. Heel dankbaar dat het nog spontaan mocht lukken en het tot nu goed gaat.

    Ik blijf duimen voor jullie :)
     
  9. NonnieMa

    NonnieMa Actief lid

    23 jun 2015
    363
    296
    63
    Nou, daar gaan we weer. Ik ben blijkbaar zwanger, maar weet niet precies hoelang, want de ovulatietesten waren niet heel duidelijk. Maar ik ben minimaal 13 dpo en maximaal 16 dpo denk ik. Eergisteren had ik een twijfeltest, maar nu is hij een stuk duidelijk. Ik heb dit keer alleen 0 symptomen. Na 4 miskramen durf ik nergens meer op te vertrouwen, dus ik kan niks anders doen dan afwachten.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    474
    260
    63
    Vrouw
    Oh wauw zeg, duidelijk positief. Wat spannend weer of het goed zal gaan. Ik duim heel hard voor je!
     
  11. NonnieMa

    NonnieMa Actief lid

    23 jun 2015
    363
    296
    63
    Wat ik wel gek vind is dat ik de eerste anderhalf jaar 2x een positieve test heb gehad en de laatste 4 rondes maar 1 keer NIET zwanger ben geweest, de vorige cyclus.

    Als dit doorzet zou wel heel fijn zijn, dit is mijn laatste kans om nog een 2e kind voor mijn 40e te krijgen...
     
  12. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Jemig, wat verschrikkelijk spannend. Ik hoop dat het dit keer een plakker is!
     
  13. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    Die is heel duidelijk!! Wat spannend weer.. Ik duim voor een plakker
     
  14. NonnieMa

    NonnieMa Actief lid

    23 jun 2015
    363
    296
    63
    De oploop is dit keer een stuk duidelijker dan vorige keer! Test van eergisteren en van vandaag. Nog steeds 0 symptomen, niet eens gevoelige borsten.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Leraje, Sjanani en Spectre vinden dit leuk.
  15. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    474
    260
    63
    Vrouw
    Ik durf wel gefeliciteerd te zeggen. Symptomen zeggen niks. Ik duim echt voor je dat het goed blijft gaan!
     
  16. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Heel spannend!
    Ik had gister dus bloed laten prikken voor progesteronwaarden en sinds gisteravond ook spotting. Ben ik blij mee dit keer hahah want ik maak me al heel lang zorgen dat dat spotting komt door de lage progesteronwaarden. Dus áls dat zo is, kan ik vast wel een link leggen. En als ik nu goede waarden heb, dan is in ieder geval duidelijk dat het spotting daar echt niet mee te maken heeft en ws. niet erg is.
     
    Spectre vindt dit leuk.
  17. NonnieMa

    NonnieMa Actief lid

    23 jun 2015
    363
    296
    63
    Vandaag 5+0 of 5+1 en een Clearblue Digital gedaan om het af te ronden... nu ga ik stoppen met testen en wachten op de echo. Het ziet er wel veel beter uit dan vorige keer :).
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Leraje en Spectre vinden dit leuk.
  18. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    Ziet er super uit! Duimen dat het dit keer goed blijft gaan
     
    Leraje vindt dit leuk.
  19. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    Hoe waren de uitslagen nog van progesteron?
     
  20. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    33 nmol/ml, wat volgens de assistente goed was. De gyn zelf hebben we nog niet weer gesproken, afspraak duurt nog eventjes. Internet zegt dat het boven de ondergrens van 20 of 30 is die sommige ziekenhuizen hanteren. Al vind ik het wel erg laag boven die laatste.
     

Deel Deze Pagina