Zwanger worden duurt lang, zonder mmm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BertxBirgit, 6 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.265
    7.827
    113
    Gelderland
    @jolien 1986 oh dat is ook een domper hè! Gelukkig heeft hij zich herpakt. Hier een dag als anders maar wel met een ontbijtje op bed, knutsels en ik heb een hele mooie waterkoker gehad voor in het nieuwe huis/nieuwe keuken.

    @Spectre oh jij alweer richting ei. Balen dat het er door een schimmeltje niet meer van gaat komen hè! Is dat niet binnen 4 dagen opgelost? Dan maak je misschien nog een kansje :oops:
     
    Spectre en jolien 1986 vinden dit leuk.
  2. Roanna

    Roanna Bekend lid

    24 aug 2015
    848
    365
    63
    Nou, ik probeer er eigenlijk nog niet teveel aan te denken :) Maar stiekem zou ik wel graag duidelijkheid willen hebben. Van de week migraine-aanval gehad. Is dat een goed teken of niet? (eh stop! gewoon afwachten maar). 'K verwacht komende dagen m'n puist te ontdekken, dan is het gewoon over. En wie weet, heel heel misschien blijft 'ie weg. Of eigenlijk mag hij wel komen, maar dan als voorbode van iets anders ;)

    @Luna86 wat is het voor soort boek? is het erg zweverig?

    Van de week lekker aan het werk geweest. Morgen vrij. ook weer fijn, kan ik even m'n huis weer schoonmaken. Verder vrijdag nog een belafspraak, maar dat kan vanuit huis.
    Nu eerst op tijd naar bed ;)
     
  3. Roanna

    Roanna Bekend lid

    24 aug 2015
    848
    365
    63
    Oei, kan me voorstellen dat je wel boos was op je man! vooral die boodschappen in de auto laten...
    Hoe was je scholing?
     
    jolien 1986 vindt dit leuk.
  4. Roanna

    Roanna Bekend lid

    24 aug 2015
    848
    365
    63
    Ik kreeg wel 'n ontbijtje op bed van mn man en kinderen. Ik was er eigenlijk al uit (had gedouched) maar ben voor de show gauw weer in bed gekropen. Zoontje had geknutseld op school. hij was er zo trots op! Super leuk. En dochter had met papa nog wat gestempeld op een blaadje. Verder nog een boek gekregen, heerlijk, lekker lezen!

    Leuk hè, als je kind zo trots is op wat ze gemaakt ehbben...
     
    jolien 1986 vindt dit leuk.
  5. Roanna

    Roanna Bekend lid

    24 aug 2015
    848
    365
    63
    ;) Balen van je schimmeltje! Zelf gebruik ik (nog) geen ovulatietesten. Ik wil het graag een beetje ontspannen houden. Maar wie weet wat ik nog doe...
     
  6. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Oh wel leuk en leerzaam. Altijd leuk om met andere collega's te sparren enzo.
    Alleen laatste uur werd ik een beetje vervelend en te gezellig :roflmao:
    (zoals Davina zingt "duurt te lang" :rolleyes:
    ) heb echt spanningsboog van een pissebed

    Morgen big risicovolle handelingen weer even herhalen (vinger prik, medicatie en sonde) en weer even reanimeren en ben ik er voorlopig weer vanaf :)
     
    Roanna vindt dit leuk.
  7. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.265
    7.827
    113
    Gelderland
    @Roanna het is idd een beetje een zweverig boek. Maar het geeft me vooral inzicht in het hormonale gedeelte. Ik heb een langdurige stress periode gehad dus ik denk dat mijn lichaam hier wel even een flinke klap van heeft gehad. Ik schiet ook snel in de stress stand, nu helemaal rond ei en rond nod.. echt heel erg balen want dat wil ik natuurlijk helemaal niet.
    Er staan yoga oefeningen in het boek dus die doe ik zodra ik nu spanning voel in mijn bekken
     
  8. Roanna

    Roanna Bekend lid

    24 aug 2015
    848
    365
    63
    ik denk dat ik de volgende ronde aan zie komen :( Beetje opgeblazen gevoel in mn buik, gevoelige borsten. Toch weer een flinke teleurstelling, al probeer ik mezelf te beschermen tegen dat gevoel.
     
  9. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Aah nee wat kak! Ik ken het gevoel...
    Hopelijk is snel een keer raak.
     
  10. Ro1990

    Ro1990 Actief lid

    15 mrt 2019
    337
    365
    63
    Vrouw
    Hello ladies, ik ben hier even niet meer online geweest. Ik zit nu lekker in Cran Canaria met een vriedinnetje. Ik gok dus dat ik deze maand niet zwanger ga zijn.. al hebben we wel een poging gedaan voordat ik weg ging :). Veel stellen (van mijn leeftijd) met babies hier..
    Ik probeer te ontspannen maar blijft lastig :oops:. Heb veel migraine gehad de afgelopen tijd. Hoop dat er veel positieve testen komen hier! :D ik geniet nog even hier!
     
    Spectre vindt dit leuk.
  11. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.265
    7.827
    113
    Gelderland
  12. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.002
    17.026
    113
    Vrouw
    Ro1990 vindt dit leuk.
  13. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.002
    17.026
    113
    Vrouw
    Hmm deze ronde weer weinig kans denk ik. Gok ergens dinsdag / woensdag eisprong gehad en zaterdag laatste keer seks gehad dusja kans is maar minimaal hè... :( beetje jammer , stomme schimmel infectie
     
  14. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Vind ik niet leuk :(

    Hopelijk ben je er snel vanaf!
     
  15. Willemijntje19

    Willemijntje19 Fanatiek lid

    26 apr 2016
    2.356
    1.186
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal, sorry dat ik niet veel reageer. Ik lees wel mee hoor. Van de week zei ik tegen iemand uit onze zeer directe omgeving dat we qua gezin nog niet compleet zijn. Zegt die gene: zou ik voorlopig nog niet aan beginnen, je bent nog jong genoeg. Toen dacht ik.. je moest eens weten dat we al een tijdje bezig zijn. Succes allemaal weer! Hier geen duidelijke ovulatie test kunnen krijgen, denk dat ik de piek gemist heb. Volgende ronde wil ik eens tarwekiemolie proberen. Fijn weekend allen!
     
  16. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.002
    17.026
    113
    Vrouw
    Jeetje zeg sommige mensen denken ook echt niet na voor ze wat zeggen....
    Heb deze ronde precies hetzelfde als jou, geen duidelijke ovulatietest en mogelijk m'n piek gemist. Dus denk weinig kans deze ronde helaas..
    Jij ook een fijn weekend!
     
    Roanna en Willemijntje19 vinden dit leuk.
  17. Willemijntje19

    Willemijntje19 Fanatiek lid

    26 apr 2016
    2.356
    1.186
    113
    Vrouw
    Ja inderdaad he! En het stomme is.. ik trek het me nog heel erg aan ook. Terwijl we alles prima voor elkaar hebben voor nog een kindje.

    Ahh vervelend zeg! Hier ook geen positieve. En mocht ie nog komen dan is mijn LF weer te kort, want wordt altijd op cd 23/24 al weer ongesteld. Dus ik denk ook dat deze ronde niks wordt. Alsnog succes gewenst hoor :)
     
  18. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.265
    7.827
    113
    Gelderland
    @Willemijntje19 ene oor in en andere weer uit!
    Hier een schoonmoeder die al regelmatig gezegd heeft dat we het maar lekker bij 2 kindjes moeten houden, de jongens al zo groot zijn en dat het lekker is dat ze ouder worden. Ze heeft geen idee van onze wens. Ik hoop haar ooit te kunnen verrassen :D ze zal vast niet weten hoe ze moet reageren:p

    Balen van het missen van de piek. Is temperaturen iets?
     
    Roanna en Willemijntje19 vinden dit leuk.
  19. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.265
    7.827
    113
    Gelderland
    Hier dag 11/12 van mijn cyclus en nu al/nog steeds bloedverlies.. vaaag
     
  20. Willemijntje19

    Willemijntje19 Fanatiek lid

    26 apr 2016
    2.356
    1.186
    113
    Vrouw
    Deze opmerkingen zijn voor mij zo Herkenbaar! Hier worden ook dingen door familielid gezegd als: “nou die buggy heb je straks niet meer nodig” en “alles wordt steeds makkelijk nu ze zo groot worden, dan heb je weer tijd voor jezelf”. Zoals het er nu staat klinkt ‘t nog niet zo gek, maar er wordt mee bedoelt dat het nu wel mooi geweest is met de babyfase. Er wordt dan ook geen ruimte gelaten voor het feit dat we misschien nog een kinderwens hebben, die we dus ook inderdaad hebben, maar dat wist deze persoon niet, al heb ik al vaak genoeg door laten schemeren dat we nog geen baby spullen weg doen ivm eventuele kinderwens. Dus van de week maar even wat duidelijker laten weten dat we dus nog niet compleet voelen. En toen was daar ineens die opmerking “zou ik voorlopig maar niet doen”. Zoo niet fijn...En daarbij ik heb helemaal niet het gevoel dat ik extra tijd voor mezelf nodig heb, dat wordt zo voor me ingevuld. Ik geniet zo met volle teugen van mijn kinderen en de kleinste is zo’n heerlijke dreumes/bijna peuter. Haha fijn het hier ff kwijt te kunnen..

    Het lastige is ook nog eens dat dit een heel dierbaar familie lid is waar ik echt heel goed mee ben. Alleen als het op kinderwens aan komt, zegt ze vaak de verkeerde dingen.

    Trouwens bedankt voor de tip, misschien maar eens verdiepen in temperaturen!

    Ahh ik hoop echt dat je je schoonmoeder gouw kan verrassen met een zwangerschap! Ben dan altijd zo benieuwd hoe er gereageerd wordt.
     
    Roanna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina