@Luna86 Kan je wel missen wrs Hopelijk gewoon een goed teken he, er zijn genoeg dames die ziek zijn voor hun nod als het prijs is! @Ro1990 Haha, kan ik naast jouw komen staan dan? KUnnen we samen chaggy zijn
Misschien kunnen we daar ook een lijstje van maken Ik wil vooral graag dat iedereen op roze gaat! Dat we straks heel veel babyshower feestjes hebben hahaha. Fijne avond allemaal ❤️
@Luna86 gatsie vervelend zeg, beterschap! Waar ergens in je cyclus zit je nu? Vanavond nog een testje gedaan (predictor) en ook negatief. Heb voor mezelf deze ronde officieel afgesloten.. nu mag m'n menstruatie wel doorbreken ook zodat ik door kan
Oh wat vreselijk balen hè! Laat dan je menstruatie ook maar komen want dan kun je door. Zal het door de olie komen? Want dat je bruinverlies weg blijft is wel positief! Ben je na je vermoedelijke ei de olie gaan gebruiken? Je temperatuurt niet hè? Vandaag 6 dpo.. ik hik al wat langer tegen niet fit aan want loop al met een koortslip. Weet niet vanaf wanneer maar ik verwacht rond ei. Altijd rond 6 dpo wordt ik wakker met een gevoel dat het niet gelukt is, vandaag weer.
Ik mis echt de 'vind ik niet leuk' knop hier.. hoop zo voor je dat je gevoel onjuist is. Ja opzich wel goed teken dat m'n bruinverlies uit blijft, maar denk eerder dat ik een cyclus over ga slaan ofzo. Maarja was gister ff flink balen. Ik temp niet indd, weet ook niet of ik weer ovulatietesten ga gebruiken. Regelmatig gezellig maken en hopen dat het nog gaat lukken. Wil in juli toch afspraak maken bij de gynaecoloog. M'n man wilt ook wel, maar dat zaad onderzoek doet hij nog moeilijk over.. maar waarom? Bang voor het resultaat ofzo.. nja we zien wel
Dat zou idd een stukje angst zijn voor de uitslag maar het is natuurlijk ook wel een beetje ‘vreemd’ om je zaad in een bakje te doen en weg te brengen. Zou ik me denk ook wel een beetje voor schamen Ik heb dat al met een bakje urine Misschien is een zelftest een idee? Als daarvan de uitslag goed is, dan zal het bij de gyn misschien wat minder zwaar voelen?
Ik ben vandaag 8dpo dus lopen wat gelijk. Heb er ook geen idee van wat ik deze ronde mlet denken. Ik zal al blij zijn met een lf van minstens 10. We zien wel weer. Het moe zijn zoals jij valt wel mee, niet meer of minder dan anders. Wel maandag dan 2x drupje hel rood/roze bloed bij afvegen en daarna niets meer. Maandag en dinsdag ook pijn in de onderrug en onderbuik maar vandaag ook nix meer. Afwachten maar he!
Pff.. Feestdag vandaag in België en de 2 oudste zijn uit slapen bij de omi en toch niet kunnen slapen.. De kleinste is nog thuis en die slaapt meestal wel cava en toch om half 8 wakker. Jeej!
Hahha herkenbaar. Ook al is m'n zoontje uit logeren, ik word standaard voor 8 uur wakker. Of m'n zoontje dan; door de week is hij niet uit bed te krijgen en in het weekend staat hij tussen 6 en 7 in z'n bed te stuiteren dat hij eruit wilt
Haha zo herkenbaar! Bij de jongste 2 zo niet maar mijn oudste is daar echt 'ne krak' in! Als het school is ni uit bed te krijgen en een ochtendhumeur tot en met en als ze dan mag uitslapen dan zetten we gewoon de babyfoon af omdat ze smorgens al kei vroeg aan het zingen is
Onze dochter komt tussen ons in liggen, en zet ik Netflix op. Niet uitslapen maar wel nog even chill liggen
@Spectre hoe is het? Iemand zat dichtbij zijn nod, wie o wie? @jolien 1986 als ze vandaag maar uit jullie bed blijft bijna op het wachtbankje!! Wat zijn jullie plannen vandaag?
We gaan lekker uiteten... Ga vanmiddag met dochter naar zwembad. Ik denk dat de teunisbloemolie geholpen heeft en eisprong eerder was.... Nu heeft mijn man druk met examens (is docent) dus hoop dat raak is...
Hier nog steeds niks. Gek hoor. Zal weer een lange cyclus worden denk ik Gister leuke dag gehad met familie en morgen naar Rotterdam + concert marco borsato. Helemaal zin in