Pfft wat een rot opmerking Hotsiflots. Snap sommige mensen echt niet. Gewoon niks van aantrekken! Wat raar dat je nog steeds niet ongesteld bent BamRenate. Wanneer heb je voor het laatst nog een zwangerschapstest gedaan? Hopelijk is je cyclus snel weer normaal.
Hopen dat het dan maar doorzet Bamrenate..kan je er maar beter vanaf zijn toch? Hopelijk heb je de volgende ronde een mooie test in handen! Ik ga dinsdag denk ik een testje wagen ben toch wel erg benieuwd.. veel symptomen, maarja die zeggen natuurlijk niet zoveel
Zou leuk zijn loveexx! Bij mij was het wel raak toen ik veel symptomen had, hoop het voor jou ook. Ik ben blij om eindelijk ongesteld te zijn, begon me toch lichtelijk zorgen te maken. Op naar de volgende ronde.
Fijn BamRenate. Kan je weer vooruit kijken naar de volgende rond Spannend loveexx. Hoop op een positieve test voor je. Op hoeveel DPO zit je dinsdag?
Fijn BamRenate dat het eindelijk is doorgebroken!! kan je weer uitkijken naar een volgende ronde! Spannend Loveexx!! ik ga duimen dat het raak is!! Ik trek me ook niks aan van de negatieve opmerkingen, ik vraag me alleen af of die mensen wel beseffen dat er geen keuzeknopje is aan een vrouwen lichaam of ze er 1 of 2 wil voor de rest gaat het heel goed hier, heb best veel last van groei en bandenpijn, maar dat is normaal, volgende week maandag eerste afspraak bij de gynaecoloog voor een echo!
10dpo, kan er nog van alles gebeuren maar ben zo nieuwsgierig haha Voor sommige is het verstandig eerst te denken voor ze spreken Hotsiflots, onbegrijpelijk
Vreselijk... ene moment denk ik echt wel zwanger te kunnen zijn, andere moment ben ik ervan overtuigd ongesteld te worden. De eerste week ging redelijk snel maar deze kruipt voorbij haha. Nog vijf dagen tot NOD. Vorige keer testte ik op 12DPO positief, hopelijk deze keer weer. Hoe gaat het met jullie?
Heb je al getest loveexx? De laatste dagen zijn het zwaarst. Duim voor je! Van mij mag m'n eisprong wel weer komen, maar dat duurt nog minstends een week. Hoop dat m'n ongeduldige gevoel nog weg gaat volgende week. Best vervelend.
Ik ben ook benieuwd loveexx!! Niks aan hè dat wachten padmee, ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn... Maar gaat toch elke dag door mijn gedachten. Ik kreeg een appje van mijn donor wanneer ik mijn ei verwacht en vlak daarna een foto van een prachtige dikke buik van mijn beste vriendin. Ik zit op het moment in de nachtdienst en elke nacht alleen maar verloskunde, epiduralen en keizersnede.... Echt bizar. Nou ja hier dus ook nog even geduld, door mijn rare cyclus geen idee, ik denk 5 maart mijn ei... Maar wellicht eerder als die dagen met een druppel bloedverlies ook meetellen??!
Heb gisteren getest, meeega tuur lijn. Geloof er niet zo in deze ronde, zit sowieso een beetje in een dipje deze dagen. Maar daar kom ik wel weer bovenop Morgen test ik opnieuw. Wachten is zo rot, zou mooi zijn als we binnen een paar dagen een eisprong hebben en daarna gelijk zwanger zijn toch Als dat eens zou kunnen...
Een streep is een streep.... Ik had echt een omo witte test..... Ik hoop het voor je! Hopelijk ben je snel uit je dip! Koppie d'r voor hè!
Dankje Helaas geen positieve test.. ik moet dit weekend ongesteld worden dus dat wachten we dan maar af. Wel weer even balen
Ik zie wel een heel licht streepje toch?? Doe mij toch maar de clear blue digital dan is het duidelijk. Ik had wel het gevoel dat je zwanger zou zijn... Hier nog ongesteld.... Kom maar op met het ei!! Hihi.
Ja als ik dit weekend niet ongesteld word ga ik die ook doen, dit is niks haha. Is het niet te licht voor 12dpo? Vorige keer was de streep veel duidelijker op 12dpo. Hopelijk heb je snel je eisprong BamRenate! Heb je een regelmatige cyclus?
Ik vind die streepjes altijd lastig, bij mij zag je echt geen streep, ook niet heel licht. Ik lees overal een streep is een streep. De ovulatie testen vind ik helemaal een drama, altijd een streep... Dus betaal me scheel maar vind de clear blue digital toch echt het fijnst. En vaak via marktplaats voor 1/3 van het geld te koop, ideaal. Tja wat mijn cyclus betreft?? Duurde nu langer tot ik ongesteld werd... Heb nog niet veel cyclussen gehad, dus geen idee. Na het stoppen met de pil gelijk na een week of 6 mijn ei gevoeld en meteen zwanger. Hierna mijn miskraam en dus weer wat langer wachten op ei en menstruatie. Dus dit is mijn eerste normale cyclus eigenlijk geweest....
Ik zie ook iets hoor! En dat je de vorige keer op 12 dpo een duidelijke test had wil niet zeggen dat als je dat nu niet hebt, je niet zwanger bent. Misschien was de innesteling wel later. Ik vind zelf de 2v5 van de kruitvat heel fijn. Ik zou morgen weer een test doen als ik jou was. Spannend!