Ik wacht dit weekend maar even af, toch bruinverlies vandaag en meestal word ik dan 1-2 dagen later ongesteld. Als het toch allemaal wat makkelijker ging hé... haha
Wie weet is het volgende maand voor ons allemaal raak Achja, positief blijven denken en weer verder gaan.
Balen dat deze ronde niet gelukt is dames!! op naar de volgende ronde met goede moed!! bij mij was het raak na 2 rondes!! en twee is mijn lucky number! Hier gaat alles goed, net weer een echo gehad, zelf betaald want ben een stresskip en wou ze weer zien, en ze waren goed gegroeid loopt prima op termijn en heb vandaag ook voor het eerst de hartjes gehoord, eentje is een luilakje en eentje is een acrobaat, springen en bewegen wat die deed wow! dat wordt wat Ben weer gerustgesteld, ben vrij onzeker vooral na die miskraam, die heb er wel ingehakt maar het is ook mooi om te zien dat mijn lichaam het WEL kan, maandag weer echo bij de gynaecoloog, spannend!! effe echo showen:
Leuk Hotsiflots! Ziet er goed uit! Nog een dikke week en dan heb je de meest spannende termijn gehad. Ik hoop dat je dan wat meer kan ontspannen, scheelt je heel wat geld voor al die echo's hihi.... Maar ik begrijp je heel goed hoor. Prachtig gezicht die twee kleine smurfjes..... Ben best een beetje jaloers hihi Hopelijk is het bij mij 3x is scheepsrecht, maar er hoeven geen 3 baby's in te zitten hoor!
Wat mooi Hotsiflots! Maakte me al een beetje zorgen om je.. maar gelukkig gaat het prima Nog even en je bent de 12 weken voorbij
Wat fijn dat alles goed is Hotsiflots! Hopelijk lukt het je snel om dat onrustige gevoel kwijt te raken. Ik begrijp je wel hoor hierin. Ik vind dit topic echt fijn. Doordat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten/hebben gezeten vind ik hier veel herkenning maar ook hoop. Oke nu genoeg met dit emotionele gedoe
Idd, even je ei kwijt... Idd allen in een soortgelijk schuitje. Klein clubje maakt het overzichtelijk. En Hotsiflots is onze hoopgever! Hihi.... Hopelijk zijn onze volgende eitjes ook erg vruchtbaar! Zou toch leuk zijn als we straks allemaal onze echo's kunnen showen!
Dat zou inderdaad super zijn! Heb het de afgelopen dagen best moeilijk. Erg ongeduldig en soms de angst dat ik nooit meer zwanger word. Nergens op gebaseerd natuurlijk. Hoop dat dat gevoel snel weg gaat.
Snap ik Padmee! Die angst heb ik ook, terwijl ik nog niet eens lang bezig ben. Ik wil er niet te geobsedeerd mee bezig zijn, maar denk er toch elke dag aan..... En ongeduldig, heb ik idd ook.... Als ik hier op het forum lees dat sommige mensen jaren bezig zijn! Pfff ik denk niet dat ik dat vol ga houden. Maar goed ik heb op het moment maar 1 droom en dat is moeder worden, dus daar ga ik voor. Ik merk dat ik het op mijn week soms lastig vind dat elke 'tokkie' maar kinderen kan krijgen. Aan de coke, kettingroken, kinderen uit huis geplaatst en hoppa toch weer zwanger... En het eerste wat ze zeggen na een keizersnede 'ik heb zin aan een peuk'! Pfff vreselijk! Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar ik heb bij zulke personen echt moeite om vriendelijk te blijven..... Maar kom op dames, hoop houden! Gaat hopelijk goed komen.... Nieuwe ronde nieuwe kansen. 90% raakt binnen een jaar zwanger, daar hou ik me maar aan vast...
Wat jullie zeggen over de angst ''dat het niet meer lukt'' herken ik zo goed!! dat had ik ook en nog eens het gevoel van falen, ook het naar anderen kijken vooral mijn moeder had dat heel erg, zag ze een rokende vrouw die zwanger was zei ze tegen mij, jij die alles ervoor zou opgeven lukt het niet en krijgt een miskraam en die tokkie maar paffen pffftt het is gewoon het verdriet en het gevoel van oneerlijkheid, maar laat ik dit zeggen hoe meer moeite wij doen hoe meer we het waarderen als het wel lukt...huildende baby's snachts? graag!!! ga er graag me bed voor uit!! wat zeiken mensen nou? dat heb ik heel erg nu zwangeren die klagen over pijntjes en dat ze het ''zat'' zijn nou dat het ongemak geeft dat klopt maar wij zullen het anders dragen dan voor wie zwanger worden is gelukt in een poep en een scheet!!! en geef de hoop ind nooit op, dat heb ik in die 11 jaar dat ik kinderen wou nooit gedaan, geduld word beloond.
Kan me ook zo lekker opvreten bij programma's zoals vier handen op een buik haha Menstruatie is hier echt door nu... met flinke krampen Aan de ene kant blij dat mijn cyclus gelijk normaal is, aan de andere kant was ik liever niet ongesteld geworden maar dat snappen jullie als geen ander
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben hierin. Ik ben me er ook echt wel van bewust dat ik eigenlijk nog niet mag zeuren. Ben pas in ronde 4 na m'n miskraam. Maarja als de wens groot is, is elke maand teveel . Dat wat je verteld over je werk begrijp ik helemaal BamRenate. Ik kan me goed voorstellen dat je het daar soms moeilijk mee hebt. Echt onbegrijpelijk hoe sommige mensen zijn. Het komt allemaal goed. De kans dat we dit jaar nog zwanger worden is best groot. Leuk idee toch
Dankje, ben blij met ons kleine clubje. Altijd fijn om hier mijn hart te kunnen luchten. Nou hopen dat we volgende maand kunnen 'klagen' over zwangerschapskwalen
Haha waar kan ik tekenen?! Ben ook wel benieuwd hoe het met lin1989 gaat. Al snap ik wel dat niet iedereen zo verslaafd is aan dit forum/topic als ik
Heej meiden merk dat ik n btje afstand nam van dit groepje omdat ik n btje aan het worstelen was. Voordat ik ga vertellen hoe t met me gaat ga ik jullie even op jullie kop geven. Hihi hou hoop hou moed meiden. De wens is enorm. Hoe langer t duurt hoe groter die wordt. (Wij weten er alles van helaas)Maar na n miskraam zijn je natuurlijke kansen groot! Groter als daarvoor. Geefniet op. Laat je verdriet toe. En Blijf dromen t komt er. Echt! Hier gaat t goed. Wel weer ongesteld geworden. 3 dagen na nod. Ineens n cyclus van 30 dagen ipv 25. Dus dat maakte ons wat verward! Maar goed we blijven hoopvol hier! Beloven jullie dat ook n btje te proberen? Hihi Hotsiflots wat een mooie plaatjes zeg! Fijn datt goed verloopt. En laat iedereen masr lekker lullen! Liefs
Jammer Lin1989 dat je toch ongesteld bent geworden!! Ik hou zeker hoop hoor, maar ben gewoon ongeduldig. Ik hoop voor ons allen dat we dit jaar een goede zwangerschap gaan hebben. Fijn weekend allemaal! Hier nog steeds ongesteld pffff, wat was zo'n stopweek van de pil toch heerlijk hihi Vreemde is wel dat ik totaal geen krampen erbij heb, had ik tijdens stopweek van de pil altijd wel. Blijft toch een vreemd iets... Je lichaam....
Wat balen van je ongesteldheid lin. Maar waar loop je mee te worstelen als ik vragen mag? Is het ons gezeur over het zwanger worden, terwijl jij al veel langer bezig bent? Misschien dat dat verkeerd kan vallen. Kan me helemaal voorstellen. Sorry hiervoor dan. Soms heb je gewoon gevoelens, en of ze nou terecht zijn of niet, het is dan fijn dat je ze op een forum kan zetten waarbij er meer mensen weten hoe je je voelt. Maar over het algemeen sta ik er nog steeds hoopvol in hoor Ook voor jou hoop ik dat je snel een postieve test in handen hebt! Liefs