nee hoor meiden mijn worsteling heeft niks met jullie te maken. tuurlijk is mijn situatie iets anders als die van jullie.. omdat we al een tijdje bezig zijn, onder toezicht zijn van het zh etc. maar dat neemt niet weg dat ik me hier niet op mijn gemak voel. Rond mijn menstruatie nemen mijn hormonen mij over! en dan word ik een onrustige/ ongezellige heks! hihi! dan heb ik genoeg aan mij zelf en laat ik het forum vaak voor wat het is! het kan soms duren tot aan de eisprong! hihi! mijn woorden van gisteren waren ook om jullie even een beetje moed en positiviteit in te spreken! ik hoop ook dat ze zo zijn overgekomen! want een miskraam is niet niks en bezig zijn met zwanger worden ook niet! begrijpelijk dat je daar onzeker van word! ik vergelijk het soms wel eens met t hebben van een ziekte waarvan je het verloop niet weet. Je krijgt onderzoeken, moet afwachten.. uitslagen en weer de tijd afwachten.. tot het goede nieuws.. en wanneer dat is geen idee! die onzekerheid is soms gewoon rot! maar goed.. we blijven positief!
Zo kwam het over hoor Lin! In ieder geval bij mij Iemand zei ook een keer tegen mij, pfoe snap niet dat ze babys wonderen noemen het is toch simpel?! Dat dat stel nou in een keer zwanger is geraakt maakt het nog niet makkelijk voor iedereen Kan dan best chagrijnig worden maar zeg heel wijs niks. Ik lijk deze week overigens ook een chagrijnige heks hoor haha.
Mooi gezegd lin! En bedankt voor je peptalk! We blijven lekker positief...tot de menstruatie zich weer aankondigd. Dan mogen we ook best wel een chagarijnige heks zijn
ja phoe van die meiden of mensen die het gewoon vinden om zwanger te worden. en niet begrijpen dat het eigenlijk allemaal heel wonderlijk is! ik kan er boeken over vol schrijven hier pas een kennis die vertelde dat ze zwanger is van nummer 2. haar oudste is nu 1,5. ze is dus nu voor de 2de x zwanger in de tijd dat wij bezig zijn! tja die kwam binnen bij ons! jullie zijn stoer!! en.. soms vind ik een chagrijnige heks zijn ook wel een klein beetje leuk! hihi!
Het is zeker niet niks, en zelfs als je eenmaal zwanger bent die enge weken dat het maar ''goed'' mag blijven gaan is een hel, vooral als je bloed verliest ik heb letterlijk elke week een echo laten maken zo'n stresskip was ik, dit is nog een restant van de miskraam, ook al verwerk je het goed een volgende zwangerschap is nooit meer hetzelfde het is ''enger'' en ik ook erger me dood aan die vrouwen die roken, zuipen en drugs gebruiken en dan ''gewoon'' zwanger worden alsof niks is, ik durf niet eens koffie te drinken!!! en dat programma 4 handen op 1 buik; dat is mijn wekelijke-tv-erger-momentje...en wij maar moeite doen...maar zoals ik al eerder heb getypt WIJ zullen alles veel meer waarderen als het zover is! Ik heb vandaag de eerste echo gehad bij de gynaecoloog en wow apparatuur is toch wel even beter daar zeg!! haha alles was in orde ze bewogen flink en de hartjes kloppen goed en heb het gehoord, mijn moeder was mee die had de hartjes nog niet gehoord, werd ze wel emotioneel van, ik had de hartjes al gehoord maar blijft mooi, ze kon ze bijna niet te pakken krijgen omdat ze zo druk aan het bewegen waren, ik ben wel 1 dag terug gezet omdat het apparatuur zo goed was konden ze precies het termijn uitrekenen: 10 weken en 6 dagen ben ik, wat ik dus ongelooflijk vind, is dat ik zelfinseminatie gedaan heb 1 dag voor kerst! en ik dus een dubbele eisprong gehad heb 6 dagen later!! mijn donor heeft superzaad, heb me vandaag ook ingeschreven voor kraamzorg. Nu krijg ik de volgende echo over 2 weken, dat is nou voordeel van tweeling heb wel meer zelfvertrouwen nu. Even weer een echo laten zien: ze lagen beide met hun handjes naast hun gezichtje 💞
Mooie echo weer Hotsiflots. Fijn dat je je weer wat zekerder voelt. Mijn menstruatie is alweer over... voorheen altijd 6-7 dagen ongesteld. Nu 2 dagen.. kan dat komen door de curettage? Niet dat ik het erg vind hoor haha.
Wauw wat prachtig weer die echo's! En fijn dat alles goed is en je al meer vertrouwen erin krijgt! Ze zeggen inderdaad dat het voorkomt dat zaadcellen tot 7 dagen in leven blijven. Geloofde dat nooit echt, maar het is blijkbaar echt zo Ik weet niet of het aan de curretage kan liggen, maar mijn menstruaties zijn na mijn mk ook niet meer zo "standaard".
Wat prachtig weer Hotsiflots!! Ik heb nu al een pos ovulatietest.... Had ik dus nog niet verwacht. Heb de donor een appje gestuurd, dus hoop dat hij kan! Nu eerst poging tot slapen, kom uit de nachtdienst....
De donor kan!! Joehoe! Komt vanavond.... Nu weer twijfel... Vanmorgen met geconcentreerde urine een pos clear blue digital. Nu met met heldere (zeer lichte) urine een NEG test... Is het toch wel het goede moment? Of meet de clear blue ook weleens vals pos? Ik had vanmorgen wat slijmafscheiding vandaar dat ik de test deed. Hoop dat het goede timing is en anders dat het zaad net als bij hotsiflots lang leeft! Ik had mijn ovulatie pas 5 maart verwacht.....
Hoe vaak kom jedonor renate? Ik heb vaak met die goedkope testjes een uur later 2 strepen met lichte urine.
spannend BamRenate! ik zou vertrouwen op de digitale test vanmorgen en het feit dat je slijm heb gehad!! de donor zeker vandaag laten komen, ook al verwachtte je een ei op 5 maart het is nooit zeker dat die dan ook echt springt!! de ovulatie test geeft aan dat hij binnenkort (binnen 24 uur springt) hij kan eerder maar ook later springen, en als de donor niet gisteren heeft lopen ''masturberen'' dan is het zaad wel sterk genoeg om te overleven tot 5 maart, heb je het idee dat het toch te vroeg is geweest, kan je je donor vragen om vrijdag nog eens langs te laten komen om te doneren (ik liet mijn donor soms ook 2 keer in de week komen wel met altijd een dag ertussen) Ik ga voor je duimen!!
Spannend Bamrenate! Ik zou gewoon vertrouwen op de positieve test. En anders inderdaad wat Hotsiflots zegt Op mijn werk weer een stel dat zwanger is.. komt toch altijd even binnen niet dat ik het niet leuk vind voor ze hoor.. jullie begrijpen het vast wel haha
Hij komt maar 1 keer.... Heb met clear blue digital getest. Gisteravond had ik ook al wat slijm verlies, maar toen niet getest, dacht dat is veel te vroeg... Dus misschien was het gister ook al pos. Nou ja we doen een poging en dan maar hopen. Ben nu helemaal van slag, mijn zelf gefokt kitten van nu 10 maanden is opgenomen met acuut nierfalen, ziet er niet goed uit, bah moet er echt om janken. Ook vreselijk voor de huidige baasjes.... Zo verdrietig.
Ik krijg steeds geen melding van jullie berichten... Hihi hotsiflots heb maar niet gevraagd of hij gister nog 'gespeeld' heeft... Ik heb nu ook lichte pijn links onderin de buik, dus is vast wel het goede moment! We gaan hopen!! De donor woont op 2 uur afstand, dus is 4 uur onderweg... Wil hem liever niet 2 keer daarmee belasten. Ben blij dat ik nu wat pijn voel, geeft me weer wat zekerheid, en ook weer slijm verlies. Komt idd altijd even binnen als je weer hoort dat er iemand zwanger is, het is ze van harte gegund, maar we gunnen het onszelf ook! Wel balen dat ik nu aan het stressen ben over mijn lieve ex kitten, hoop dat ze het overleefd. Zielig!
aww veel sterkte met de kitten BamRenate dieren zijn net familie weet het zelf ook, heb 2 katten en 2 hondjes als ze wat overkomt ben ik meteen ziek van, hij is nu hopelijk in goede handen bij de dierenarts, duimen dat ie snel opknapt!! Dat je ovulatiepijn voelt is een heel goed teken ik zie het eigenlijk heel positief als ik dat zo hoor!! ik had bij ronde 1 geen pijn en het was niet gelukt tweede ronde weer wel! en raak! gelukkig kan hij vandaag komen! me duimen draaien voor je! loveexx ik begrijp je helemaal hoor!! ook al ben ik nu zwanger, ik heb vanaf mijn 18th een kinderwens gehad en kon toen niet vanwege pcos en overgewicht, maar als ik die buiken zag of baby's dan ging ik op negeer mode en heb zelfs een tijd de ''pest'' gehad aan kinderen *schaam schaam* dat was gewoon verdriet ook toen ik een curettage moest ondergaan zat ik dan tussen de zwangere buiken in de wachtkamer bij de gynaecoloog wou door de grond zakken en natuurlijk wens je het een ander toe maar je zelf nog meer dat is heel gezond hoor!
renate wat vervelend van je kitten! hopelijk loopt het goed af! begrijpelijk dat je, je donor maar 1x laat komen als hij van zover komt! Als ik het zo hoor klinkt het als de goede timing! ik ga voor je duimen dat het ook zo is! je kan je abboneren op deze pagina! dan kan je via verschillende manieren aangeven hoe je een melding wilt ontvangen van deze pagina! Confronterend andere zwangeren! het helpt mij ook om vaak te denken "wie weet zijn hun ook wel een tijdje bezig geweest"(als ze t igg niet van de daken schreeuwen dat het in 1x is gelukt) waardoor ik het dan hun ook meer kan gunnen! Begrijpeijk dat je het even lastig vind!
Op de foto het broertje van de zieke kat, die woont nog bij mij. In mei worden ze pas een jaar.... Moet er toch niet aan denken dat ze dood zou gaan. Vreselijk voor de eigenaar, maar ook voor mij als fokker Maar goed meer doen dan hopen kan nu niet.... Sorry mensen ben een echte dierenliefhebber! En vind het zo sneu.... Maar ik dwaal af.... Vanavond rond 21 uur komt de donor! Dus hopen op goede zwemmertjes! Hopelijk volgt bij de andere dames ook snel weer een ei! Duimen!
Wat een schatje! Hopelijk komt alles goed Daar heb je gelijk in Lin, je weet (bijna) nooit hoe lang iemand al bezig is om zwanger te raken.. misschien is het bij hun ook wel eerder mis gegaan Ik gun het iedereen Ik duim voor je Bamrenate! De meest vreemde menstruatie die ik ooit heb gehad is voorbij... na 2 dagen leek het gestopt, om na een dag niks toch weer wat te vloeien. Goed, kom maar op met die eisprong!
De poes is vannacht overleden.... Vreselijk! Even in jankmodus... Hoop ook snel op een ei voor je loveexx! Hier weer twee weekjes geduld, hopen, hopen, hopen!!
Ach nee, wat jammer, veel sterkte BamRenate dan was de kat er toch wel heel erg aan toe, vreselijk kan je goed begrijpen hoor dat je in huilmode zit, ben zelf ook een hele grote dierenliefhebber