Hoi dames, ik weet eigenlijk niet hoe ik in dit topic terecht ben gekomen haha Maar nu ik toch de laatste pagina heb gelezen wil ik jou hotsiflots even de groetjes doen en wat fijn dat alles goed gaat! En wat erg van de prachtige kat! Wat zielig! Dieren zijn mijn alles! Heel veel sterkte!
Wat lief skye81!!! gelukkig gaat alles goed hier, vandaag weer een echo gehad en alles was in orde met de twee acrobaatjes bijna de spannende trimester erop zitten... Is alles goed bij jou ook?
Mag ik mij hier ook melden? Heb zelf een bbz gehad in november na 2 maanden proberen. Vervolgens bij de bbz die erg laat ontdekt was is mijn rechtereileider verwijdert ivm littekenweefsel wat er zou vormen en de kan te groot zou maken voor nog een bbz. Op dit moment zit ik in de 2de cyclus weer proberen en ben op dit moment 4dpo. Nog even wachten dus tot ik kan testen, maar wordt nu al een beetje gek XD.
Welkom sandywich, wat vervelend van je buitenbaarmoederlijke zwangerschap Op naar een nieuwe poging, geduld hebben is nog het lastigst. Hopelijk snel een goede zwangerschap!
Dankjewel bamrenate ^^. De vorige maand was de eerste cyclus dat ik er echt bewust mee bezig was. Ovulatietesten e.d. Mijn cyclus is op het moment een beetje all over the place ook. Normaal gesproken zou ik morgen (CD24) ongesteld moeten worden. Maar dat was mijn cyclus voor de bbz.. Nu is hij vorige maand gestegen naar 29 dagen, maar nu zou die zelfs 34 dagen worden, wat voor mij echt wel lang is.. Maargoed, liever een langere luteale fase dan een korte, dus ik hoop gewoon op 34 dagen nu. Geduld opbrengen is echt lastig nu.
Mijn cyclus is idd ook onregelmatig. Ik zie altijd aan (bah sorry) slijm verlies dat er een eisprong volgt, en krijg ook pijn. Een ovulatietest is dan puur een bevestiging, wel gemakkelijk.
Ik ben nu ook aan het opletten inderdaad op het slijm en misschien TMI, maar ik had echt het goede spul te pakken afgelopen week en veel ook . Al met al goede hoop voor deze cyclus ^^. Nu druk aan het lezen in 'Taking charge of your fertility', veel mensen op reddit raden het boek aan. Flink boek, maar er staan echt wel hele nuttige dingen in (bijvoorbeeld over dat slijm)
Welkom Sandywich. Wat erg van je bbz . Hoop snel een goede zwangerschap voor je. Succes met het wachtbankje!
Hallo dames, rustig hier.... Maar logisch aangezien iedereen op het wachtbankje zit.... Hotsiflots nog 2 dagen en je zit op de 12 weken, heerlijk zeg!! Heb je al een buikje? Met 2 zal het wel sneller zichtbaar zijn. Nog een vraagje, vorige keer zat er 3 weken tussen eisprong en menstruatie. Dit heb ik dus ook bij mijn Banner ingevuld, die geeft aan over 16 dagen testen... Maar je kunt toch gewoon na 2 weken testen?? Hier de hele dag honger... Erg vreemd.... 4 dagen na zi kun je daar nog niks van voelen lijkt me. Zal wel tussen de oren zitten.... Maar afleiding genoeg, deze week 4 dagen werken en zaterdag naar een congres dus weinig tijd om erbij stil te staan. Alles goed met de andere dames?
Hallo BamRenate het is hier ind rustig, wat betreft je vraag je kan 2 weken NA je eisprong testen, mits je eisprong ook echt geweest is, ik had bv na 2 weken een negatieve test en 6 dagen later een positieve omdat ik dus een verlate (dubbele) eisprong had, het beste is dus testen 1 dag voor of op je nod, ook met het feit stel hij is positief en je wordt toch ongesteld? dat is erg naar, maar het wachten is ook killing, heb het zelf ook niet vol kunnen houden gelukkig lees ik dat je afleiding heb, en soms kunnen vrouwen al iets voelen heel snel hoor als het bevrucht is dan scheid het al een beetje hcg hormoon af ene vrouw reageert er heftiger op als een ander. Ik kan zelf eigenlijk nog steeds bevatten dat er 2 mensjes in mij groeien, en ben blij dat de eerste enge trimester er bijna op zit, het was niet ontspannend maar een achtbaan van emoties en helemaal zonder ''angst'' zal ik pas zijn als ze veilig in mijn armen liggen en heb al een beginnend buikje, mijn broekmaat is nu al gegaan van 38 naar 42 en 5 kilo erbij door de hongermonster, maar de rest gaat het heel goed hier, heb een eerste foto gemaakt vandaag, wou me kat en hond op de foto zetten zat me buik in de weg dacht dan maar beiden erop
AH leuk hotsiflots!! En leuke beestjes Het zal idd nooit helemaal ontspannen zijn, maar denk dat zodra de 12 weken voorbij zijn er wel iets meer rust is (hoop ik). Het blijft een wonder! Ik vind het ook zo leuk om programma's als ' one born Every minute' te kijken op tlc hihi....
Morgen alweer 12 weken Hotsiflots! Moet al een hele opluchting zijn Hier is het wachten op mijn eisprong.. vaak heb ik die tussen cyclus dag 14-23. Zit nu op dag 11.. nog even geduld dus Gelukkig heb ik veel te doen, lijken de dagen wat sneller te gaan
Jaaaaa yoepieee!!! vandaag de 12 weken gehaald, en dat is zeker een opluchting in het begin van me zwangerschap zei ik steeds was ik maar al 12 weken, en nu is het eindelijk zover, maar blijf toch voorzichtig totdat ik ze heb gevoeld maar het is die magische grens, alles is af nu er kan niet veel meer fout gaan..Volgende week weer echo en mijn ''echte'' termijn echo dan ben ik 13 weken alweer, deze week kan me niet gauw genoeg omgaan wil ze graag weer zien Veel succes met wachten op je eisprong loveexx geduld word vaak beloont
Ben blij voor je Hotsiflots! Hier ben ik vooral blij dat ik op tijd ben begonnen met ovulatietesten, die zijn al bijna positief. Zou betekenen dat ik eindelijk weer eens een 'normale' cyclus zou krijgen. De laatste keer dat ik een cyclus had onder 30 dagen was november 2014 (toch handig zo'n app haha)
Ik was helemaal vergeten te reageren op je berichtje, wat erg van de bbz hopelijk mag je snel weer zwanger zijn De eerste week na mijn ovulatie vind ik nooit zo erg, de 2e week vind ik altijd verschrikkelijk langzaam gaan haha. Nog even geduld
Gefeliciteerd met dit mijlpaal Hotsiflots! Fijn dat eisprong er alweer is loveexx. Hopelijk gaat de tijd lekker snel
Haha, nou! Die tweede week slaat echt wel flink toe nu hoor! Allemaal rare krampen in m'n buik gehad en nu weer pijn in m'n linkeronderrug en zij.. Ineens super emotioneel en veel creamy witgelige afscheiding.. Was zo geschrokken van die pijn zondag en maandag dat ik gisteren stiekem getest had. Negatief natuurlijk .