aww beterschap BamRenate!! de ''ellende'' begint meestal rond de 6 weken, veel rust houden en veel drinken, beschuitjes en witbrood hielp goed bij mij en regelmatig kleine beetjes eten, niet wachten tot je honger heb, een nuchtere maag maakt het erger...i know the feeling pfffttt voor de rest is het toch iets waar je doorheen moet
Ik at toen hele dagen droge toastjes, dat hielp nog wel een beetje hopelijk voel je je snel beter BamRenate Je bent alweer bijna 16 weken Hotsiflots, wat gaat dat snel ! Wil je de geslachten weten? Padmee is al even niet meer online geweest, hoop dat alles goed gaat. Hier is het weer wachten op de eisprong... ach, tot die tijd maken we het maar gewoon gezellig haha
Gaat gelukkig stukje beter... Kilo afgevallen in twee dagen... Nu gewoon misselijk maar niet continu de neiging tot overgeven gelukkig! Hoop dat je ei snel komt loveexx en dat het een vruchtbaar ei wordt Fijn weekend allemaal!
Jaa loveexx de tijd vliegt!! als je in het tweede trimester zit, gaat nu heel erg snel, dinsdag ind alweer 4 maanden/16 weken vooral nu met de zomertijd lijken de dagen helemaal weg te vliegen. Ik wil heel graag weten wat het wordt kan niet wachten, ik hoop stiekem dat ze bij de 17 weken echo het al kunnen zien, anders moet ik wachten tot de 20 weken echo, ik ga het gewoon vragen Ik hoop dat deze maand je snel ei komt en doet wat hij moet doen, ik ga duimen!! BamRenate Gelukkig gaat het wat beter met je, dat je afgevallen bent is niet erg hoor, kleintje pakt gewoon wat nodig is. Fijn weekeind!!! xoxo
haaj meiden de site is weer online! en hier zijn we al weer ruim een week verder na de positieve test! de tijd lijkt te kruipen. en het ene moment ben ik heel positief en heb ik heel sterk het gevoel dat dit kindje bij ons blijft! en het volgende moment ben ik heel bang dat het weer gebeurd! (mijn sterke gevoel wind het dan wel van me) de hele periode van de miskraam 6 maanden geleden kwam er de afgelopen week ook uit! het is best heftig geweest allemaal toen! maar goed.. dit is een andere zwagerschap, een ander kindje en ook dit loopt zo als het loopt! de kwaaltjes zijn nog niet echt aanwezig. maar dat hoeft ook niet echt met 5 weken geloof ik. Soms wat misselijk als ik trek heb, gevoelige borsten en aan het einde van de dag steken onderin mijn buik. Hoe is het met jullie? en wat is padmee stil!
yeey de site is er weer, vind deze toch veel leuker dan al dat nieuwe hoor. Gelukkig gaat het goed met je lin1989, ik kreeg pas rond de 6 weken kwaaltjes, en dat je bang bent is heel normaal en herkenbaar (zegt iemand die elke week een echo ging maken) en de tijd kruipt ind vreselijk, maar na de 12 weken gaat het weer heel erg snel!! positief blijven en denken dat elke zwangerschap anders is en de kans dat het ''goed'' gaat is groter dan het fout gaat. Ik ben alweer 4 maanden en heb vandaag een echo gehad voor de ''check'' maandag heb ik mijn geliefde hondje in moeten laten slapen ze is 17 geworden, ze had kanker, kon niet langer, maar ik heb 17 jaar lief en leed met dat diertje gedeeld, een door het verdriet en stress had ik steken in mijn baarmoeder, dus vandaag echo gemaakt maar alles is in orde en het was weer flink druk..groeipijn Ik voel ze ook bewegen nu en sinds gisteren zie ik zelfs mijn buik bewegen, dat is zo'n rare waarwording!! Morgen heb ik een geslachtsbepaling echo, een cadeautje van mijn moeder, voor mijn verjaardag zaterdag, de schat was alleen vergeten dat ik 16 weken ben en geen 17 dan zie je het pas echt duidelijk, maar ze weer te zien is altijd leuk, ook al heb ik ze vandaag een uur mogen bewonderen Padmee waar ben je?? hoop wel dat het goed gaat met dr. Ik hoop dat het met de rest van de dames ook goed gaat? xoxo
Tijd gaat langzaam hè lin1989....ik kreeg met 5+⁴ oid de eerste misselijkheid..... En idd gevoelige borsten vooral 's nachts. Hier vandaag 7 weken, en door de misselijkheid ben ik daar meer mee bezig dan met het gevoel dat het mis kan gaan... Dus misschien maar goed... Ik zie er echt uit als een lijk, spierwit Ondanks mijn standaard make up hihi.... Maar goed allemaal voor het goede doel....wordt er wel een beetje chagrijnig van hoor... Wat sneu van je hondje Hotsiflots mijn oudste hondje wordt ook hard minder, wordt eind van de maand 15. Het is toch een deel van het gezin, vreselijk verdrietig! Maar mooi leven gehad toch....dus troost je met die gedachte. Ben heel benieuwd naar de geslachten!
Sterkte met het verlies van je hondje hotsiflots.. weet hoe het voelt. Had vandaag wel een positieve ovulatietest verwacht maar helaas bah zie het weer even somber in. (heb gewoon een schop onder mn kont nodig denk ik )
Vandaag de geslachtsbepalende echo gehad: het zijn 2 meisjes!! Ben zo verlieft <3 Baby 1 was meteen duidelijk 3 strepen = meisje Baby 2 moest even goed zoeken en kijken (heel beweeggelijk) en uiteindelijk toch ook een meisje.. Baby 2 is wat onduidelijker dus bij die is het niet heel zeker, maar zag geen piemel, wat denken jullie? is baby 2 echt een meisje of toch jongen? mijn gevoel zegt ook 2 meisjes.
Meiden ik zou als mag mee willen kletsen. Heb in jan na 14 wk zwangerschap ons zoontje verloren door trisomie 18. Ben nu weer eerste ronde bezig voor cryo terugplaatsing. Morgen eerste echo om naar mijn ei te kijken.
Loveexx ik hoop dat je snel je eisprong hebt! En die schop heb je niet nodig hoor... Heel normaal! Hotsiflots wat fantastisch! Ik zie ook 2 meiden! Elphaba, welkom in ons clubje, leuk dat je mee komt babbelen! Lijkt me echt afschuwelijk als je kindje een ernstige afwijking blijkt te hebben. Ik ga me volgende week aanmelden bij de verloskundige, begin er wel steeds meer vertrouwen in te krijgen.
Hallo meiden, mag ik me ook bij jullie aansluiten? Na jaren proberen met wat pauzes ertussen hadden wij eindelijk een positieve test. Helaas na 3 goede echo's te hebben gehad is het hartje van ons kindje toch nog gestopt met kloppen. Om de miskraam op te wekken heb ik 2x cytotec gekregen en daarna 1,5 week geleden nog een curettage omdat ik nog niet helemaal schoon was. Over 4,5 week terug naar de gyn en hopelijk mag ik dan weer beginnen met chlomid. Ik weet nog dat ik las dat de kans op een miskraam zo'n 10% was en dat ik daarbij dacht oh wij hebben zo lang moeten wachten dat gaat echt niet gebeuren maar helaas. Ik zie dat de meeste hier toch al weer redelijk snel zwanger zijn geworden (gefeliciteerd!!). Hoe hebben jullie je herpakt na jullie miskraam? Ik heb nu echt nog het gevoel dat het bij ons nooooit gaat lukken.
Dank je wel elphaba, jij ook! Vandaag een echo zie ik in je onderschrift. Misschien een domme vraag hoor maar waar gaan ze dan naar kijken? of ze de cryo kunnen plaatsen?
Ze gaan dan kijken of mijn ei groot genoeg is. Als ik bijna eisprong heb moet ik pregnyl zetten zodat ze weten wanneer mijn eisprong is. 4 dagen na de eisprong krijg ik dan mijn embryo teruggeplaatst. Dit imdat hij 4 dgn na de punctie ingevroren is.
Welkom Tammie81 en Elphaba1981 wat een nare situaties hebben jullie meegemaakt, maar als je onze verhalen leest; is er licht aan het eind van de tunnel, bijna allemaal in het groepje zijn we weer zwanger, ik hoop ook enorm dat dit ook voor jullie geld, we blijven mekaar steunen zwanger of niet <3 xoxo
Dat vind ik lief! En geeft zeker moed. Hopen nu na 3 keer zwanger worden ook zwanger te blijven en uitdragen
Ah ok, en het ei dat dan springt daar doen ze dan verder niets mee? Zoals je ziet ben ik niet heel ervaren hier in Dankjewel hotsiflots! een beetje steun kunnen we waarschijnlijk allemaal wel gebruiken. Nu ik het heb meegemaakt begrijp ik pas hoeveel impact het heeft om een miskraam/missed abortion mee te maken.