Tammie wat rot allemaal hopelijk heb je snel weer een positieve test! Heb het zelf ook meegemaakt na 2 goede echo's. Als het nodig is kan je hier je hart luchten hoor, soms helpt dat! Doen wij zelf ook vaak genoeg Mijn ovulatietest loopt toch weer op, bijna positief zelfs verwacht morgen een positieve test. Zou 2 dagen later zijn maar ben ook 2 dagen ziek geweest dus zou goed kunnen... De positieve gedachten komen weer een beetje terug, had gewoon weer eens zo'n dip. We komen er wel....
In principe doen ze niks met dat ei, maar kan natuurlijk zelf klussen . Oeh love bijna weer klustijd dus
Welkom Tammie! Een miskraam is een hele heftige en verdrietige gebeurtenis idd.... En een volgende zwangerschap is extra spannend..... Ik durf me pas volgende week bij de verloskundige te melden en een echo wil ik pas rond 10/12 weken, toch iets meer zekerheid.... En ik zie liever geen kloppend hartje met een vroege echo wat dan totaal geen zekerheid geeft. Het blijft allemaal toch echt een wonder! Loveexx succes, hoop dat je een zeer vruchtbaar ei hebt Fijn dat je een beetje uit je dip komt. Het wachten is ook zo frustrerend!
Soms heb ik echt het idee dat het nooit gaat lukken ofzo maar gelukkig praat ik dat ook weer snel uit mijn hoofd haha. Vandaag een positieve ovulatietest !
Het zou zo fijn zijn als je met 100% zekerheid wist dat je binnen 2 jaar een baby in je armen had, dan zou het wachten ook veel minder erg zijn Ik ben van de week ongesteld geworden, 29 dagen na mijn miskraam, had de hoop dat ik mijn ovulatie had gevoeld en innestelingsbloeding had gehad, maar blijkbaar niet. Wel apart dat ik na 29 dagen al ongesteld was, ik had 8 dagen na de miskraam nog een positieve test, en dacht dat eerst al het HCG weg moest zijn voordat mn cyclus opnieuw kon beginnen. In mijn omgeving hebben net drie zwangeren zich gemeld, allen ongeveer net zo lang zwanger als dat ik nu geweest zou zijn... doet toch pijn...
Tuurlijk doet dat pijn advy. Ik herken het ook. Ken iemand die 2 wk achter mij liep en hoezeer ik het haar ook gun, het steekt wel
Lovexx ik voel hetzelfde helaas . Ik zit nog op het wachtbankje hier. Nod is morgen en temperatuur zakte vanochtend al wat.. Gelukkig nog niet zodanig dat ik definitief kan zeggen dat het hem niet wordt, maar toch balen. Net nog een test gedaan, maar die was wit (ook geen ochtendurine natuurlijk). Dus nu is het afwachten tot m'n temperatuur morgenochtend.. Vind het erg spannend en voel me ook niet echt mezelf op het moment... Daarnaast heb ik ook ontzettend veel afscheiding, wat ik normaal rond deze periode niet zodanig veel heb..
Het gaat ons ook lukken hoor! We hebben soms alleen wat extra zelfvertrouwen nodig Gelukkig hebben we elkaar Sandywich zolang je nog niet ongesteld bent is het helemaal goed ik duim voor je! Hier kunnen we ook weer 2 weken wachten.. wat kunnen 2 weken dan toch lang duren he...
Snap wat je bedoelt love. Dat zelfvertrouwen Pfff en ik slik clomid dat helpt ook niet echt. Zwanger worden is minder angstig dan zwanger blijven. Nu 3 keer mk. 1 met 7wk 1 met 8 en dan laatste met 14 wk door trisomie 18. Maar we kunnen elkaar zo wel steunen
Ik duim voor jullie dames!! Hier gelukkig een stuk minder misselijk, hele opluchting..... De weken kruipen voorbij.... Ik maak me zorgen om Padmee... 20 maart voor het laatst online.... Ook geen reactie op een pb.... Hoop maar dat het goed gaat.
Loveex: dank je wel! Ik zal zeker mijn hart hier komen luchten wanneer nodig. Voor jou een positieve test, heb je er goed gebruik van kunnen maken? Hoe lang is je LF normaal? Bamrenate: ik kan me voorstellen dat het weer erg spannend is en dat je daardoor wat langer wacht om je aan te melden. Denk je dat het mogelijk is dat je pas zo laat je eerste echo kan krijgen? Bij mij is dat in ieder geval geen optie. Ik loop bij de gyn dus bij mijn zwangerschap moest ik al met 6 weken mijn eerste echo om te kijken of het goed is gegaan en het geen meerling is. Avdy: mooie cyclus na je miskraam. Hoe lang was je zwanger toen je je miskraam kreeg? Ik kan me goed voorstellen dat het niet leuk is om te horen dat anderen in je omgeving zwanger zijn. Wij kregen vorige week ook dat nieuws van vrienden. Ze weten niet dat wij zwanger waren en ons kindje ook weer verloren waren. Moest ook echt even slikken en hoop dat de felicitaties echt over zijn gekomen... Sandwich: nog steeds geen ongesteldheid te bekennen? Spannend hoor! Voor mij is de curretage morgen 2 weken geleden. Wil morgen weer een test doen om te kijken of al het hcg uit mijn lichaam is. Vorige week dinsdag had ik nog een licht positieve test. Ook moet ik morgen een afspraak maken bij de gyn voor over 4 weken. Dan mag ik hopelijk weer verder met de clomid.
Ik heb vandaag de verloskundige gebeld, eerste echo 28 april, ben dan 10 weken. Dat is normaal voor een eerste echo tussen de 10 en 12 weken.....tenzij de bijv in het medische circuit zit of bijv bloedverlies hebt. Ik vind het reuze spannend.... Verloskundige zei dat als er met 10 weken een goede echo is, de kans op een miskraam nog maar heel klein is... Nou laten we het hopen!
Spannend BamRenate! Gaat helemaal goedkomen Tammie ik hoop dat we er goed gebruik van gemaakt hebben haha. Heb lang een LF gehad van zo'n 11 dagen.. vorige maand was die ineens 14! Daar ga ik deze keer maar weer van uit
Nog even afwachten dus, spannend bamrenate. We gaan voor je duimen! Loveex, 11 tot 14 dagen. Netjes hoor. Nu even op het wachtbankje dus. Lukt het afwachten je altijd goed? Hier vanmorgen weer een test (kv) gedaan maar die geeft nog steeds licht positief aan. Baalde daar wel van eigenlijk. Ben 4 weken geleden na cytotec het kindje verloren en 2 weken geleden met de curretage de rest. Had eigenlijk verwacht dat het hcg al wel weer uit mijn lijf was.
Bij mij duurde het 2-3 weken na de curettage tot mijn zwangerschapstest negatief was. Had daarna wel heel snel weer een positieve ovulatietest. Hopelijk kan je snel verder ! Eerste week gaat me eigenlijk altijd goed af, zo voorbij. Die tweede week daarin tegen.... maarja, gelukkig veel werken. Veel afleiding dus
Hier gaat het gelukkig nog hartstikke goed, vandaag de 17 weken ''check'' echo gehad en ze groeien als kool, hartjes gehoord en ze zijn heel erg bewegelijk blijft een wonder om te zien. Over 2 weken de ''20 weken'' echo, ben dan 19 weken, maar goed ze doen maar best spannend dan worden ze gekeurd en hoop dat alles in orde is maar tot nu toe gaat alles heel erg goed. Fijn om te lezen dat het goed gaat BamRenate en de termijn echo's zijn tegenwoordig ind tussen 10 en 12 weken spannend!! Veel succes op het wachtbankje loveexx dat vond ik altijd de naarste periode, mijn duimen draaien ieder geval!! ook voor de andere dames hier! Ik hoop nog steeds dat padmee wat van zich laat horen, hoop dat het goed met haar gaat xoxo
Hier vandaag weer naar het ziekenhuis geweest. Echo was goed. Ei was 19mm dus vanavond pregnyl en waarschijnlijk maandag dan terugplaatsing
loveex: goed om te horen dat het dus vaker voorkomt dat je na 2 weken nog wel een positieve test hebt. Ik denk dat ik anders ook toch maar weer ovulatietesten ga gebruiken. Zou toch wel zonde zijn om mijn ei te missen. hotsiflots: mooi dat je echo goed is gegaan. Kan me voorstellen dat het onwijs mooi om te zien is. Geniet nog maar lekker na! Elphaba: voor jou komen er dus ook weer spannende dagen aan. Moet je de pregnyl zelf prikken?