Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja het zelf de pregnyl. Vind prikken niet eng gelukkig

2. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Jeetje zelf prikken, stoer hoor. Ik vind naalden echt zo verschrikkelijk.

Hier na eindelijk het bloedverlies is gestopt weer het volgende "probleem". Had erg veel last van vieze afscheiding en een branderig gevoel dus waarschijnlijk een schimmel/bacterie. Eerst medicijnen meegekregen voor de schimmel en als het dan nog niet weg is weer voor de bacterie.

3. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Jeetje Tommie. Hoop dat je snel van verlost bent. Is wel vervelend :)

Ja als ik niet zelf prik zou ik telkens naar de eerste hulp moeten want vriendlief durft helemaal niet. Maar ben nu soort van gewend. Vond klaarmaken van pregnyl altijd enger. En bij spuiten niet teveel nadenken is zo gebeurt

4. AvdY

AvdY Niet meer actief

@Elphaba: knap hoor, zelf prikken enzo! en spannend, maandag terugplaatsing!

@Tammie: je hebt niet echt geluk, eerst miskraam met curettage en alles wat er bij hoort, en nu ook nog een vaginale infectie... Ga je nog een keer testen om te kijken of HCG echt weg is?

@Hotsiflots: fijn dat het goed gaat! Waarom doen ze die 20 weken echo eerder? Kunnen ze dan alles ook goed beoordelen? Al spullen in tweevoud aangeschaft?

@Loveexx: succes met wachten!

@BamRenate: lijkt me inderdaad spannend, weer een eerste echo, zonder echte zekerheid.

Hier aan het wachten op een eisprong, maar nog niet toe aan ovulatietesten/temperaturen ed, dus we hebben maar braaf om de dag seks :)

5. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ondertussen ongi geworden afgelopen dinsdag. Had dat ook wel verwacht eigenlijk. We gaan weer vol goede moed verder.

6. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    AvdY Ik vind het ook maar raar, ze zeiden dat het niet veel verschil uitmaakt, ze zullen het wel beter weten pfft ik zal het over 2 weken nogmaals vragen, er staat op mijn ziekenhuis afspraken kaart ook +- 20 weken echo, dus ''de ongeveer'' 20 weken echo :(

Ik ga meubeltjes etc kopen wanneer ik 20/25 weken ben, maar sommige dingen heb ik nu al zoals badje en standaard en heel veel kleertjes.

20/25 weken ga ik los :D

7. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Hmm steeds naar de eerste hulp moeten voor spuiten is ook niet erg fijn nee. Maar toch, ik vind het erg stoer!

AvdY: komende dinsdag wil ik weer gaan testen, dan zit er weer een week tussen. Ik heb me voorgenomen om 1x per week te testen want anders kan ik wel aan de gang blijven...

Sandywich: jammer dat je ongesteld bent geworden! Waardoor had je het wel verwacht?

Hotsiflots: leuk om naar uit te kijken! Heb je al een bepaalde stijl in gedachte voor het kamertje en de spulletjes?

Hier gister de vaginale pil gedaan in de nacht en vandaag nog een wat branderig gevoel maar dat komt waarschijnlijk van die pil. Even 2 dagen aankijken en anders maandag weer terug naar de huisarts. Maar hoop eerlijk gezegd dat ik er vanaf ben dan dinsdag een negatieve test heb gevolgd door een positieve ovulatietest :D Een mens mag blijven dromen toch ;)

8. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Tammie: een voorgevoel ^^. Had nooit echt het gevoel zwanger te zijn.

We hebben iig besloten om naar de huisarts te gaan als het tegen augustus nog niet gelukt is. We zijn dan precies een jaar onderweg inclusief de bbz. Dit geeft me gelukkig een gevoel van kalmte. Ben niet meer zo obsessief en we gaan zien wat er gaat gebeuren. Laat het over me heen komen en we doen alles wat we kunnen :).

9. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het hier? :D

Ik moet nog een weekje wachten, zou zo mooi zijn. We hebben deze maand wel alles uit de kast getrokken haha.

10. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier gaat goed. Morgen als goed gaat de tp

11. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Spannend, heel veel succes!

12. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Elphaba: hoe is de tp gegaan?

Loveex: hoe gaat het met je? Hou je het nog een beetje vol om te wachten?

Hier vanmorgen weer een week verder na de curettage dus weer een test gedaan. Het lijkt alleen of hij oploopt ten opzichte van vorige week :$ Lijkt me erg sterk dat dit van een zwangerschap kan zijn 3 weken na de curettage dus over een paar dagen nog maar eens testen. Iemand hier ervaring mee?

13. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja de terugplaatsing is goed verlopen. Heb een mooie cryo teruggeplaatst gekregen

14. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Wat vreemd tammie! Bij mij liep ie toen duidelijk af!

Wij hebben gisteren n echo gehad. N kloppend hartje! Zo mooi en bijzonder!
    Zo ver zijn we nog niet gekomen! Maar wat blijft het ontzettend spannend! Over 2 weken mogen we weer! Fijn dat we zo goed in de gaten gehouden worden!

hoe ist met de andere meiden?

15. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Fijn Elphaba! nu maar weer afwachten dan, succes!

lin, mooi he zo'n kloppend hartje. Geniet er maar lekker van :) Wat mijn test betreft, snap er ook helemaal niets van. Heb pas over 3 weken controle bij de gyn om daarna weer verder te kunnen met de Clomid. Heb me maar voorgenomen om dit weekend nog eens te testen en als hij dan nog donkerder is geworden het ziekenhuis te bellen. Ik hoop zo dat er niet alsnog een rest is achtergebleven...

16. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Vervelend tammie. Ik heb na de mk en niet getest meer. Kan het niet van nieuwe zws zijn??

17. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Wat fijn om zo'n knipperlichtje te zien he? lin1989 het is zo een wonder, ook al is het spannend probeer te genieten, heb ik niet gedaan uit angst en heb het gemist, fijn dat je over 2 weken weer mag :)

Hier gaat het nog gewoon zijn gangetje,

Gisteren had ik weer ouderwets een paniek aanval, voelde mijn kleintjes niet meer schoppen (niet wetende dat dat bij dit termijn niet elke dag hoeft) en pijn in mijn onderbuik soort steekjes, de gyn zei het is waarschijnlijk bandenpijn, maar ik mocht toch voor mijn gerustheid langskomen voor een echo (zo blij met mijn ziekenhuis) en natuurlijk niks aan de hand :D was gewoon banden/groei pijn en ik hoef ze op dit termijn niet elke dag te voelen, weet ik veel pfft maar ben gerust gesteld :p wel even laten testen op een blaasontsteking, daar hoor ik de uitslag vanmiddag van.

Volgende week dinsdag de 20 weken echo dat word spannend, het schijnt een lange zit te worden, 30 min per baby, maar kijk er ook naar uit.

Hoop dat het met de andere dames goed gaat?

xoxo

18. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Wat fijn lin1989!
    En gelukkig maar Hotsiflots, prettig dat ze je zo behandelen en geruststellen!

Ik had zaterdag een slechte dag, weer enorm gebraakt. Door de kracht allemaal rode plekjes boven mijn ogen...gesprongen vaatjes. Nu gaat het weer prima.
    Ben zo benieuwd naar de echo... Maar vind het ook doodeng...elk horrorscenario passeert de revue. Nog even geduld hebben tot volgende week donderdag.

Succes voor de andere dames!!

19. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Elphaba, dat zou kunnen maar dat lijkt me 3 weken na curettage nog wel erg vroeg. Ook is mijn test nog niet helemaal negatief geweest. Ik dacht dat je dan geen eisprong zou hebben.

Wauw hotsiflots, een half uur per baby. Dan heb je zeker wel even te gaan. Wel super gaaf hoor!

Bamrenate, fijn dat je je weer beter voelt. Heb je volgende week je eerste echo of heb je er al 1 gehad? Spannend in ieder geval.

20. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja das idd wel snel. Hoop voor je dat hij snel afloopt tammie.

Deel Deze Pagina