Volgende week de eerste echo, dat is ook de gebruikelijke procedure. Tussen de 10 en 12 weken eerste echo. Een echo met 7 weken is natuurlijk leuk, maar geeft nog geen zekerheid en daarom kies ik daar zelf ook niet voor. Dus geduld geduld.... Inmiddels toch weer misselijk.... Bleh! Maar is een goed teken zeggen ze...leuk is anders..
Als je testen oplopen kan het bijna niet anders dan dat je opnieuw zwanger bent! ik ga voor je duimen Wat fijn van de echo lin! Komt helemaal goed Bamrenate hopelijk knap je snel op. En denk eraan, zwangerschappen gaan vaker goed dan fout! Volgende week heb jij gewoon een mooie echo Elphaba afwachten maar, op naar de positieve test! Wat fijn hotsiflots, een echo van een uur. Aan de ene kant voel ik me zwanger.. maar wil niet teveel hopen. Dus ga er maar gewoon van uit dat het niks is. Nog een paar daagjes wachten
BamRenate Wat spannend volgende week, de echo!! je gaat al snel al bijna 9 weken!! zie het maar als goed teken de misselijkheid en waar je het voor doet dat maakt het wat dragelijker, tenminste bij mij wel loveexx en Tammie81 ik ga voor jullie duimen dat het raak is <3 Hier de uitslag van de dokter: ik heb een blaasontsteking..pfft straks maar even de kuur ophalen, dat verklaart dus de steken in me onderbuik en ik meteen denken het zijn me 2 kleintjes helemaal echo voor gehad gisteren hahaha nou ja, niet dat ik het erg vond, heb ze weer even gezien, blij dat er een oorzaak gevonden is want het voelde niet helemaal als bandenpijn, ken mijn lichaam veels te goed en had gelijk. Nog steeds niks van Padmee gehoord, jammer xoxo
Hopelijk is je blaasontsteking snel over Hotsiflots! Ik vind het maar eng dat Padmee niet meer online is... Als haar maar niks overkomen is. Niks voor haar om ineens niks meer te laten horen...
Meiden, even een ego berichtje. Ik kwam thuis van werk en ging toch nog eens kijken naar mijn test. Heb de foto erbij gezet en vind hem toch wel erg donker. Maar twijfel ook zo omdat het dus nog maar dag 22 is. Wat vinden jullie?
Ja hè, dat vond ik ook wel. En ook duidelijk oplopend. Pfff ik ben een ontzettende controlefreak waarom heb ik dit nou niet gewoon onder controle... Bamrenate, nu herrinner ik het me weer. Je wilde ook niet eerder een echo toch? Gelukkig is het nu bijna zover. Loveex, ik ga voor je duimen! Hotsiflots, balen van je blaasontsteking. Hopelijk is het snel over!
He meiden, hoe is het hier bij iedereen? Hotsiflots, al beter met je blaasontsteking? Loveex, voor jou nog even en dan zit het wachten er ook weer op. Heb je al enig idee of het raak zou kunnen zijn? Ik heb me vanmorgen nog in kunnen houden met een nieuwe test te doen. Tijdens mijn zwangerschap heb ik 3 dagen na de eerste test nog een 2de test gedaan die toen veel duidelijker was dus wilde dat deze keer ook doen. Morgenochtend heb ik dus hopelijk meer duidelijkheid. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik me nog helemaal niet realiseer dat het raak zou kunnen zijn. Had gister tijdens de lunch een broodje filet american en bedacht me pas later dat ik dat eigenlijk helemaal niet meer zou mogen als ik zwanger ben
Ik merk een klein beetje beterschap Tammie81 maar de kuur is anders dan dat ik normaal zou krijgen, deze mag in de zwangerschap maar is ook minder sterk, het kan dus wat langer duren voor het over gaat, hoop snel want de rugpijn en steken in mijn lies beginnen me nu wel te irriteren met 2 schoppende meisjes.. Ik ga heel erg duimen dat het raak is voor je, maak je niet te druk over je broodje hoor, er is nog niet een bloedband, dat komt met 5 weken zwangerschap loveexx mijn duimen draaien!!!
Helaas een negatieve test vanmorgen al testte ik vorige keer ook 'pas' op 13dpo positief. Vorige cyclus kreeg ik al oud bloed op 12dpo dus ben benieuwd morgen... Als het niet zo is gaan we het denk ik maar wat rustiger aan doen... hebben deze ronde echt alles geprobeerd misschien is wat rust een beter idee
Jammer lovexxx! Maar misschien was je inderdaad gewoon te vroeg... Ik heb ook in mn hoofd gehaald dat ik zwanger kan zijn, niet gemeten, maar denk dat ik nu 8 DPO zit. Last van mn borsten, darmen, steken in onderbuik, duizelig, hoofdpijn en enorme zin in koffie (heb ik anders nooit, bij vorige zwangerschap wel). Vorige keer had ik pas 4 dagen nadat ik ongesteld had moeten worden een positieve test in handen, dus vrees dat ik nog even geduld moet hebben.En niet teveel moet hopen Ik heb wel van die gevoelige testen, zouden het 6 dagen voor menstruatie al moeten doen.
Jammer loveexx maar ik wil wel zeggen, zolang je nod er nog niet is en ook geen bloed kan je niet 100% zeggen negatief, ik testte pas positief 1 dag na mijn nod en van een tweeling nog wel!!!! dus hopelijk is er nog die kleine kans, zo niet nieuwe ronde nieuwe kansen. xoxo
Goedemorgen meiden, nou heb vanmorgen weer een test gedaan maar dit keer was het streepje echt heel licht. Geen idee waarom mijn test eerder deze week dus zo positief was Positieve nieuws dan wel weer dat het hcg zo goed als verdwenen lijkt en ik hopelijk binnenkort een eisprong krijg of ongesteld wordt zodat we weer door kunnen. Vanaf vandaag ga ik dan ook beginnen met de ovulatietesten zodat mijn ei (als die komt zonder de Clomid) niet ongemerkt voorbij kan gaan!
Loveex, zou dat kunnen? Ik heb wel steken/beurs gevoel gehad afgelopen 2 dagen maar eigenlijk verder niet bij na gedacht. Als dat zo zou zijn hoef ik ook niet meer te beginnen met ovulatietesten...
Hallo meiden. Begin van deze maand heb ik een miskraam gehad... Zijn jullie na je miskraam gelijk verder gegaan en hebben jullie wel gewoon weer je eisprong gekregen? Ik test nooit want ik merk het wanneer het komt (steken in buik en enorme hoofdpijn) Nu voel ik afentoe die steekjes weer. Zou dat al kunnen?
Sommige mensen krijgen snel na de mk weer een eisprong. Zelf doe ik ivf dus moest ik na de mk weer wachten tot mijn eerste menstruatie.