Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hallo Pien, wat naar van je miskraam :( ik heb na mijn miskraam/curettage eerst een menstruatie afgewacht die kwam stipt op tijd na 4 weken, daarna een poging gedaan niet gelukt, de volgende poging was weer raak en zie banner :)

De pijntjes die je voelt kan zeer zeker ovulatie pijn zijn, ik had het extreem erg na de miskraam en dacht dat er wat mis was, nu weet ik wat het was; het waren 2 eitjes die aan het rijpen waren :D

xoxo

2. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Wat rot Pien :( je eisprong kan snel komen, zeker als je hcg nog niet zo hoog was. Sinds mijn curettage voel ik ook veel meer steekjes rond mijn eisprong.

3. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel voor jullie snelle reactie. Zou leuk zijn als het indd mijn eisprong is. Ook fijn dat mijn cyclus alweer snel normaal gaat.
    ik ben erg benieuwd hoe het deze maand gaat lopen. Ben je extra vruchtbaar na een miskraam? Zoiets las ik.

4. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Of je echt extra vruchtbaar bent weet ik niet.. sommige zeggen dat je lichaam gewend is aan hcg dus makkelijker zwanger raakt... bij mij was dat helaas niet zo.

Ik ga weer door naar ronde 4, hopen op meer geluk in mei :)

5. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Hoi,

Wat vervelend!

Ik heb zelf 17 maart een miskraam gehad en 2 weken later een positieve ovulatietest. En zie nu m'n banner ;)!

Ik hoop het voor je!

6. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Wauw gaaf zeg zo snel!! Echt super leuk voor je

7. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Heeft iemand ondertussen al iets gehoord van Padmee? Zag dat ze wel online is geweest :)

Flinke hoofdpijn hier... is iets nieuws wat ik bij mijn menstruatie krijg tegenwoordig.. alsof het nog niet erg genoeg is haha

8. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Pien, ik zit nu in mijn eerste ronde na mijn ma en wij gaan er niet bewust voor. Pas over 2,5 week moet ik terug op controle bij de gyn en hopelijk mag ik dan weer verder met de Clomid. Wel zijn wij weer om de 2/3 dagen aan het werk ;) zodat mocht ik toch onverwacht een ei hebben we deze kans niet laten lopen.

Elphaba: hoe gaat het met jou na je terugplaatsing?

Hotsiflots, denk je dat het iets te maken had met je miskraam dat er daarna opeens 2 eitjes zijn gesprongen?

Loveex, bah ook nog hoofdpijn erbij. Mei wordt gewoon jouw maand!

Hier eigenlijk niet heel veel bijzonders. Afgelopen vrijdag ben ik begonnen met ovulatietesten en het leek erop of ik gelijk een positieve test had. Zou me op zich wel verbazen want normaal heb ik Clomid nodig voor een eisprong. Ach ja wie weet heeft mijn lichaam een soort kick-start gehad na de zwangerschap. We hebben er in ieder geval gebruik van gemaakt :D

9. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Tammie81 Ik denk het eigenlijk wel het lichaam schijnt zijn fout te willen herstellen na een miskraam, ik heb ook nog eens pcos dan schijn je meer kans op twee eisprongen te hebben of dus totaal niet!!, het was ook heel raar na mijn curettage heb ik echt 6 weken lang heel erge pijn gehad, het leek op ovulatie pijn maar dan heviger, echo's gehad zelfs soa testen!! niks helemaal niks! heb na mijn menstruatie ronde 1 dus, 1 poging gedaan die is niet gelukt omdat (weet ik nu) nog geen eisprong had, volgende ronde was raak en dat is deze zwangerschap, de hevige pijn die ik had was het rijpen van 2 eitjes tegelijk alleen wist ik dat toen niet, paar dagen na inseminatie was de pijn opeens weg (ik was ook nog eens 6 dagen te vroeg met insemineren, gelukkig heeft mijn donor goed zaad en heeft het 6 dagen overleeft en 2 eitjes goed bevrucht)

Het was dus eigenlijk de eerste eisprong na mijn curettage, een wondertje en ben daar ook heel dankbaar voor, vooral omdat ik pcos heb.

Morgen heb ik de ''20weken'' echo vind het heel spannend, maar kijk er ook naar uit.

xoxo

10. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Spannend Hotsiflots, lekker genieten van de echo morgen!
    Hier alles goed, kan niet wachten tot het donderdag is!! Dacht gister ineens straks zit er helemaal niks... Nog weer een zwangerschapstest gedaan en binnen een seconde twee knalstrepen.... Heb het me toch niet ingebeeld hihi.... Tijd kruipt voorbij....

Succes voor de andere dames, hopen dat het bij jullie ook snel raak is!

11. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Hotsiflotsie, misschien dat mijn lichaam zich ook wil herstellen na de miskraam en ik daarom een eisprong krijg. Ik hoop het in ieder geval :) Hoe laat heb je de echo vandaag? Laat je weten hoe het is gegaan?

Bamrenate, ik kan me voorstellen dat je opeens toch onzeker bent maar super dat de test weer even een bevestiging gaf!

12. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Net weer thuis van de 20 weken echo! en helemaal goedgekeurd allebei wat een opluchting! alles doet en werkt naar behoren, alles is goed aangelegd en geen afwijkingen gevonden, ze groeien net zo goed als een eenling en zijn op 1 gram na even zwaar en ze bewegen als Tina Turner

En het zijn nog steeds meisjes :p

Ik ben super trots dat mijn lichaam dit zo goed kan vooral met een maagverkleining ik eet me de pleu*is.

Ik stond in de wachtkamer in gesprek met een andere vrouw die was net zo lang zwanger als ik van een eenling en die had al een hele buik, en ik......niks en krijg er 2 :( maar volgens de gynaecoloog loopt mijn baarmoeder voor op groei, heb alleen geen ''buikvet'' en geen darmen die in de weg zitten dus wat ik zie is echt baarmoeder geen vet, maar vaak is het zo dat vrouwen die een grote buik willen, haast niet showen en diegene die het wel hebben klagen dat ze ''dik'' zijn...lol

Hier nog even de echo foto, links is baby 1 rechts is baby 2:

13. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Wat een opluchting Hotsiflots! :D

Vaak hoor je dat vrouwen ineens een buikje krijgen na 20 weken haha, heb jij straks vast ook!

14. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Wat prachtig mooi hotsiflots, zijn nu echt mensjes. Fijn dat alles goed is!! Tijd gaat snel zeg!

15. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Bedankt dames!!

Het zijn nu ind echt mensjes, tijd gaat zo snel weet nog dat ik hier poste dat ik dacht dat het mis zou gaan, je heb morgen de echo hé? BamRenate oooh wat spannend!!!! laat je het ons wel weten!!

loveexx ik wacht geduldig af :D

Fijne Koningsdag allemaal, hoop dat het weer een beetje meezit.

xoxo

16. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Fijne Koningsdag allemaal!
    Hier denk ik vanmiddag of morgen mn lh piek! Dus flink klussen vanavond en morgen 😂

17. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Gelukkig een kloppend hartje!! De kleine lag een beetje verstopt, dus zowel via de buik als vaginaal gekeken. Ben super blij!!!
    Helaas zag ze ook dat ik een forse vleesboom heb van 8*10 cm! Dus dat is minder goed nieuws....hopelijk heeft dat geen gevolgen voor de zwangerschap.

Bijgevoegde bestanden:

18. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Wa fijn hotsiflots dat alles goed is met je kindjes!

En bamrenate wat fijn n kloppend hartje! Spannend van de vleesboom. Wat kunnen ze er eventueel aan doen?

Hier vollop kwaaltjes! Prima we bikkelen ff door!

19. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom

Ohhh wat een mooie echo!! <3 en wat fijn een kloppend hartje!!

Een vleesboom hoeft geen gevolgen te hebben, hopelijk word hij niet groter, wel kan het zo zijn als hij in de weg zit bij de bevalling dat het een keizersnede word, maar dat licht aan waar hij licht en of hij groeit of niet, zolang je er geen last van heb of krijgt kunnen ze er denk ik niet veel aan doen, hopelijk zorgt hij voor geen problemen.

Doe maar lekker rustig aan!

lin1989 Het gaat ind heel erg goed, voel ze nu meerdere malen per dag schoppen en bewegen, dat is fijn :) wel heb ik op dit moment bandenpijn from hell omdat ik Koningsdag ben gaan lopen ookal heb ik veel gezeten het was toch te veel voor mij...nu op de blaren zitten, maar komt goed.

Hoop dat je kwaaltjes snel op zullen knappen het hoort erbij :D

xoxo

20. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ze kunnen er nu idd niks aan doen... Maakt de bevalling wel extra spannend. De baarmoeder kan minder goed contraheren dus de ontsluiting kan langer duren, maar ook meer kans op een bloeding na de bevalling.
    Nou ja ik ga toch in het ziekenhuis bevallen dus ben op de juiste plek. En ik zou ook iedereen adviseren om in het ziekenhuis te bevallen.... Heb al teveel gezien.... En sta dus niet zo nuchter tegenover een bevalling.
    Maar goed hopelijk krimpt het myoom nog, benieuwd wat de verloskundige er van zegt, 9 mei Intake.

Deel Deze Pagina