Dankje! Hopelijk morgen een positieve clearblue... heb momenteel vrij weinig kwaaltjes, daar maak ik me wel een beetje zorgen om. Zou nu 3 weken en 3 dagen zijn, dus is niet heel gek natuurlijk maar toch...
Ik heb bij beide zwangerschappen niet iets anders gemerkt dan anders aan mijn lijf! De kwaaltjes komen nog wel
Gek he, maar ik hoopte mega veel kwaaltjes te hebben.. vorige keer ging het mis toen ze ineens weg waren. Anyway, mijn test van vanochtend: Bekijk bijlage 502190 Zo nu ga ik proberen te relaxen hoor
De kwaaltjes kwamen bij mij rond 5/6 weken en was hele dagen aan het kotsen.... Dus geniet hier maar lekker van Mooie test!
Inderdaad! Geniet er nog maar van! Ben echt in constante staat van honger/misselijk! En m'n borsten doen ontzettend zeer! Hier net gebeld door moeders voor moeders. Ze komt donderdagochtend langs! Vindt het wel spannend hoor!
Sorry zit echt met de dagen in de war haha. Snap dat het spannend is... heel veel succes (en vooral plezier!) Ik krijg de eerste echo met 7 weken afspraak is gemaakt
Stiekem heb ik wel een beetje spijt dat ik geen vroege echo geregeld heb Ik moet nog twee weekjes wachten, tot maandag 6 juni Hier ook goed last van allerlei kwaaltjes, gisteren + vandaag thuisgebleven omdat een virusje in combi met misselijk/braken niet zo goed ging op m'n werk... Veel succes + plezier morgen met jullie echo's!
oooh spannend meiden de echo!!! heel veel plezier en succes!! Ik heb vandaag mijn groei-echo gehad en alles was perfect in orde ze lopen precies op termijn wat betreft lengte en gewicht ze zijn heel bewegelijk en doen het heel goed!! hartjes gingen ook weer mooi tekeer <3 Met mij lichamelijk gaat het ook heel goed bloeddruk is perfect geen tekorten kwa vitamines en heb voldoende vruchtwater, ook heb ik een super lange en vooral goed dichte baarmoedermond wat heel gunstig is, vooral met een tweeling.. Volgende week word de babykamer in orde gemaakt, heb bijna alles al in huis ik hoef alleen nog 2 ledikantjes matrasjes en dekentjes thats it!!..Dan kan ik achter over leunen tot de bevalling, geeft me wel super rust moet ik zeggen!! Ben trouwens helemaal verlieft op mijn tweeling kinderwagen, mag duidelijk zijn dat paars mijn fav kleur is hij komt over 3 weken binnen.. Dus hier een happy BAM
Veel plezier vandaag dames! Bijna tijd om lekker te relaxen Hotsiflots, tijd is echt voorbij gevlogen! Hopelijk gaat dat bij mij ook zo snel haha. Heb er toch wel vertrouwen in deze keer, moet gewoon goed gan toch?
Je gevoel zegt heel veel loveexx bij mij wel ieder geval, eerste zwangerschap was ik alleen maar ziek en abnormaal bang voor een miskraam en kijk hoe dat is afgelopen, deze zwangerschap voel ik mij heel goed het ''voelde'' ook goed en heb weinig symptomen, het gaat heel erg goed, zo goed zelfs dat ik soms een angst aanval krijg zo van ''wanneer komt de ellende?'' gelukkig niet en krijg steeds meer vertrouwen hoe verder ik kom (het helpt ook dat ik ze veel voel bewegen ) en het tweede trimester vliegt om!!! zo langzaam het eerste trimester voorbij gaat zo snel het tweede trimester voorbij vliegt. BamRenate & Elphaba1981 heel veel succes bij de echo vandaag!!
Hier vrijdag de eerste echo! Vindt het zo spannend en heb er tegelijk ook ontzettend zin in! Zaterdag gaan we het vertellen aan onze vriendenkring ^^.