Het is ind fijn die 12 weken te passeren maar moet toch eerlijk toegeven dat de ''angst'' er nog steeds zit hoor!! er is bij mij meer kans op een vroeggeboorte en hoop en bid dat ik de 38 weken mag halen, maar met 30 weken heb ik meer rust dan is de overlevingskans 95%.. Ik voelde ze al bij 14 weken bewegen en nu dagelijks paar keer per uur, maar soms voel ik ze een tijd niet en dan ben ik meteen bezorgt zo ''van zijn jullie er nog?'' dan ga ik liggen en leg ik mijn handen op mijn buik, en heb dit zo vaak gedaan dat mijn meiden nu meteen reageren op mijn handen, maar soms ook niet en dan slapen ze....Maar moet toegeven; dat schoppen is echt het mooiste gevoel wat er bestaat, hoop dat jullie dat ook gauw mogen meemaken, er is niks geruststellender dan je kindje voelen als je een stresskip bent zoals ik. Het gaat heel snel vanaf de 15 weken, ik ben alweer bijna 6 maanden, en dan nog 2 en halve maand tot de bevalling, echt ongelooflijk hoe snel het gegaan is!!
12 weken lijkt me ook echt heerlijk! We twijfelen nog wanneer we het gaan vertellen. Voor onze vakantie met 8/9 weken, of na onze vakantie met 12/13 weken... Vanavondgaan we het vertellen aan onze vriendengroep. Ben zo benieuwd! En gewoon samen zwanger met een vriendinnetje! Die is momenteel 20 weken.
Zou zo blij zijn als ik de 12 wk gepasseerd ben en de termijn echo goed is. Ben net als jij een stressvol hotsiflots
Clearblue gaf 2-3 weken aan vanochtend! Heb er nog een, die bewaar ik voor volgende week... zodra er 3+ staat willen we het onze ouders vertellen Ik tel echt de dagen af naar de eerste echo... duurt lang haha
Spannend hoor loveexx! Hier hebben we het net aan de rest van de familie verteld 😊. Morgen op het werk de collega's nog verrassen ^^. Ook al is het nog maar 6,5 week en kan het nog fout gaan, wilden we heel graag dat ze het weten. Mijn ouders gaven net het laatste zetje om het toch bekend te maken. Zoals mijn vader zegt: 'nou en!'
Gelijk heb je hoor Sandywich ik heb het ook aan iedereen meteen verteld, ook de eerste keer toen het mis ging, de steun die je krijgt mocht de ellende toeslaan is fijn en ook de vreugde deel je dan meteen samen, want het is heel moeilijk als je ZO blij bent met iets en het dan geheim te moeten houden. Hier weer een onverwacht ochtendje achter de rug pfftt..voelde de dames al 2 dagen wat minder...ziekenhuis gebeld mocht langskomen voor een echo zit ik daar te wachten ''woop woop'' gaat me buik heen een weer schoppen wat ze deden!! zul je ze niet?????? tuurlijk was er niks aan de hand en waren ze lekker hun ding aan het doen, maar mama zat weer in de stress voor niks pfft maar goed zoals mijn gyn altijd zegt liever een echo teveel dan te weinig.. Hoop dat met de andere dames goed gaat ?
Heeft er iemand ervaring met pijn in de liezen? Heb al zo'n beetje de hele dag pijn in mijn linkerlies ben ook totaal niet fit... zal misschien wel meehelpen
Welcome to the world of: Bandenpijn dames!!!! Is ind groeipijn van de baarmoeder, je banden waar de baarmoeder aan hangt rekt natuurlijk erg uit, is heel normaal en niet schadelijk kan links en rechts voorkomen en uitstralen naar je benen en rug.
Wauw ik vroeg het me net nog af! Ik had een flinke pijnscheut daarnet in m'n linkerlies! En ik denken dat het m'n darmen zijn 😁.
Alles goed hier? Moet nog 2 weekjes wachten op de echo... pff, zullen de hormonen wel zijn hoor.. maar het ene moment heb ik er alle vertrouwen in en het andere moment toch echt iets minder.. Zal allemaal wel goed komen haha
Heel herkenbaar love! Afwachten is zo killing! Veel afleiding zoeken! O die bandenpijn.. hier ook aanwezig vanaf week 5. Kan soms best even pittig zijn.. maar het zijn alleen maar goede tekenen! Hier alles nog tzelfde, moe, misselijk, spugen masr t besef begint tekomen! Hoe istmet jullie?
Die onzekerheid blijft Loveexx, heb ik nu nog. Ik heb totaal nergens last van, alleen wat gevoelige borsten en al een giga buik! Qua gewicht niks aangekomen, dus ben eigenlijk afgevallen....hoop dat dat geen kwaad kan?? 15 juni geslachtsbepaling..... Ben wel nieuwsgierig!
Ik heb idd ook die onzekerheid. Ondanks een mooi stevig kloppend hartje. Mg gelukkig aankomende woensdag weer
Die onzekerheid blijft tot ze geboren zijn dames, geloof me, heb het al eerder gezegd ik ben nu 6 maanden voel ze schoppen ze zijn over 2 weken levensvatbaar en over 2 maanden moet ik al bevallen en NOG ben ik onzeker, dit is een reactie op de miskraam(en) die we gehad hebben hier ben ik zeker van, en het is gewoon en hele spannende periode wat heel erg word onderschat door moeders die zich er niet in hebben verdiept..we nemen even een kind zeggen ze dan...nee je krijgt het... Ik denk dat wanneer je bevallen bent de stress pas weg valt...en dan komt er weer een ander soort stress zegt mijn moeder maar dat is het moederschap, je bent al moeder vanaf je positieve test niet na de bevalling...Zie het maar zo elke dag is er een!! en zoek veel afleiding. BamRenate weinig klachten of juist veel heeft niks te maken met een goede of slechte zwangerschap, ik heb op enorme eetlust en banden/groei pijn nergens last van, en er zitten 2 in dan zou je juist denken dat ik extreme symptomen zou hebben, dat je afgevallen ben kan geen kwaad, je kindje komt niks te kort hij/zij pakt wat hij nodig heb en heeft hij niks meer dan pakt hij/zij het uit jou vet reserves maar dan moet je extreem uitgehongerd zijn denk anorexia en dan heb je zowat geen energie meer.. Hier gaat alles goed, de spullen voor de baby kamer is binnen en hoef alleen nog aan te schaffen een boxmatrasje en 2 dekentjes voor in de ledikant, hydrofiele doeken en voor mezelf 2 voedings bh's En ik zie ook mijn banner niet meer, heb maar een andere gemaakt EDIT: Hij is weer terug zal wel een storing zijn geweest
ugh nu weet ik waar mannen handig voor zijn!! baby meubels in elkaar zetten, ben gisteren van 6 uur s'avonds tot 1 uur s'nacts bezig geweest de commode op te zetten, zo'n bouwpakket van de Ikea, afschuwelijk werk, ledikantjes waren makkelijker, het heeft de nodige tranen en woede aanvallen gekost maar alles staat!! maar op zo'n moment dan mis je wel even een sterke man Hoe is het met iedereen hier? het is zo stil....
Haha Hotsiflots, gelukkig staat alles Ik ben na een halve dag uitgeteld, 'helaas' werk ik 5 dagen per week wel even pittig maar ze zeggen dat je het 2e trimester meer energie hebt toch?
Haha hotsiflots girlpower! T is je gelukt! Ik ga vandaag t 2de trimester in. Zal het je laten weten! Hier gaat het met de medicatie die ik voor het spugen gebruik heel goed. Vandaag eens kijken hoe het evt zonder gaat.. spannend weer. Verder dus het 2de trimester in. Langzaam beginnen we naar spulletjes te kijken. Volgende week misschien even op pad naar n babywinkel. Oriënteren! Wat n zalig weer gisteren hea? Merk dat ik niet zo goed de zon in durf o dat iedereen steeds zegt.. goed smeren anders krijg je n zwangerschapsmasker!