Gewoon goed smeren lin, biodermal heeft hele fijne crèmes voor het gezicht in factor 50+ Ik maak me er niet zo'n zorgen over.. moet sowieso flink smeren omdat ik heel snel verbrand
Ik heb overdag idd energie zat, maar in de avond begint de vermoeidheid. Gister om 21 uur in slaap gevallen op de bank, oeps! Ik zit gewoon lekker in de zon met factor 20 of 30, heerlijk! Zo weer 4 dagen werken...jammer dat het weekend zo kort is
ah weer een check echo gehad en alles was weer perfect in orde!! Blijf het speciaal vinden om te zien, ze hebben geen tekorten en groeien zoals het boekje, zo trots Ze wouden alleen hun gezichtjes niet laten zien....voor de zoveelste keer (4D echo kan ik wel vergeten) de echoscopiste noemde ze ''dwarsleggertjes'' ik dacht alleen maar: dat zijn echt mijn kinderen haha Dus dan maar een echo foto van een uitstekende voet, mijn moeder was mee zoals altijd en riep keihard: ze hebben mijn grote poten!!! (in zwaar Amsterdams accent)...mag hopen van niet zeg, ze heeft maat 43!!! er werd smakelijk om gelachen (ook in de wachtkamer) *schaam schaam*
Haha hotsiflots 😂 voor nu vind ik het vooral heel schattig! Ik kreeg een mailtje van aerosleep (ooit meegedaan aan een prijsvraag...) succes met uw bevalling binnenkort :x blijft even k*t dan Nog een weekje voor de echo, hoop zo dat het goed zit
oei loveexx snap wat je bedoelt ik zou eigenlijk als ik geen miskraam had gehad 12 mei moeten bevallen, had nu maand moeder kunnen zijn, raar dat je er toch aan denkt, die datum deed toch een beetje pijn... Nog een weekje en dan de echo en we gaan allemaal duimen dat het goed zit hoor!!! aahw Elphaba1981 wat een prachtige echo en gelukkig was alles goed!!! geniet ervan en fijn is dat, als je vooruit word gezet!! xoxo
Dankje Vandaag toch even de verloskundige gesproken omdat ik na het opstaan een hele drukkende buikpijn had. Volgens haar klonk het niet ernstig maar ik zou vandaag al een echo mogen laten maken, helaas moet ik werken moest vanavond sowieso naar de diensttelefoon bellen als ik het niet vertrouw als er dan een plekje is kijken ze alsnog even. Toch fijn dat ze zo meedenkend zijn
Wat een mooie echo elphana hihi hotsiflots dat wordt straks wat met die dames van je! Hihi lovexx dat zijn dubbele dingen idd van de aerosleep! Fijn dat je verloskundige zo meedenkt! hopeliijk is t niks! Hier alles nog t zelfde! Buikje begint te groeien!
Fijn dat je toch even langs gegaan bent, die geruststelling scheelt zoveel onzekerheid!!! gelukkig was alles goed en weet je meteen dat het hartje het doet, dat is ZO fijn, dat lieve knipperlichtje <3
Ja het klopte nog langzaam (volgens de verloskundige echt nog maar net) maar zag er voor het termijn prima uit. Kon wel janken daar haha wat een opluchting
Wat fijn!! en janken dat mag hoor!! ik barstte ook in tranen uit toen ik dat boontje met knipper lichtje zag.. Hoop dat het goed gaat met de andere dames? Hier gaat alles zijn gangetje, alleen mijn hondje is niet zo lekker, geeft toch stress is het laatste hondje wat ik heb ben al meerdere malen naar de dieren arts geweest maar er komt steeds maar niks uit, ondertussen wel een rekening van 300 euro, toch maar weer bellen straks voor een echo/foto want al is het me laatste cent diertje moet geholpen worden, ik denk zelf aan een baarmoederonsteking of mamatumoren, dierenarts denkt schijnzwangerschap of een allergie maar daardoor ga je toch niet rillen van de pijn? als ik haar buik aanraak of druk zucht ze het uit omdat het oncomfortabel voelt, mee naar buiten wil ze ook niet tis een zielig hoopje hond en het is net een kind van me al 13 jaar mijn maatje, ik ga mooi op me gevoel af die werkt heel goed bij mij... xoxo
O damn weer een stressfactor erbij, moest mijn urine laten checken op een blaasonsteking, heb ik gelukkig niet, maar er is wel wat van glucose gevonden met andere worden: suiker, mag toch hopen dat ik geen zwangerschapsdiabetes heb, een tweeling zwangerschap is al zo risicovol pfff Morgen nuchter bloedprikken....
Hoop het niet voor je Hotsiflots! Ik zal voor je duimen! Morgen geslachtsecho, wel weer spannend! Hoop dat alles goed gaat.
Duimen hebben geholpen hoor haha, ik heb geen suiker what so ever!! niks aan de hand, en dacht ook niet dat het zo kon zijn na mijn bericht ben ik gaan googelen en daar stond dat suiker onmogelijk vast gesteld kon worden via de urine bij zwangere vrouwen omdat dan de nieren meer suikers doorlaten dan normaal, en dat is ook bij mij het geval, gelukkig. ooohhh BamRenate geslachts-echo wat spannend!!!! laat je het hier weten of hou je het geheim? ben zo benieuwd!! veel succes!! xoxo
Gelukkig Hotsiflots! Spannend Renate heb je al een voorgevoel? Ik heb straks mijn gewone afspraak, hopelijk krijg ik nog een echo