Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Welkom BamRenate :)

Wat fijn dat je meteen de eerste poging zwanger was. Maar erg triest van je miskraam :(. En er is helemaal niks mis om hierom te moeten janken. Mede door de hormonen die je nog in je lijf hebt zitten is dit niet meer dan normaal.

Fijn dat je cyclus weer terug is, alleen jammer dat je donor geen tijd had. Hoop voor je dat het volgende maand wel lukt :)

Je kan een handtekening maken bij "gebruiksinstellingen" en dan "handtekening wijzigen"

2. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Bedankt Padmee!!

3. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Hoe gaat het met jullie?

4. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Dag dames, zou ik ook mee mogen kletsen? Heb wel meerdere mk gehad en ben nu weer pril zwanger 5maandan na mijn laatste mk. Het is zo spannend of het goed blijft gaan dit keer.

5. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    #45 Padmee, 9 jan 2016
    Laatst bewerkt: 9 jan 2016
    Leuk Dilya dat ik je hier ook tegen kom :)
    Nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap! Snap dat het allemaal erg spannend is. Wanneer heb jij je andere miskramen gehad? En na hoeveel rondes was je toen zwanger? Sorry voor die vragen, misschien wil je hier liever niet aan denken...
    Ik hoop dat je snel een beetje vertrouwen krijg en kan genieten.

6. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Gefeliciteerd met je zwangerschap Dilya, heel erg spannend! Hoop voor je dat het deze keer goed gaat.

Ik hoop eind januari ongeveer weer een eisprong te krijgen en dan maar hopen dat mijn donor ook kan. Ik kan niet wachten!!

7. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    #47 Hotsiflots, 9 jan 2016
    Ik raak dit topic steeds kwijt :/ heb er meteen een abo op genomen...Sorry voor het niet meer mee kletsen

Gefeliciteerd Dilya! en hoe gaat het met iedereen?

Ik ben weer zwanger, het is natuurlijk heel pril, en het was na 3 rondes na mijn miskraam raak, en het is een compleet andere wereld, dit keer ben ik niet doodziek maar loop ik gewoon in de rondte, ben ik misselijk en doen me borsten pijn! had ik de 1ste keer niet, enige wat wel hetzelfde is dat ik me tonnetje rond eet leuk met een maagverkleining haha

Ik heb besloten dat ik me niet ga gek maken of het wel of niet blijft zitten, kan ik nu niks meer aan doen om het tegen te houden of te voorkomen, natuurlijk spookt het wel door me achterhoofd..vooral het moment: eerste echo :O

BamRenate Ook een bam!! en ik zie dat jou eerste poging ook meteen raak was en bij mij precies hetzelfde! ook ging het bij mij rond 6 weken helaas mis. Dat verdriet hé? zal ik nooit meer vergeten, Ik hoop dat je je eisprong krijgt op de verwachte datum gebruik je ovulatie testen? ik voelde altijd me ''ei'' helaas na me miskraam niet meer, wou deze maand met ovulatie testen gaan beginnen maar is gelukkig niet meer nodig.

8. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Hoi Hotsiflots,
    Super gefeliciteerd, ik hoop dat het deze keer goed gaat!! Erg spannend.
    Ik voel mijn ei ook en bevestig dat met ovulatietesten. Vorig weekend was het weer zover. Helaas was de donor niet beschikbaar. Ik kan niet wachten op een volgende poging! En hoop dat een zwangerschap niet lang op zich laat wachten. Ik denk dat een zwangerschap altijd spannend blijft, op mijn werk zie ik maar al te vaak de verdrietige verhalen tijdens en na een zwangerschap. Maar gelukkig gaat het meestal gewoon goed, dus daar moeten we ons maar aan vasthouden.

9. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    #49 Padmee, 9 jan 2016
    Nogmaals gefeliciteerd Hotsiflots!
    Leuk dat je weer meekletst :D
    Hoe kan ik een abo nemen op een onderwerp?
    Wanneer heb je de eerste echo?

10. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Again bedankt :D

@Padmee Je kan een abo nemen op een topic als je rechtsboven op onderwerp tools drukt, en dan email notificatie :)

Ik weet niet wanneer ik een echo heb, ik moet me nog melden bij de verloskundige :D die schakelt me door naar een echo praktijk, ik ga me maandag maar melden en dan na de intake gesprek me ''afspraak'' maken voor een echo, dat zal voor ongeveer 9/10 weken zijn, mocht ik bloedverlies krijgen dan vraag ik natuurlijk een vroege echo aan....Op een of andere manier ben ik er bang voor, ene kant wil je die bevestiging: het is goed...maar als het scherm zwart is dan zakt de grond onder je voeten vandaan, wat niet weet wat niet deert....heel dubbel dus, ik heb me voor genomen ervan te genieten, maar er is toch dat scherpe randje in me achterhoofd gelukkig gaat het merendeels goed vooral bij een tweede ;)

xoxo

11. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Het blijft spannend na mk. Bij mij ging het altijd mis rond 6,7 weken. En mssn lijkt het wel heel erg lang, maar na 5-6 rondes was het weer raak(nouja, mijn cyclus werd wel erg lang na mk) heb 1 feb echo gepland staan, maar het lijkt zo lang duren :p heel veel genietmomenten toegewenst aan jullie, of het nou mis gaat of niet, kunnen wij toch niks aandoen, dus ENJOY! :) *slaaplekker x*

12. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Wat je zegt Dilya ''of het nou mis gaat of niet, kunnen wij toch niks aandoen'' is precies zoals het is, maar toch hé soms even in me achterhoofd komt dat gevoel wat als...vooral wanneer die 6,7 weken aanbreken pfft

maar dan bedenk ik me weer zoals jij typte je kan het niet tegenhouden, en genieten doe ik zeker...

Dat lange wachten op een echo is killing, ik ga morgen mijn verloskundige inlichten voor een afspraak, daarna pas echo afspraak maken, en dat doen ze pas wanneer ik 9/10 weken ben (of ik moet bloed verlies krijgen, dan eerder) ene kant is het enorm lang, de andere kant als ik pas de echo zie op die termijn en het is goed hoef ik niet zo veel meer te vrezen, ik zou het echt vreselijk vinden om een kloppend hartje te zien en dan een week later niet meer, heb ik liever dat het al gestorven is <- zie je daar ga ik alweer met me gedachtes pffft maar die zijn voor even...

xoxo

13. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Welkom Bamrenate!

Gefeliciteerd Hotsiflots en Dilya :) Super spannend he die eerste weken? Tik tak gaat de klok zo traag ;) Ik merk wel dat door mijn mk vorig jaar dat ik nu veel meer gelaten ben in het feit dat ik zwanger ben, wel super blij natuurlijk, maar meerdere malen daags spookt het toch door mijn hoofd... 'laat het goed gaan deze keer!'. Ik heb 2 feb nu afspraak voor 1e echo gepland staan, ik ben dan bijna 9 wk zwanger.

Hebben jullie al kwaaltjes? Ik ben vooral EXTREEM moe, niet normaal meer. Verder gelukkig niet misselijk, af en toe een vlaag als ik niet op tijd eet.

Hoe gaat het met jou Padmee? Hou je het nog uit op het wachtbankje en merk je al 'iets'??

Ik heb nu ook een abo genomen op dit topic, was het ook al kwijt!

14. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Die spanning begrijp ik wel ja. Maar het is inderdaad precies zoals jullie zeggen. Je hebt er geen controle over. Geniet er lekker van dames, wens jullie allemaal een goede zwangerschap tegemoet!
    Gezellig/lief dat jullie wel mee blijven kletsen ookal zijn jullie nu zwanger :D.

Met mij gaat alles goed. Ben er eigenlijk best relaxed onder. Heb nagenoeg geen symptomem, dus ik zal wel gewoon ongesteld worden denk ik. En eigenlijk ben ik er (nu nog) niet verdrietig om. Dat was vorige maand wel anders :). Heb ook een beetje de instelling van dit jaar gaat het vast nog wel lukken dus we zien wel :). Hopelijk blijft mijn gevoel zo tot ik inderdaad zwanger ben :p

15. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Nu al 3 dagen wat bloedverlies. Rood de 1e dag en daarna bruin. Had dit ook in mijn vorige zwangerschap in dezelfde periode. Kan innesteling zijn, kan ook niks betekenen. We zullen zien. Zaterdag ga ik testen :)

16. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Gefeliciteerd Twinkelbell!
    Ik ben vandaag ongesteld geworden, voor het eerst in 17 jaar een 'echte' ongesteldheid hihi. Over twee weken mijn eisprong hoop ik... Ik ga 21t/m 25 Jan naar Noorwegen en hoop dus dat de eisprong hierna volgt.... Zou wel balen zijn als het weer een gemiste kans wordt... We zullen zien, erg spannend!! Ook leuk om de succesverhalen hier te lezen :)

17. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Heel spannend Padmee! Ik ben benieuwd, zal voor je duimen! :)

18. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Twinkelbell Nou zeg dat wel tik tak tik tak...jemig wat gaat de tijd langzaam, ik zeg weleens konden ze maar in een slaap gooien en me wakker maken in de tweede trimester!! maandag naar de verloskundige en daarna een afspraak maken voor een echo, zal wel echo krijgen wanneer ik ongeveer 9 weken ben.

Kwaaltjes heb ik dit keer stukken minder hevig dan de eerste keer, de eerste keer was ik dood en dood ziek, kon haast niet lopen zo beroerd voelde ik me! geen misselijkheid had ik toen alleen een ziek gevoel en een doodsangst voor een miskraam, alsof ik het voelde aankomen, nu heb ik dat niet, ik heb de eerste week buikrampjes gehad en steekjes net alsof er een elastiek op knappen staat links en recht van me baarmoeder, dit is sinds gisteren over, ik meteen in angst was het gewoon groeipijn..pfftt voor de rest misselijk alleen met vlagen, lage rugpijn obstipatie en vreselijk emotioneel, moe ben ik ook maar slaap snachts niet door standaard elke nacht 2 uur smorgens wakker :( plassen plassen en nog eens plassen en eten!! omg mijn arme maagverkleining!!!...maar voel me zo anders deze zwangerschap ik voel me nu zwanger inplaats doodziek!!!

Padmee oo spannend hé die wacht weken vreselijk! en het kan ind een innesteling zijn!!! ooo meid ik hoop het zo, ik ga voor je duimen!! laat je het ons wel weten!!

BamRenate Ik hoop dat deze volgende ronde jou ronde zal zijn!! het gaat close zijn! Zal voor je duimen!!

19. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Fijn dat je zwangerschap goed gaat Hotsiflots! Al kan ik me voorstellen dat de tijd voorbij kruipt voor je gevoel. Het komt vast allemaal goed meid!

Hoop dat je eisprong op het goede tijdstip komt Bamrenate. Duim voor je :)

Hier vandaag ongesteld geworden (ja zeker weten)...2 dagen te vroeg.
    Ik ben er echt wel even verdrietig om geweest. Ik voelde me namelijk echt zwanger (heb ik hier niet zo gezegd). Misschien de innesteling niet goed gegaan? Of toch gewoon een kortere luteale fase. We zullen het nooit weten. Op naar de volgende ronde maar :)

20. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    SHIT :x balen meis, wat ongelofelijk gemeen hé, dat je lichaam je zo voor de gek kan houden, dat je verdrietig bent is heel normaal, die teleurstelling is nooit fijn, neem maar wat lekkers of eet what ever je wilt, dat deed ik ook altijd, en dan op naar de volgende ronde!

En ook al ben ik en paar andere dames hier, wel in verwachting ik blijf hier gewoon praten en vooral steunen!!

xoxo

Deel Deze Pagina