Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Veel succes bij de afspraak straks!!! meestal krijg je wel een echo en anders vraag er gewoon naar! :)

xoxo

2. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Mijn voorgevoel....een jongen. Maar het is....een meisje hihi!

Bijgevoegde bestanden:

3. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Gelukkig Hotsiflots!
    Succes Loveexx.

4. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wat leuk BAM renate. Gefeliciteerd :D

5. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    ooohh BamRenate wat leuk een meisje <3 Gefeliciteerd!!!!!

6. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Gaan we allemaal voor een (of twee :p ) meisje hier?

Gefeliciteerd :D

Hier was alles goed :) goed gegroeid al

7. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Gelukkig was alles goed!!!! <3

8. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hoe is het met jullie dames?

Hier gaat het goed, merk wel dat ik nu richting het derde trimester ga ik ben sneller moe, maar voor de rest gaat alles goed heb vandaag weer een groei echo gehad, en ze doen het beide perfect!! eentje loopt precies volgens de groei curve en de ander is zelfs wat groter, dus geen tekorten en ieniemienie baby's het zijn flinke sterke kinderen :D

Wel heb ik voor de zekerheid een uitgebreide glucose tolerantie test dinsdag, gewoon voor de zekerheid, ook word dinsdag dan mijn vitaminen weer gecheckt en er word gekeken of ik de anti d prik nodig heb met 30 weken, over 2 weken de informatie avond voor de bevalling en borstvoeding pfft kan niet geloven dat het allemaal zo snel gaat!!

En weer 2 mooie echo foto's gehad:

9. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Fijn hotsiflots! Het lijkt ineens zo snel te gaan bij jou, ging de tijd bij mij maar zo snel :p

Ben afentoe echt onzeker, volgende echo duurt nog zeker 3 weken maar durf eigenlijk ook geen pretecho te plannen (want ja, wat als.... )
    Pff waren deze weken maar voorbij;)

10. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Mooi Hotsiflots! Ziet er weer prachtig uit!

Geduld Loveexx.... met 10 weken heb je al wel wat zekerheid.

11. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mooie echo's hotsiflots:) fijn dat ze het zo goed doen.

Love ik snap je onzekerheid. En wat BAMrenate zegt na 10 wk heb je meer zekerheid. Hier ondanks dat toch nog nerveus voor onze termijnecho morgen. Vorige keer bij de termijnecho kregen we slecht nieuws, dus wel extra spannend

12. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ik weet nog wel dat die eerste 12 weken tergend LANGZAAM gingen, maar geloof me daarna vliegt het voorbij, ind zoals BamRenate zegt: geduld is nr 1 key in zwangerschap, niet alleen het zwanger worden vergt geduld ook het uitdragen, maar voor je het weet is het zover! voel je voor de rest wel goed? die onzekerheid is normaal hoor zelfs ik ben soms nog onzeker. lees je weer van die verhalen over navelstreng om de nek etc pffft het is en blijft spannend ik zal pas rust hebben wanneer ze er zijn.

wow BamRenate jij gaat ook snel nu!! bijna 18 weken en richting de 20 weken, hoe voel je je nu?

Heel veel succes morgen bij de echo Elphaba1981 hou vertrouwen erin dat het goed zit!!! laat je het weten hoe het ging? <3

13. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    bamrenate: wat leuk een meisje! gefeliciteerd!

hotsiflots: wat een mooie echo's weer. fijn dat de meisjes het zo goed doen! fijn dat ze je ook even checken op de glucose. hopelijk komt daar niks uit.

love.. pff dat aftellen ken ik! Ik spuugde met 7 weken al veel dat was voor mij een enorme bevestiging! kan me echt indenken dat je de dagen aftelt! hopelijk heb je genoeg afleiding en gaat de tijd snel!

Hier nu 16 weken op een ochtend braakje na voel ik me top!wat is dat fijn! Wel even een klein dip momentje! ik vind het zwanger zijn gewoon spannend (logisch heeft elke mama in spe denk ik) en op mijn werk gaat ook een hoop veranderen. en los laten is zo niet mijn ding! net even een traantje gelaten. Hopelijk lukt me het binnenkort om mijn werk beter los te laten.. van mijn groeiende buik kan ik al genieten! bijzonder hoe snel dat gaat!

14. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Succes elphaba met de termijnecho, komt vast goed!

Het gaat idd snel! Ik voel me prima, nergens last van. Behalve soms van mijn rechter nier?? En soms wat steken onderin als ik te snel op sta. Niet misselijk en al flinke buik.

15. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik denk dat er na 10 weken sowieso een hoop spanning wegvalt, vorige keer ging het bij 10 weken mis.

Heb gelukkig wel weer kwaaltjes ;) met vlagen goed misselijk en van die groeipijntjes. Buiten dat lig ik vaak rond half 9 al op bed haha.

16. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Veel plezier bij de echo! :)

17. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Nou vanmorgen mijn echo gehad en alles was helemaal in orde:D helemaal in love. De gyn snel nog even naar de nekplooi gekeken en zag er gezond uit. Ben zo opgelucht. Nu vandaag 12 weken dus 1ste trimester zit er zo goed als op:D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17 KB
      Weergaven:
      2
  18. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Wat een prachtige echo!! Elphaba1981 fijn dat alles weer goed was!!!! heerlijk dat je in het tweede trimester zit, dan gaat de tijd sneller.

19. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Mooi zeg! &#10084; lekker genieten van het goede nieuws :D

20. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016