Zo dat was ff schrikken hotsiflots. Gelukkig was alles in orde Hier as woensdag intake vk en echo😊
Jeetje Hotsiflots wat een schrik! Gelukkig is alles goed, idd moeten die kleintjes nog lekker even blijven zitten!! Hier vandaag de 20 weken echo gehad, en helemaal goed gekeurd!! Joehoe!! Elke keer weer spannend, doet het hartje het??? De kleine meid was zeer beweeglijk tot frustratie van de echoscopist hihi... ze weegt nu ongeveer 315 gram. Alle organen zien er goed uit, hoofd was wat groot (wel normaal) hoop dat het hoofd niet al te hard groeit.....auwww! 😂 Het myoom is niet gegroeid, dus dat is prettig. Onvoorstelbaar dat ik al op de helft zit, gaat zo snel ineens!
loveexx Wat fijn dat de echo goed was!!! nog even dan de termijn echo, heel spannend maar makkelijker nu die anderhalve week doorkomen nu denk ik Elphaba1981 Wat spannend!! vond dat altijd de zwangerschap zo ''echt'' maken dat eerste gesprek met de verloskundige, veel plezier overmorgen al!! BamRenate wauw!!!! 20 weken alweer!!! de tijd vliegt en het gaat nu heel snel, en wat een prachtige echo's zo klein en al zo compleet!!! grote geruststelling dat het myoom niet gegroeid is en dat alles goed gekeurd is, je kleintje is sterk!! Hier bekaf, maar nog even doorzetten als ik nu naar bed ga dan ben ik klaar wakker om 2 uur snachts, maar heb ze beiden gevoeld zoals ik gewend was maar de schrik zit er ''weer'' in ik had net het vertrouwen en was wat minder een stresskip maar het is ook geruststellend dat hoe dan ook mijn lichaam aangeeft (al is het maar instinct) dat ik aan de bel moet trekken. xoxo
WoW hotsiflots, wat schrikken zo zeg! Wel fijn dat je weet dat alles gewoon nog goed is ^^. Bamrenate: 20 weken alweer! Wat gaat de tijd snel zeg! Mooie echo hoor!! Hier nu nog een weekje vakantie. Vanmiddag hebben we de nekplooimeting. Toch is iedere echo weer spannend. Zou het hartje nog steeds wel kloppen? Ben in ieder geval de grens van 12 weken nu voorbij.
jeetje hotsiflots, dat is inderdaad schrikken! Maar hoop dat je nu wat gerust gesteld bent weer, en laat ze nog maar ff wat weken lekker warm in je buik zitten saampjes Ohhh ik hoop zo met heel mijn hart dat het ons ook snel gegund zij he! Testen nog steeds positief , hoop dat deze snel weer blanco zijn.
Cheerio Ik ben weer gerustgesteld gelukkig en ik hoop ook zo dat het bij jullie ook snel gaat lukken, maar geduld is nr.1 in zwanger worden en ook zijn en dat is juist zo moeilijk, blijf positief ieder geval.. Sandywich oeh spannend de nekplooi meting, en dat met de echo ''zal het hartje nog wel kloppen'' is heel herkenbaar, wanneer je het voelt schoppen zal de onzekerheid afnemen, geniet nog lekker van je week vakantie en het feit dat je over de 12 weken heen bent <3 Hier net weer thuis van een groei echo en CTG hartfilmpje en alles was weer perfect in orde!! ze zijn beide goed op termijn en lopen zelfs voor in groei, wat super goed is voor een tweeling pak van me hart!! hartfilmpje was niks mis mee en met mij gaat het ook heel goed ik heb geen vitamine tekorten en geen zwangerschaps-diabetes, daar waren ze in het ziekenhuis bang voor omdat de tweeling iets groter was dan gemiddeld, maar het zijn gewoon vreetzakjes net als mama haha, meteen ook de anti D prik gehad en vrijdag nog een keer een hartfilmpje om absoluut zeker te zijn dat het ''niks'' was. Echo was ook weer mooi om te zien, een van de meisjes was vruchtwater aan het drinken zag je dat mondje open en dicht gaan zo lief!! en nog steeds onwerkelijk dat het in mijn buik zit <3
hotsiflots wat is dat ontzettend schrikken geweest zeg! maar fijn dat ze je zo serieus namen en goed controleren nu! hopelijk kom jij nu weer wat tot rust! bamrenate wat fijn zeg dat je 20 wk echo goed was en dat je myoom niet gegroeid was! elphama wat fijn zeg dat het zo goed met je gaat! Hoe ervaar je het nu in deze periode? want rond deze tijd is het misgegaan met levin toch? Als je het vervelend vind dat ik er naar vraag eerlijk zeggen hoor! love wat fijn dat alles goed was!!
cheerio Hopelijk is alles weg nu en kun je verder! al zal het verder gaan ook wel dubbel zijn voor je! Fijn dat ze je wel regelmatig checken of je schoon bent en hoe het eruit ziet! Kijken ze dan ook naar het groeien van je eitjes? Vraag er gerust naar de 19de! altijd fijn om te weten om een x te zien hoe dat werkt en hoe dat er voor staat!
Vind niet vervelend dat je het vraagt. Bij Levin wisten we vanaf de 12 wk echo dat mis was en hij is met 14 wk geboren. Blijf het spannend vinden. Morgen mag ik als goed is ff spieken bij de intake van de vk. Dan ben ik weer wat meer gerustgesteld
Oke dat termijn ben je nu voorbij. Maar begrijp heel goed dat je hoopt dag je even mag spieken vandaag! Succes vandaag!
Hoe is het met iedereen hier? Hier vandaag de ''30 weken grens'' behaald ongelooflijk en super blij, vorige week was er nog (onterechte) paniek, maar het gaat heel erg goed kraamzorg is gisteren geweest en de bevallings voorlichting is gedaan het is nu de laatste dingen aanschaffen en rustig aan doen, wat ze zeggen: de laatste loodjes wegen het zwaarst, nou dit klopt! slapen en omdraaien is een drama en kan niet eens meer fatsoenlijk stofzuigen of boodschappen doen, ook word ik erg ongeduldig want wil ze zo graag zien!! maar voor hun gezondheid is het beter als ze nog minimaal 7 weken blijven zitten <3 xoxo
Hier gaat het goed.bijna 15 weken, dus helft van jou. Voel me goed. Kan niet wachten tot de 25ste en ik weet wat word
Super Hotsiflots! Gaat mooi zo! Spannend Elphaba! Voor een evenwicht in de groep moet het eigenlijk een jongen worden hihi! Ik ben nu al een week ziek, enorm verkouden, hoest de longen uit m'n lijf... bleh niks aan! Normaal nooit ziek, schijnbaar toch verminderde weerstand. Heb zeer geregeld harde buiken, en voel de kleine wel regelmatig bewegen, dat is erg fijn!
Dat had ik vorige week. Enorm verkouden en hoesten. Na paar dagen gelukkig stukken beter. Hoop ook voor jou. Denk overigens zelf ook dat jongen word. Heb ik altijd al gezegd als ik zwanger ben word het een jongen
Ik heb ook griep gehad wel paar maanden geleden was toen ongeveer 13 weken, voor ons heel rot maar de baby's hebben er profijt van!! ze zijn dan automatisch beschermt ertegen na de geboorte!! Wat fijn dat je beweging voelt BamRenate zo speciaal gevoel is dat! beterschap!! oehh hou je dat wel vol tot 25 weken?Elphaba1981 ik heb al een geslachtsbepaling laten doen bij 16 weken hield het niet meer uit haha ^_^ en alweer bijna 15 weken tijd vliegt!!! ben ook benieuwd wat het word!! xoxo
25 juli dan ben ik bijna 17 weken hotsiflots. Zou echt niet volhouden tot 20 weken laat staan 25. Veel te ongeduldig voor
ahhh foutje van mij, verkeerd gelezen ben heel benieuwd!! laat je het weten of hou je het voor je zelf? spannend!!
Fijn dat het bij iedereen zo goed gaat Ik moet nog 2 dagen wachten op de termijnecho.. vorige week zag alles er nog prima uit maar het blijft spannend. Ik heb stiekem al een geslachtsbepalende echo ingepland. Echobureau hier had een actie we gaan rond de 14 weken geloof ik (ze doen die echo's vanaf 13 weken)