Wat een schrik Sandywich! Ik heb nu al weken gelige afscheiding (sorry hihi) . Je produceert gewoon wat meer tijdens je zwangerschap....
Even een beschamende vraag hoor, alhoewel denk ik dat het hier wel kan . Maar vandaag en vannacht tot nu toe geen bloedverlies..en gezien ik er al even mee onderweg ben, en dus eigenlijk het psychische gedeelte denk ik al ver achter de rug heb. Ik bedoel..stel he, dat vandaag of morgen of overmorgen er al wat "behoeftes" zijn aan intimiteit...zou dit dan al kunnen? (daarbij komt ook dat ik eigenlijk geen tijd meer wil verliezen om er weer voor te gaan na deze periode...).
Ik kreeg het advies om te wachten tot het bloedverlies voorbij was (heeft volgens mij te maken met infectiegevaar). Dus als je geen bloed verliest lijkt het me geen probleem
Zolang je bloed verlies mag het niet. Idd ivm infectie. En heb gehoord dat je zo'n infectie echt niet wilt. Dus as je zeker bent dat het gestopt is mag het
ah ok tnx ladies Hm en nou vroeg ik me nog wat af he...ze zeggen toch weleens dat je na een miskraam even vruchtbaarder bent? Maar is deze periode nou verspild door die lange nasleep ...of zullen ze dan berekenen vanaf de hysteroscopie?
Dankjewel Cheerio en BAMrenate! Vandaag vk afspraak gehad en alles was prima in orde. Baby vond het nodig om verstoppertje te spelen en wilde niet z'n hartslag heel duidelijk laten horen. VK was het daar niet mee eens en heeft zoals ze zelf zegt nog even staan hobbyen om de hartslag heel duidelijk te krijgen. Niet gelukt, maar mijn hartslag en die van de baby tegelijkertijd gehoord! Was hele aparte gewaarwording! Vk had ook nog wat extra dingetjes uitgelegd over eventueel vruchtwater verlies. Blijkbaar is dat tot week 32 geel van kleur! wisten wij dus ook niet, ik was in paniek omdat het juist kleurloos was
Dat is wel handig in te weten idd sandwich. Ik wist het ook niet. Wel fijn dat alles goed is met de kleine
Moet echt even van me afschrijven hoor...pffff ben zo bang dat het ons niet gegund zal zijn he! Weet echt wel dat er veel meiden zijn die veel hebben meegemaakt en alsnog zwanger zijn geraakt. Maar vanaf mei vorig jaar al bezig en ... ..voel me gewoon ff goed klote momenteel. Vooral die onzekerheid voor de toekomst en ik wil zo graag! Sorry hoor maar moest even spuien... *zucht*. Zit echt even in een negatieve spiraal...al zei ik eerder dat ik het psychische al achter me dacht te hebben...
Logisch dat je je nu zo voelt cheerio. Goed dat je even spuiwt. Wat mij 2,5 jaar lang op de been hield was mijn sterke geviel dat het ons gegunt was.. die won het van mijn angst en dat gevoel gaf mij veel moed! T is gewoon kut dat je er al even aan hebt mogen proeven maar dat het van je afgenomen is. Hopelijk lukt het je vol moed de volgende ronde te starten. Gebruik je ovulatie testen?
Heey ja gebruik al sinds ik stopte met de pil ovulatietesten . Deze maand ga ik niet iedere dag checken hoor...wil eerst beetje weten hoe mijn cyclus nou zit. Volgende week een weekje weg met mijn zus...en vermoed dat klussen niet heel lastig wordt. Is alweer even geleden en we hebben wel behoefte aan intimiteit onderhand. Ook door alles van afgelopen weken. Maar tnx voor je reactie lin...pffff 2 en half jaar is lang jah. En vroeger dacht ik toch echt dat de bloemetjes en bijtjes een iets simpeler iets was dan wat ik nu ervaar
Natuurlijk mag je even van je af schrijven cheerio. Heb me de afgelopen 7 jaar ook vaak zo gevoeld. En zelfs nu ik bijna 20 weken ben voelt het onwerkelijk en denk ik wanneer word ik wakker
Ik begrijp je gevoel heel erg goed Cheerio in de 11 jaar dat ik een kindje wou (vanaf mijn 18th) dacht ik ook vaak zal het ooit gebeuren? vooral omdat ik pcos heb, geen partner (omdat ik aseksueel ben) en zwaar overgewicht had (emotie eten), de toekomst was zo onzeker als niks vast staat, dit gevoel was op zijn zwaarst na mijn miskraam want het was net of er een biefstuk voor me neus werd gehouden en neeet toen ik het kon grijpen werd het weer van me af genomen (daarom ook die onrealistische panische angst om mijn tweeling ook kwijt te raken) was uit ellende weer gaan roken, en die rotwijven die hun kinderen weg doen, mishandelen, drugs blijven gebruiken waarom hun wel ik niet? alles heb ik gevoeld had zelfs een afkeer tegen kinderen, was zelf bescherming dat besef ik nu... Ik heb mijn miskraam niet echt goed verwekt en ben meteen doorgegaan en ben met dat verdriet deze zwangerschap ingegaan met als resultaat dat ik natuurlijk heel blij ben dat het me gegund is maar ook de angst wat als.(hebben jullie vast wel gemerkt met mijn: ik voel weer geen leven en hup weer aan de ctg).....ik heb dus niet 100% genoten van mijn zwangerschap dat is heel jammer. Je bent echt niet alleen met je gevoel en heel goed dat je hier je gal spuit want het is ook zo verdomde oneerlijk!!! de ene poept het ene kind eruit na de ander en wij moeten er voor knokken, maar geloof me wanneer het zover is zullen wij de beste moeders zijn want wij realiseren what it takes om een baby te krijgen, geef nooit op!! Misschien is het een idee om een soort notitie boekje te beginnen waarin je je gevoel opschrijft over alles, dit heeft mij enorm geholpen.
tnx en pfff meiden wat zijn jullie ook al even bezig! Ik heb in principe ook de wens al 7 jaar...maar die relatie liep stuk. Niks is te plannen in het leven, en misschien maar goed ook. Al zou ik graag inplannen volgend jaar een hummel in mijn armen te hebben . Moet wel zeggen dat ik respect heb voor de BAM moeders..renate en hotsiflots..en als ik nog iemand vergeet sorry! Dat je zo vol voor je wens gaat hoe dan ook!
Dankje Cheerio! Ik heb natuurlijk geluk gehad dat het zo snel is gelukt.... Maar na de miskraam zat ik ook in de negatieve spiraal.... Iedereen om me heen zwanger en bij mij ging het mis. Tenminste zo voelde het. En die angst is er nog elke dag.... Ik hoop voor jou Cheerio dat het snel weer raak mag zijn! En dat je een beetje uit je dip komt..... Maar ik snap het hoor! Succes!
Dankje Cheerio Ik ben net weer thuis van de groei echo, ik krijg ze vanaf nu elke week en pfft ben moe, best lang in het ziekenhuis moeten wachten alles liep uit... Maar alles was weer perfect met de twee meissies, weer goed gegroeid en nog genoeg vruchtwater dus ze kunnen nog even door, bevalling is wel al besproken ze mogen in principe blijven zitten zolang kinders en moeder het nog trekken, maar meestal dienen ze zich aan zo rond de 37/38 weken, later kan ik aangeven of ik liever wil inleiden of niet, het kan meerdere kanten op en moet rekening houden met alles: natuurlijk, keizersnede of natuurlijk EN keizesnede, wel vind ik het moeilijk om te weten (dat vertelde de gynaecoloog vandaag) dat de eerste die geboren wordt meteen word ''afgenaveld'' (dat betekend dat ze niet meteen of lang op mijn borst mag liggen) omdat de tweede snel geboren moet worden, maar alles voor de veiligheid van beide, heb al afgesproken dat mijn moeder bij de eerste baby blijft. Dat word spannend, maar laat alles rustig over me heen komen, vandaag ook bloed geprikt voor controle maar verwacht dat alles goed is...nu even bijkomen hoor haha Fijne avond xoxo
Mooi dat alles goed gaat Hotsiflots! In het ziekenhuis waar ik werk leggen ze wel de eerste even bij mama op de borst.... Het duurt vaak wel even voordat nummer 2 eraan komt. Spannend allemaal! Ik vind de bevalling ook spannend, hoop echt een keizersnede te vermijden... Maar ja je hebt niet altijd keus. Nog spannender is net na de bevalling, aangezien er verhoogde kans op een bloeding is. Liefst sla ik dat stukje over...maar ja helaas.... Hihi.
Wat fijn dat alles goed was weer hotsiflots Hier nog niet bezig met de bevalling. Eerst die 20 weken echo volgende week.
Spannend Elphaba de 20 weken echo! Ook weer mooi om je kleine meisje te zien. Hier alles goed, gister voor het eerst naar de fysio geweest ivm mijn pijnklachten aan het eind van de dag, heb wat goede tips meegekregen. Zometeen weer aan het werk... Jammer met dit mooie weer!