Ik zal alles nog eens nalezen wat er is gebeurt hier, ik heb even ''mama'' tijd haha Vandaag zijn de meisjes 38 weken en 1 dag oud en 1 week alweer op de wereld wat gaat de tijd snel!!! mijn buik is alweer bijna weg, ik mis de buik en de beweging wel, maar ik mis de ''stress'' van het voelen absoluut niet, mijn darmen/baarmoeder zijn aan het terug trekken en doet verdomde zeer!! gelukkig heb ik extra dagen kraamzorg, tot zaterdag wat een geschenk is dat zeg!! Het gaat voor de rest erg goed, de meisjes doen het goed alleen de oudste heeft darm krampjes from hell die altijd s'avonds beginnen en rond 6 uur s'morgens pas weer ophouden ik moet dus leren slapen wanneer ze slapen en dat is best moeilijk nu weet ik waarom ik zulke slechte nachten had in mijn zwangerschap voorbereiding en dat is maar goed ook!! Hier een foto van de meiden De donkerharige is Sayuri Amina en de eerst geborene de blonde is Nandi Medina en de tweede <3
Wauw wat een mooie meisjes! Fijn dat ze het zo goed doen! Hopelijk zijn de krampjes snel onder controle! Geef je borst of fles? Miss de dr browns fles eens proberen? Hier gezellig met een heel actief kindje in mijn buik op de bank!
Bedankt dames!! het is genieten maar ook pittig vooral als alleenstaande moeder van 2 gelukkig heb ik mijn moeder die mij helpt, alles gaat goed alleen het slaap tekort en de genezing van de bevalling heb ik onderschat..wil teveel te snel waardoor de wond open gebarsten is. lin1989 Ik geef fles voeding ze hebben 3 dagen borstvoeding gekregen en toen hield mijn boob er mee op, stuwing blaren en dan meer dan 17 keer per dag aanleggen met een meisje die darmkrampjes heeft terwijl de ander weigert te aanhappen dus kolven erbij was niet te doen, ik heb nu de difrax S fles en dat gaat goed had eerst advent, dr brown zal ik proberen als difrax niet goed werkt ik mag niet zomaar overstappen de baby moet ook wennen aan de fles en soort speen. het gaat inmiddels stukken beter ik heb vandaag voor het eerst gedroomd en dus diep geslapen!! xoxo
Hoe gaat het met iedereen? Ik heb vakantie en geniet van het mooie weer! Slapen is alleen minder met die warmte en buik... Vandaag bij de gyn geweest voor een groeiecho ivm het myoom. Nou de kleine heeft het goed! Buik en hoofd passen bij een termijn van 31+2 en gewicht 1750 gram. Was mooi om weer even een echo te zien. Vrijdag laat ik een 4d echo maken, lijkt me prachtig!
Ha meiden bamrenate fijn dat de kleine het zo goed doet! Hoe ist met t myoom? Zit die er nog? En.. zien we daar nu n voetje? Zoja., lenig kind! Hihi tammie hoe is t met je? Wanneer heb je een echo? Trek je t wachten n btje? Hotsiflots vind het al heel wat dat je met n tweeling geprobeerd hebt om borstvoeding te geven! Fijn dat de difrax fles uitkomst bied! Hier gaat t goed! T kamertje krijgt vorm! T kindje beweegt veel! Wat ik ontzettend gezellig vind! Hihi.. alleen de warmte.. ik ben blij dat t iets gaat afkoelen!
Hihi is idd een voet, van 63mm! Het myoom zit er nog, is nog steeds 8x10 cm... Ik heb een medium risk bevalling. Dus mag onder de verloskundige in het ziekenhuis bevallen, maar de gynaecoloog moet op de hoogte zijn en is dan achter de hand mocht het nodig zijn. Ik hoop dat het meevalt... Ben wel wat bang voor een enorme bloeding, vooral omdat ik dat op mijn werk geregeld zie en ik een verhoogd risico heb door het myoom. Nou ja we zullen het zien.
hallo dames, tijd niet geweest hier en helaas niet zonder reden... ik lig al 5 dagen opgenomen in het ziekenhuis, mijn keizersnede wond is gaan infecteren en de pus is door mijn hele lichaam gaan stromen, heb een kijk operatie gehad en ze hadden het vuil eruit gezogen, helaas niet voldoende want het kwam weer terug, zit nu met drains in mijn buik, 39° koorts erbij helpt ook niet mee. heb nog nooit zoveel pijn gehad, dokter melde ook dat als ik niet optijd aan de bel had getrokken ik zou zijn overleden, zit nu aan de zware antibiotica en mofine pomp.. mijn dochters zijn bij mijn moeder, ik mis ze vresselijk maar ben te zwak om voor ze te zorgen, dit s echt zo moment dat ik besef dat ik er alleen voor sta, gelukkig heb ik mijn moeder broer en vrienden die me helpen, morgen komt me moeder langs met de kleintjes en zie ik ze weer na 5 dagen. begrijp niet dat mensen vrijwillig kiezen voor een keizersnee, heb nog liever de weein die waren NIKS vergeleken met de pijn die ik nu heb, heb dus een kraamtijd from hell fijn om te lezen dat het hier goed gaat. xoxo
Jeetje hotsiflots. Heftig wat er allemaal gebeurt is. Hoop dat het snel weer beter gaat en je voor je kleine dames kan gaan zorgen
Ahh Hotsiflots was vreselijk! Een onbezorgde kraamtijd was je zo gegund na alle stress. Zo te horen ben je behoorlijk ziek, eerst nu maar aan jezelf denken. Voor je meiden wordt gezorgd, hoe moeilijk ook. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel opknapt. Dikke knuffel van mij!! Xx
Hotsiflots, hopelijk gaat het snel weer beter met je zeg! Dat zal vast even schrikken zijn geweest. Bamrenate, wauw wat mooi!! Lin, gaaf hoor dat je kamertje vorm begint te krijgen. Wil je een foto met ons delen als hij af is? ter inspiratie voor degene die nog moeten beginnen Hier komende vrijdag mijn eerste echo. Het kan me niet snel genoeg voorbij gaan. Ben dan 6.5 en heb dan hopelijk een mooie hartslag. De vorige keer met 6.6 was dat in ieder geval wel zo. Ben wel echt onwijs zenuwachtig en ben bang dat dat de komende weken niet echt voorbij gaat. Ik durf er gewoon nog niet op te hopen dat we volgend jaar in mei echt een kindje gaan krijgen.
Tammie spannend vrijdag een echo! Ik ga heel hard duimen dat alles goed is. Hoe voel je je? Herkenbaar vd spanning. Dat zal idd na de echo nog niet weg zijn Deze week wil ik nog t ea doen in t kamertje. Zal daarna ff n foto delen. Nu ist nog n rommeltje. Hihi hotsiflots hoe is get met jou inmiddels? Knap je al wat op?
Hee lin wat leuk lijkt me dat inrichten van het kamertje! Lekker je daarop uitleven meis . Renate wat een mooie echo's! En kijk niet tever vooruit Hotsiflots jeetje wat heftig, hoop dat het ondertussen wat beter gaat weer!? Niet te eigenwijs wezen hoor! Heb je enkel jezelf mee Knuffel vanuit hier! En Tammie ik duim voor je meis, logisch die spanning maar erg vervelend. Jammer he dat we geen aan en uitknopje hebben af en toe he kwa emoties
Thnx meiden! Ik ga jullie vrijdag meteen stalken met hoe het is gegaan Cheerio, hoe gaat het met jou? Binnenkort alweer een NOD?