Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48

Ik probeer 2 weken van de 4 a 5 niet teveel met zwanger worden bezig te zijn ;). Nu 1 keer ongesteld geweest al..dus poging 2 komt eraan ..druk bezig hier ;).
    (dit zijn dus de weken dat ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, doet mijn gemoedstoestand geen goed...en daarbij word ik daarmee ook minder aantrekkelijk...en minder zin in het oefenen haha). Dus richt me even op alle andere dingen, incluis de verleidingspogingen naar vriendlief...dat vergt al even genoeg energie voor nu :cool:.

2. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Hallo! Ik wil me hier ook graag melden! Heb 5 september helaas een miskraam gehad bij 6 weken en 3 dagen zwangerschap!
    Lichaam heeft het gelukkig zelf snel opgelost! Was binnen 5 dagen weer van het bloed af. En zwangerschapstest was ook vrij snel Omo wit!
    Hebben besloten om er weer gelijk voor te gaan en verwachte, net zoals mijn VK, rond afgelopen maandag toch weer mijn eisprong. Dus begon met ovulatietesten en ze zijn tot heden nog niet positief! Gisteren wel al donkerder dan andere dagen maar nog niet positief. Over half uurtje ga ik die van vandaag doen. Dus ben benieuwd!

3. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Welkom livoli,
    Wat naar van je miskraam :( helaas kunnen we daar allemaal over meepraten. Maar er is hoop, de meeste dames uit deze groep zijn weer zwanger of zelfs net bevallen.
    Ik had zelf na mijn miskraam pas na 6 weken weer een eisprong... Maar had ook iets van 2 weken bloedverlies.
    Nou spannend hoor, ik hoop dat je snel je eisprong hebt en dat het snel raak is. Heel veel succes.

4. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Livoli, wat jammer dat je je ook moet aansluiten in deze groep. Ik hoop voor je dat je ovulatietesten snel positief worden! Kan sowieso eventjes duren nadat je een miskraam hebt gehad.

Hotsiflots: jeetje meis, wat goed dat je zelf er toch op tijd bij bent geweest. Sepsis is inderdaad levensgevaarlijk. Hoe gaat het nu met je?

Hier ondertussen bijna op die 24 weken grens! Onze dame heeft het prima naar d'r zin in m'n buik en is de hele dag door aan het trappelen :D.

5. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Welkom Livoli, wat verdrietig van je miskraam. Hopelijk mag je snel weer zwanger worden.

Sandywich, yeah eindelijk de 24 weken grens bereikt! Leuk dat je je meisje zo goed kan voelen. Lijkt me toch wel erg fijn als je op die manier de bevestiging hebt dat alles ok is daarbinnen :)

Hier afgelopen vrijdag de echo gehad en het was echt nog super klein maar wel een kloppend hartje. Vond het reuze spannend en durfde haast niet te mee te kijken. Nu volgende week donderdag al een termijn echo vanuit het ziekenhuis. Lijkt me wat vroeg met 8.5 maar ok en dan de week erna afsluitend gesprek bij de gyn. Dat wordt nog wel even een soort van dingentje want het is precies 1 dag nadat ik de vorige keer van haar het slechte nieuws te horen heb gekregen. Hopelijk kan ik er daarna weer wat meer vertrouwen in krijgen!

6. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Hoi Tammie, fijn dat er een kloppend hartje te zien was! Wat een opluchting hè.
    Idd wel heel vroeg een termijn echo, ik dacht dat ze dat altijd tussen de 10 en 12 weken deden?
    Hopelijk gaat het allemaal goed en kun je een beetje genieten.... Maar ik weet uit ervaring dat de onzekerheid blijft.
    Succes!

7. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Hoi Livoli, wat naar dat je dit ook mee moet maken, welkom meis.
    Mijn 1e cyclus na de miskraam was na het verwijderen van restweefsel op orde. Maar nu 2e cyclus ook lang op mijn ei moeten wachten voor mijn gevoel, vandaag dag 23 eindelijk een positieve ovulatietest. En grrr nu heb ik gisteren en vandaag wat van die canesten gyno creme gebruikt (uitwendig). Hoop echt niet dat dat de vruchtbaarheid op negatieve manier zal beinvloeden :(

Wow tammie een kloppend hartje, super al meis! Snap dat het spannend blijft hoor! Ik duim hard voor je.

8. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Bedankt voor jullie verwelkomen! :)

Cheerio wat is dat? Die crème? Hopelijk is het raak deze ronde!

Ik had maandag een zo goed als positieve test! Vandaag was hij weer een stuk lichter, dus denk wel dat dat mijn piek was!

9. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    haha livoli...dacht dat iedere vrouw dat weleens had meegemaakt, maar jij bent 1 van de gelukkig dat je het niet kent ;). Is voor een schimmelinfectie..was nog niet erg of zo, maar wel wat gerirriteerd, dus had wat gesmeerd om erger te voorkomen ;).

Hoop dat dat idd je ei was en je cyclus zich meteen herpakt!

10. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Oja 🤓 Haha nee nog nooit nodig gehad haha!

11. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Hoi meiden :D

Ik kruip weer eens onder mijn steen vandaan... zwangerschap eist nogsteeds de nodige energie ;)

Hopelijk gaat alles goed met iedereen..

Livoli wat rot van je miskraam :( wij hebben nog in hetzelfde nod topic gezeten volgens mij

Kleine meid is hier helemaal goedgekeurd! Al ben ik regelmatig nog onzeker (zucht ;) ), meestal laat ze wel merken dat ze er is hoor haha.

Gefeliciteerd Tammie! Hele opluchting :)

12. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Welkom livoli:)

Love die onzekerheid blijft, heb er zelf ook nog regelmatig last van. Het scheelt dat ik der elke dag voel, maar als ze ff rustiger is word ik onzeker.
    Vandaag weer ff naar de vk geweest en ze doet het goed:D

13. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Welkom livoli. Wat vervelend dat je aan mag sluiten bij ons! Maar kom gerust je verhaal doen.. en hopelijk geven onze positieve resultaten je moed!

Tamkie wat fijn een kloppend hartje! Begrijpelijk dat het spannend blijft! Blijf voor je duimen meid!

Hier gaat het ook goed. Maar kan de onzekerheid mij soms ook zo overvallen. , of de angst! Maar ons kleintje doet t zo goed. Dan trekt t vaak wel weer weg!

Oja ik zal nog is n foto van ons kamertje maken. Moet ik eerst manlief nog ff aan t werk zetten
    hihi

14. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Hoi meiden fijn te horen dat het ondanks de angst en onzekerheid toch wel goed gaat! :)
    Hoe zal het met hotsiflots zijn momenteel :(, hoop dat ze al wat is opgeknapt van alle nasleep!

15. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Hier alles goed, slaap wel slecht en last bij veel lopen en staan.... Maar alles voor het goede doel! Het hoofdje lag twee weken terug al wat in het bekken en dat geeft soms wel een enorm drukgevoel bij mijn achterwerk. Donderdag alweer 33 weken, nog 3 weken werken en dan verlof heerlijk!
    Kamertje bijna klaar...

Bijgevoegde bestanden:

16. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Superleuk en mooi kamertje Renate! :)

17. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Oh Cheerio, balen dat je met die pillen aan de slag kon. Ik had na mijn curettage een schimmelinfectie dus mocht daar toen ook mee aan de slag.

Loveex, jammer dat het je nog zo veel energie kost maar het is voor een goed doel :D

Bamrenate, wauw wat een mooi kamertje!! Onze kamer is ook op die manier ingedeeld met raam/deur/muren en wij vroegen ons af hoe we het in moesten richten maar dit geeft alvast een goede optie.

Hier afgelopen vrijdag nog een tussentijdse echo gehad bij een particulier bureau waar ze ook vroege echo's doen om te checken of het hartje klopt. Ik wilde gewoon een beetje gerustgesteld het weekend in gaan want poeh wat een onzekerheid zeg. Gelukkig klopte het hartje goed en kon ik er weer even tegen aan. Ik ben bang dat ze me nog wel vaker terug gaat zien... Nu komende donderdag de termijn echo, was het maar vast zo ver!

18. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Wat een keuk en vrolijk kamertje renate!
    Ben je al begonnen met de wasjes?

Tammie wat goed dat je nog even bent gaan checken. Ald je daar gerust van wordt gewoon doen. Stress is ook niet goed

cheerio hoe sta jij er nu voor? Mogen we alweer beginnen met duimen?

19. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Wasjes zijn idd al gedaan hihi.... Moet alleen nog heel wat lakentjes strijken.
    Tijd gaat super snel nu, heb het idee dat het nog maar kort geleden is dat ik met ovulatietesten in de weer was.... En nu is over 7 weken al de uitgerekende datum! Zo bizar!
    Nog even mijn dikke buik showen ;) dit is 2 weken terug.

Bijgevoegde bestanden:

20. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ik hoop dat alles goed gaat met Hotsiflots.... Maak me wel wat zorgen :(

Deel Deze Pagina