Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Haha zit je net in die fase dat men naar je kijkt en huh is ze zwanger of? ;) . Wel leuk ook om t wat te gaan zien denk ik? Ben je al met enige voorbereiding bezig? Leuke tijd nu denk ik bij jou...alhoewel de 20 weken echo is ook weer ff wachten. Doe jij nog diverse testen vooraf of niet?

Ik kan t nu op zich wel geloven, heb vandaag de 2-3 gezien 🙈 I know!
    Maar denk over 3 weken pas echo he, dus dat voelt nog wel ver weg. Voor nu voelt t goed en heb ik zin int weekend :D.

Dus ik wil jou en de anderen ook een heel fijn weekend wensen! 😘

2. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Cheerio je bent ongelofelijk! 😉 vanaf nu proberen te vertrouwen op de testen.. je lijf gaat eerdaags wel wat veranderingen tonen!

Tammie 14 weken alweer! Gek hea zo'n beginnend buikje! Met een week of 17 kwam ik in een hobby winkel op zoek naar houten kralen.. en toen zei die vrouw dat zoek je zeker voor de babykamer? Zonder kralen maar blij met haar opmerking liep ik de winkel uit. Hihi

Hier gaat het goed! Nog gewoon maximaal 4 weken en dan is onze uk er! Ik begin wat minder mobiel te worden. Maar dat mag ook onderhand wel!
    Oo ik ben zoo nieuwschierig! Hihi

3. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Nu idd stoppen met testen cheerio;):)

Tammie gaat het hard zeg. Nog paar weekjes

Lin alweer 14 weken.

Hier lekker verlof nu. En hello nesteldrang;):). Vind het heerlijk en geniet volop. Dit weekend verjaardag vieren en zondag mijn zwangerschapsshoot:D heb er echt enorm veel zin in:)

4. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    :D En nu enkel vertrouwen en geduld hebben pffff

haha lin idd nog maar 4 weekjes, onwerkelijk of niet?

Hoe voel jij je verder elphaba, geen vervelende klachten?
    Wel fijn dat je nu verlof hebt he, en je er volledig op kan richten. Kan me heel goed voorstellen dat je dan erge last gaat krijgen van nesteldrang haha.

Oh ja laat je een fotoshoot doen ja? Leuk hoor, zullen vast prachtige foto's worden!

5. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Heb verder geen vervelende klachten. Soms bandenpijn maar dat hoort er allemaal bij. Mag zoiezo niet klagen:D maar mag ook wel na 8 jaar bijna en 3 mk een fijne zwangerschap :)

6. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Dat is zeker zo! Fijn dat je je zo goed voelt :)

7. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    En Cheerio, al een afspraak gemaakt? :D

Ik kan mijn zwangerschap niet echt fijn noemen, behoorlijk veel klachten. Maar goed, mag niet klagen he :D nog even volhouden

8. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Jaah cheerio red je t n btje zonder te testen? 😜

Vervelend love. Waar heb je allemaal last van! Woow de 30 weken gepasseerd! Gaat snel!

9. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    hahaha ja weekend ging goed meiden ;)
    En heb idd toch al een afspraak gemaakt...6 december intake verloskundige, en 7 dec (in de ochtend) echo bij het echocentrum.

Ohh dat is niet fijn die kwaaltjes, maar ja tis voor een goed doel, en idd nog ff zeg! Jeetje straks die uk in je armen! :)

10. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Cheerio, super dat je test was opgelopen! Nu afwachten en aftellen naar je eerste echo. Spannend hoor!

Lin, wauw 4 weken nog maar. Op het moment dat je nog niet zwanger bent lijkt alles zo lang te duren maar nu lijkt het dan weer voorbij te vliegen he.

Elphaba, hoe was je fotoshoot? Zijn er mooie foto's uitgekomen? Ik zit er over te twijfelen om dat straks ook te gaan doen. Lijkt me een super mooie herinnering :)

Love, vervelend dat je zoveel last van kwaaltjes hebt! Maar idd uiteindelijk voor het goede doel.

Hier van het weekend dan eindelijk de eerste gave kleertjes gescoord voor ons meisje. Een te schattig jurkje :) Over 2 weken hebben we een afspraak staan bij een babyzaak om op ons gemak de grote dingen in 1 keer te kunnen bestellen. Echt leuk om dingen te gaan kopen :D

11. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    De fotoshoot was echt leuk! Zijn echt leuke foto's uitgekomen. Dit zijn enkele voorbeelden

Bijgevoegde bestanden:

12. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Ohh spullen kopen, lijkt me heerlijk :D

En supermooie fotos elphaba!!

13. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Vooral veel bekkenpijn harde buiken en brandend maagzuur hier.. waardoor ik slecht slaap. Kan niet wachten tot de bevalling haha :D maar ben ook gewoon héél nieuwsgierig ;)

Spannend Cheerio, dat word de dagen aftellen naar de eerste echo of niet?

Mooie foto's Elphaba, leuke herinnering ook :D

Ongelooflijk hoe de tijd ineens lijkt te vliegen, nog even en het is 2017

14. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Ja echt!! Pfff worden 2 lange onzekere weken 🙈

15. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Wauw elphama super mooie foto's!
    Wij hebben het ook laten doen. Vond het een leuke herinnering voor later

cheerio er is 1 week voorbij. Leuke dingen doen deze week!

Love: wat vervelend die kwaaltjes vooral de bekkenpijn! Wel nog aan het werk?

16. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Nee helaas al een paar weken niet meer, werkgever was niet zo blij met het leuke nieuws:) probeer nu maar flink veel rust te pakken dan gaat het wel :)

17. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Prachtige foto's!!!

Hou vol meiden nog even en het is zover!!!

Hier gaat het een stuk beter, probeer ritme erin te krijgen, maar het is best zwaar 2 huilbaby's gelukkig slapen ze snachts al door (waarschijnlijk door het vele huilen overdag) ze zijn woensdag alweer 3 maanden, schijnt dat het ''huilen'' dan minder wordt.

Toch blijven mijn meisjes me elke keer weer doen smelten <3

18. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Sayuri kan al haar speeltjes oppakken en vasthouden!!

Trappen met die beentjes en lachen wat ze doet!! *smelt*

19. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    ja ja nog 2 te gaan ;)

Hotsiflots wat een dotjes! :)

20. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Nou meiden, dacht dat ik ''klaar'' was met alle medische rotzooi..niet dus...

Ik heb nog steeds last in mijn buik altijd na het eten en bij lopen en tillen, ben gisteren op controle geweest bij mijn biatrisch chirurg vanwege mijn maagverkleining en wat blijkt?: ik heb een interne darmhernia oftewel mijn darmen zitten in de knoop...dat word dus WEER kijk operatie...

Het is gekomen omdat ik na mijn bevalling heel snel all mijn gewicht ben kwijt geraakt en meer (tja was doodziek) en de tweeling hebben een grote ruimte achter gelaten en na de infectie van mijn keizersnede heb ik 2 kijkoperaties gehad en drains wie weet wat ze door elkaar hebben geschud, mijn darmen zijn gewoon in de leegte gevallen en kunnen niet terug.

Ben ik mooi klaar mee, gelukkig gaat het beter met mijn meisjes alleen Sayuri huilt nog erg veel van iets wat haar dwars zit.

xoxo

Deel Deze Pagina