Ben benieuwd of lin1989 al bevallen is!! <3 Hier gaat het zijn gangetje Sayuri nog steeds erg naar, nog erger geworden na de tweede vaccinatie prikken (wat een rottroep) even afwachten of het door de prik komt of wat anders. Vandaag kerstboom kopen en versieren, word de eerste kerst als mama zo speciaal! vorig jaar had ik de zelfinseminatie 1 dag voor kerst gedaan, op kerst avond en nu heb ik 2 kinderen, wat er allemaal kan gebeuren in een jaar, ben benieuwd wat 2017 in petto heeft! Gaan jullie al versieren of denken jullie mwah
Tijdje geleden.... Cheerio fantastisch dat je een goede echo had!! Nog geen baby voor lin?.... Hotsiflots wat een pech dat er nog weer een operatie volgt, alsof je niet al genoeg voor je kiezen hebt gehad. Hoop ook voor je dat het huilen snel beter wordt! Emma was met 30 weken ook al ingedaald, schijnt niks uit te maken, maar ik voelde al wel geregeld druk aan de onderkant en ze kwam dus wel eerder. Hier gaat het goed, nachten blijven zwaar maar oké... Ik mocht gelukkig stoppen met spuiten van de bloedverdunners, nu dus alleen nog tabletten. Moet ik ongeveer een half jaar tot een jaar gebruiken.. Helaas moet je voor de dosering wel geregeld bloed prikken...dus dat is balen. Helemaal geen tijd voor met zo'n kleintje! Ik heb maandag mijn ct scan gezien en volgens de arts was iedereen erg onder de indruk van die scan. Het was wel een stuk van ruim 20cm waar trombose in zat, ze waren verbaasd dat ik klinisch nog aardig goed was... Maar ik had echt wel flink pijn! Bij een evt volgende zwangerschap heb ik weer grote kans op vroeggeboorte. Maar wat nog erger is, ik zou dan de hele zwangerschap bloedverdunners moeten spuiten... Nou dat vind ik niet te doen, vond die paar weken al vreselijk! Maar goed eerst maar eens van Emma genieten. Emma is inmiddels alweer 6 weken oud en weegt al zo'n 4500 gram, dikke hamsterwangen! Hihi. Ik geef volledig borstvoeding maar wel via de fles, ben blij met mijn kolfbh.. Emma de fles en tegelijk kolven, scheelt een hoop tijd.
Wat een schatje Renate!! dat zijn ind lekkere dikke hamsterwangen!! Vervelend die nasleep na de bevalling :/ hoop dat je gauw opknapt nu lekker genieten van je meisje, tijd vliegt voorbij.
Ha meiden ik ben afgelopen dinsdag bevallen van een dochter m Het is pittig geweest. Mijn vliezen waren gebroken en ze had in het vruchtwater gepoept na een weeën storm.. persweeën die niet krachtig genoeg waren. 2 uur persen een knip en een vacuum was daar ons meisje. 4 kilo! Dus een flinke tante we moeten even bijkomen maar genieten vollop later reageer ik op jullie!
Ik ga mijn best doen Ohh ja zin in versieren Hotsiflots? Raar idee lijkt me dat je vorig jaar die inseminatie nog deed, en nu zit je daar met je 2 meiden . Renate wat een heerlijke meid! idd wel vervelend die nasleep en nu genieten maar! Wow lin, je bent mama! Geniet! Blij dat alles achter de rug is vermoed ik?
Gefeliciteerd Lin! heftig maar nu lekker genieten Wat een heerlijk meisje renate ❤ die wangetjes! Ik denk dat ik een deel van de kerstversiering naar beneden haal maar niet zoals ieder jaar hoor hebben minder ruimte nu haha
Gefeliciteerd lin!!! was even heftig zo te lezen, maar gelukkig allemaal goedgekomen nu genieten van je meisje en zelf goed rusten! xoxox
omg jaa, ik weet nog precies wanneer het gebeurt is: op kerstavond!!! wou het afzeggen vanwege kerst en wou in januari de volgende poging doen maar mijn moeder zei: elke kans is een kans...nou dat heb ik geweten haha! nu vier ik het ind met 2 meiden.
Renate, wat een schatje! Echt hele mooie foto's Lin, gefeliciteerd! Klinkt als een heftige bevalling maar hopelijk is alles snel hersteld en kan je nu lekker genieten van je kleintje. Cheerio, wanneer moet je nu eigenlijk weer terug naar de vk voor een volgende controle? Doen ze wat extra checks om je gerust te stellen? Ik heb nu een afspraak voor de 20 weken echo staan op de dag na kerst. Echt zo bizar om te bedenken dat we dan alweer op de helft zijn! Daarna nog een maandje wachten en dan krijgen we het kamertje en de kinderwagen geleverd en kunnen we aan de slag gaan voor alle aankleding
Wauw lin gefeliciteerd!! Hoe heet ze? Heftige bevalling, volgens mij is iedere bevalling trouwens heftig pffff. Maar goed belangrijkste is dat het goed gaat! Ik wens je sterkte bij het herstel, en succes met de kleine. Eindelijk na al die pogingen heb je een kleintje in je armen, zo bijzonder! 💖
Tammie heb op zich pas 4 januari weer een afspraak staan bij de vk. Maar 29 dec heb ik een afspraak staan voor de nipttest...wil graag van tevoor toch nog wel een echo om te zien hoe het gesteld is daarbinnen . Ze hebben alleen inloopuur 1 dag in de week op een tijdstip dat ik gewoon moet werken, dus wordt lastig vrees ik. Morgen maar even vragen of ze het misschien een week eerder in kan plannen, zodat ik voor die test nog wat weet zeg maar...
Hmm, krijg je geen echo bij de nipt test? Wij hebben die in ieder geval wel gekregen. Doe je hem op eigen initiatief in Belgie?
Woow cheerio lees ik nu goed dat de echo goed was? Wat fijn! Blijft spannend maar dit is al een mooi iets. Hotsiflots Hihi nou aan kerstavond vorig jaar heb je igg n mooi aandenken in de box! Tammie wat leuk dar de spulletjes binnenkort binnen komen! Hier is maud nu bijna een week oud! Ik begin wat te herstellen en mevrouw drinkt super uit de borst! Ze zit al op dr geboorte gewicht ze heeft alleen tijdens de geboorte een bacterie in haar oogje opgelopen. Er komtheel veel pus uit en hij kan niet echt open. We ddruppelen en poetsen wat af. En staan nouw onder controle bij de huisarts. T heeft wel n btje n stempel op deze kraamweek! Maar goed het is niet anders!
Weet ik eerlijk gezegd niet tammie...vergeten te vragen 🙈. Idd wel in België op eigen initiatief, in het uva. Ja lin vorige week goede echo gehad, maar nu alweer onzeker! Was twee week best wel misselijk en vanaf gister niet echt meer. Wel nog pijnlijke borsten...
Lin, wat jammer van haar oogje! maar wel super dat ze het zo goed doet verder en al weer op haar geboortegewicht is. Zeker met de verhalen die je hoort over borstvoeding die soms niet helemaal wil lukken in het begin. Leuke naam ook trouwens! Cheerio, anders bel je ze toch even? dan weet je het gelijk zeker. Wij hebben het ook op eigen initiatief gedaan bij Womancare in Brasschaat en daar deden ze het in ieder geval wel. Onzekerheid die steeds weer terug komt is erg herkenbaar hoor! Daar heb ik zelfs af en toe nog even last van.
Volgens mij krijg je idd wel een echo bij die test. Ik heb de test bewust niet gedaan. En ken meerdere mensen bij wie de uitslag niet goed was. Die hebben enorm in de stress gezeten, en hebben nu gewoon gezonde kinderen. Dus weet waar je aan begint. Garantie heb je nooit.