Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dames onverwachts vannacht na een hele snelle bevalling moeder geworden van Fenya! Ze weegt 2635 gram en is 45 cm lang. Het gaat goed hier al is allemaal nog wat onwerkelijk :D

Bijgevoegde bestanden:

2. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Wauw super! Gefeliciteerd!! Na al die jaren eindelijk jullie wondertje! Lekker bijkomen en genieten!
    Prachtig meisje! 💖

3. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    woow elphama wat leuk! ze is er gewoon al! gefeliciteerd!
    alles goed met jullie beide? en leuk shirtje! heeft ons meisje ook!

renate wat een heerlijk meisje! lekker toetje! fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat!

hotsiflots! ook bij jou fijn om te lezen dat je meisjes steeds rustiger lijken te worden en dat je hierdoor ook steeds meer kan genieten van ze! liep je met sayuri nog bij de kinderarts?

cheerio, tammie en love hoe is het met jullie?

Hier gaat het goed! ons meisje lijkt wel wat last te hebben van krampjes.. waardoor ze totaal onrustig word, zich helemaal overstrekt en alleen rustig word in de draagzak! dit kan soms wel even van voeding tot voeding zijn! gevolg dat ze ook helemaal gesloopt is natuurlijk! hopelijk voor haar krijgt ze dit snel onder de knie! zo sneu om te zien!

verder ploffen mijn borsten soms van de voeding! misschien dat ik morgen ochtend eens ga beginnen met leegkolfen!pfff!! hihi

fijne dagen!

4. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja gaat heel goed. Beetje beurs maar verder niet :D

5. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ik kon in het begin ook wel 3 kinderen voeden zoveel melk. Ik kolf alles aangezien Emma niet goed aan de borst drinkt. De laatste week echter minder productie. Hele vriezer voorraad is al op. Laatst al een keer kunstvoeding van Kruidvat gegeven, werd gelijk uitgebraakt. Nu Nutrilon ar gekocht tegen spugen... Ze krijgt nog steeds alleen bv... Maar als ik niet genoeg heb is dat achter de hand. Wel balen dat het zo achteruit is gegaan :(

6. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Wauw elphaba, gefeliciteerd! :D mooi meisje ❤

Ik mag natuurlijk niet klagen.. maar ben het inmiddels wel een beetje beu:) Het is flink zwaar en heb allerlei klachten helaas. Binnenkort weer een groeiecho want ons meisje blijkt wat groot haha.
    Nog een paar weekjes volhouden:D

Balen van de voedingen Renate :(

7. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Vervelend love van je klachten... Nog even doorbijten! Hopelijk is de baby niet al te groot ;)
    Als je het nou net als mij doet beval je over een week ;) maar dat is ook niet alles hoor. Zijn ze toch echt prematuur.
    Fijne kerstdagen allemaal! Blijft toch bijzonder dat de hele club zwanger is of al is bevallen. Eind vorig jaar zeiden we: dit wordt ons jaar! En dat is gelukt! 💖

8. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Nee dat is een beetje te vroeg hoor haha :p hoop dat ze blijft zitten tot 38/39 weken

Ja ongelooflijk! Mooie afsluiter voor 2016

9. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Elphaba1981 WAUW!!!! Dat is nog eens een mooi kerstcadeautje!! wat een prachtig kindje en een mooie naam, Gefeliciteerd!! dat onwerkelijke blijft nog wel even hoor :D heb het zelfs nu nog, nu ze al 4 maanden zijn.

Het is ind een prachtige afsluiting van het jaar, iedereen hier is zwanger of inmiddels bevallen, heel bijzonder vind ik zelf!!

loveexx Hoe zwaar ook, hoop toch dat de kleine nog lekker blijft zitten.

BamRenate wat k*t van je borstvoeding, ik zou wel blijven doorzetten hopelijk komt het weer op gang hoe ouder de baby word verandert ook de voeding maar het zou ind meer moeten worden in plaats minder :( balen, nutriton heb ik ook gegeven aan mijn eerstgeborene; Sayuri vanwege de reflux, maar ze kreeg er verstopping en kramp van, ook vult het onnodig de maag dus kan ze minder! drinken.

lin1989 ik loop nog steeds bij de kinderarts en Sayuri is ook 4 dagen opgenomen geweest op mijn verzoek, ze heeft het prikkelbare darmsyndroom en is een hele prikkelbare baby: hyperactieve baby noemen ze dat, ik heb dus huisarrest tv uit als ze binnen zijn en geen drukte anders word het janken! ik doe dit nu een week en ze slaapt alleen!!!! ze verkrampt nog wel steeds als ze ligt dat is afschuwelijk om aan te zien wat het doet pijn ik denk de reflux, ze krijgt volgende week een heup foto.

Naar hè die krampjes pfftt maar hier was dat gelukkig minder (nog niet helemaal over) met 12/13 weken, troosten is alles wat je voor ze kan doen en een lekkere warme doek op het buikje.

Hele fijne kerstdagen allemaal!!! <3

10. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Gisteravond als proef een fles Nutrilon ar gegeven en het is binnen gebleven! Dus dat is fijn! Kolven gaat vannacht weer goed gelukkig.
    Emma kreunt wel behoorlijk om te poepen... Nou ja hoop dat dat goed gaat.

11. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Hoop het ook hoor Hotsiflots :) tot 38 weken moet ze minimaal nog even blijven zitten, nu maar hopen dat ze het daar zelf ook mee eens is ;) soms heb ik echt het idee dat ze ieder moment uit kan breken haha, het is ook zo krap aan het worden daar binnen.
    Wat maken jij en je kleintjes veel mee zeg :( hopelijk gaat het alleen nog maar beter in 2017!

Gelukkig Renate!

Fijne kerstdagen allemaal! &#127876;&#10084;

12. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Gefeliciteerd Elphaba! Wat een prachtmeid :)
    Geniet er goed van, een kerstkindje haha :)

Kan me voorstellen dat je het beu bent hoor love! Als je klachten hebt en je zit aan je laatste loodjes. Maar ze kan idd beter nog heel even blijven zitten ;)

Renate, vervelend met die voeding, maar gelukkig is het er nu wel in gebleven :) Hopelijk kwestie van wennen.

Hotsi wat heb je toch een vervelend en vermoeiend startjaar gehad, hoop echt dat het onderhand allemaal goed gaat en dan enkel bergopwaarts. Lijkt me zo sneu om zon kleintje gekweld te zien worden :(.

Lin fijn om te horen dat het op zich wel goed gaat, en hoop inderdaad dat ze het snel onder de knie krijgt ;). Maar ik denk wel dat die kleintjes snel dingen oppikken hoor.

Hier net een griepje gehad, en nog aant snotteren en doen...bleh! En sta nu ook weer aan de diarree...dus ben dat gekwakkel ook wel ff beu. Maar goed...je weerstand wordt een stuk minder, dus weinig aan te doen vrees ik.

Meiden allemaal hele fijne dagen, geniet!

13. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Wauw Elphaba, dat is opeens snel gegaan! Gefeliciteerd met je mooie meisje :)

Lin, heeft het leeg kolven uiteindelijk nog geholpen?

Loveex, nog even volhouden meis je bent er bijna!

Cheerio, hopelijk voel je je snel weer wat beter! Wanneer heb je weer een volgende afspraak/echo gepland?

Ik had gister de 20 weken echo en ons meisje is helemaal goed gekeurd. Iets aan de kleine kant qua cm maar nog ruim binnen de band breedte en ben zelf ook niet heel groot dus niets om me zorgen over te maken. Wel bijzonder hoor om alles zo in detail te zien.

14. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    heej meiden!

Elphama hoe is het met jullie? zijn jullie lekker thuis en lekker van elkaar aan het genieten?

Lovexx: begrijpelijk hoor dat je met kwaaltjes aan het aftellen bent! Ik heb mij tot het einde van de zwangerschap goed gevoeld en was daar heel dankbaar voor. maar het daardoor ook nog niet zat! als je continu vanalles hebt word je dat op een keer wel beu!
    nog ffetjes! je had wel al lekker verlof hea?

tammie:20 weken alweer! en wat fijn dat alles goed is gekeurd! mooi om te zien hea? bij ons maakten ze ook 3d beelden!

cheerio wat vervelend dat je grieperig was/bent! hopelijk weer opgeknapt! wanneer heb je weer een echo?

hotsiflots: fijn om te horen dat het elke keer een beetje beter met je meisjes gaat! jullie komen er wel! ook al hebben jullie heel wat struikelblokken te ondergaan!

Renate: hoe is het bij jullie? genoten van de kerst met je meisje

Hier gaat het goed! het leegkolven is toen niet gelukt. een paar dagen later stroomden de cc's ineens de kolf in! zondag wil ik proberen om 1 voeding te gaan kolven zodat ze die uit het flesje kan oefenen. ben benieuwt hoe ze dat gaat vinden.. aangezien ze nogal nijdig word als ze niet 1,2,3 de borst vind!

Verder mag ik in mijn handjes wrijven met ons grietje.. slaapt snachts van voeding tot voeding. vannacht zat er een keer 6 uur tussen! en overdag is ze ook heel relaxt op 1 of 2 huilmomentjes na! wat zijn we trots op ons mooie en tevreden grietje!
    #enorm aan het genieten en enorm dankbaar#

15. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Fijn lin dat het zo goed gaat!
    Hier gaat het ook goed, af en toe heeft Emma een huildag... Maar over het algemeen een tevreden meisje. In de nacht soms 1, soms 2 voedingen. Ze krijgt alles via de fles, kolven gaat weer goed. Heb mega stuwing gehad, bleek er een blaartje op m'n tepel te zitten. Die doorgeprikt en er volgde een giga straal! Totaal 200cc uit 1 borst! Nu alles weer soepel, kolf zo'n 130 cc en dat is meestal 1 voeding. Emma krijgt echt al spekbeentjes, zo schattig die dikke billetjes &#128150;.

Iedereen alvast een goede jaarwisseling! Het jaar kan niet meer stuk met al die kleine wondertjes! &#128525;

Bijgevoegde bestanden:

16. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Wat ziet ze er enorm schattig uit Renate!! ze groeit als kool!!

Fijn dat je borst voeding weer goed gaat!

Hier gaat het redelijk, kleintjes zijn erg huilerig nog steeds desondanks het strikte ritme, heb nog steeds het gevoel dat het KISS is, maar daar ga ik in het nieuwe jaar achteraan.

Ik wens alle dames hier een hele fijne jaarwisseling het nieuwe jaar in als mama of mama to be! hoe bijzonder!!

17. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    wat fijn dat je 20 weken echo goed was, dat is toch altijd wel een erg spannende echo volgens mij! En wat een heerlijke fotos toch weer haha, leuk hoor! Blij dat het goed gaat op zich met ieders, en hotsiflots wel vervelend dat je er ook in het nieuwe jaar weer opnieuw achteraan moet :(. Maar weet zeker dat het goed komt! En als je de fotos ziet heb je het er vanzelf allemaal voor over, wat een dotjes! Die linksonder is leuk haha. Renate en wat een te schattig jurkje :)

Gisteren weer gebruik gemaakt van het inloopspreekuur (echo), en hij tuimelde er gewoon al op los haha. Vandaag voor het eerst al een positiebroek aangetrokken. Moet zeggen het was ook wel een vreetmaand natuurlijk ;), dus of het nou normaal is dat ik m al aan heb weet ik niet :cool:. Ach ja vanaf volgend jaar weer opletten op wat ik allemaal naar binnen werk ;).

Voor straks iedereen een hele fijne jaarwisseling! En een goed begin van 2017! x

18. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ik had met 11 weken ook al enorme buik, was dikker dan mijn collega met 20 weken.... Dus had ook al vroeg positiekleding aan.
    Nu trouwens de broeken nog steeds... Heb nog een flubberbuik.... Gewone broek zit niet lekker... In het nieuwe jaar maar aan de buikspieroefeningen ;)

19. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Wat lief Hotsiflots!! Zo met z'n tweetjes &#128525;

20. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Echt super dat we allemaal al een kindje hebben danwel zwanger zijn :)

Wat een leuke foto's weer zeg, wat worden jullie meiden al groot! Lijkt me echt zo heerlijk om ze te zien opgroeien.

Bij ons nog 3 weekjes en dan krijgen we de babykamer geleverd. Ik ben echt benieuwd hoe het er dan allemaal uit gaat zien als het in haar kamertje staat. Komende donderdag ook weer een check bij de vk dan mag ik weer op de weegschaal. Weet niet of ik daar nu zo naar uitkijk na al dat gesnaai in de feestmaand :D

Deel Deze Pagina