Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    meiden wat leuk die foto's weer!
    Ik moet eerlijk zijn ik ben niet zo van het plaatsen van foto's op internet van ons meisje. maar misschien plaats ik er hier binnenkort wel 1tje voor jullie!

t blijft wel een beetje aanmodderen dus met de meiden hotsiflots! hopelijk word het er de komende periode alleen maar makkelijker op en gaan ze steeds beter in hun vel zitten!

Cheerio wat goed dat je gebruik maakt van het spreekuur en dat het goed gaat met jullie kleintje!

tammie: wat leuk dat je binnenkort de babykamer krijgt! wat voor kleur word het allemaal een beetje?

Hier gaat het nog steeds heel goed.
    er is alleen 1 ding wat me vanavond een beetje dwars zit. Ik moet echt wennen aan dat iedereen adviezen geeft, tips heeft of zich er mee bemoeid
    sinds augustus hebben we seriesche buren. best lieve mensen (ondanks de herrie die ik van ze hoor) kwam ze net manlief tegen zegt ze in het engels. dat ze gisteren avond aan had willen bellen om dat ons meisje 10 minuten aan het huilen was. of ze even moest helpen. we moesten maar even met dr naar de dokter.. uhm ze had honger.. maar net 2 uur daarvoor gehad.. en als ze over een hele dag 20/30 minuten huilt is dat veel! zucht..
    vast heel lief bedoelt.. denk dat ze in serie alles met elkaar doen.. en dat ze ons gewoon wilt helpem (nieuwe ouders.. weten niks etc) maar ik vind t gewoon irritant!

t is maar goed dat ze mijn man tegen kwam. denk dat ik niet zo vriendelijk was geweest.. ik hoor bijna dagelijkst hun dochter van 2 smorgens een uur huilen!
    sorry moest t ff van me afschrijven ;)

2. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Irritant hè, gister heeft Emma bijna de hele dag gehuild... Last van krampjes... Gelukkig geen buren aan de deur ,😉.
    Idd heeft iedereen advies... Maar je kent je eigen kind toch het beste!

Ben wel benieuwd hoe de kleine er uit ziet 😉

3. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    #1083 Hotsiflots, 3 jan 2017
    Laatst bewerkt: 3 jan 2017
    ahaha dan is maar goed dat ze niet naast mij wonen!!!! soms kan je niet anders dan laten huilen mijn meiden gillen soms alsof ze levend gevild worden, vooral wanneer het bedtijd is en dan moet er helaas (vooral als ik alleen ben) een even huilen, en owee als er maar 1 buurman durft aan te bellen! ik werk me in het zweet!!!kan me je frustratie heel goed begrijpen, niks van aan trekken ook niet de adviezen van anderen, er zijn altijd betweters die het beter weten ik krijg soms adviezen die nergens op slaan van kinderloze vrouwen notabene! ik zeg gewoon ja en amen en doe toch wat me zelf goeddunkt zelfs als een dokter iets zegt en ik het er niet mee eens ben doe ik het niet! de grootste adviseur die er maar kan zijn voor je kleintje dat is jou moedergevoel! dat is iets wat ik heb geleerd.

Als je gevoel zegt ik wil geen foto's plaatsen doe het dan maar niet hoor! ook al ben ik benieuwd hoe prachtig ze is <3 ik haal ze later er weer af en deel ze alleen hier.

xxx

4. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    LIn, is heel begrijpelijk hoor. We zijn allemaal reuze nieuwsgierig naar jouw kleine meid maar je moet gewoon alleen doen waar je je goed bij voelt! Misschien is het een idee om over een paar maanden (als alle kindjes in dit topic geboren zijn?) een keer met zijn allen af te spreken? Dan bewonderen we gewoon dan elkaars kindje in levende lijve :)

De meubeltjes in de kamer zijn trouwens gewoon wit geworden en we combineren dat met diverse tinten grijs als basis kleur en dan natuurlijk roze. Als de meubeltjes er staan zal ik wel een keer een foto maken en met jullie delen!

Maar oh bah wat vervelend dat iedereen bij jullie met advies komt en wel even weet te vertellen hoe het allemaal "beter" kan. Ik zou daar ook niet goed tegen kunnen maar ben bang dat ik er straks ook niet onderuit kom. Hopelijk lukt het me dan om vriendelijk te reageren :D

5. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik kom ook weer eens even kijken :D

Hopelijk hebben jullie allemaal een mooie jaarwisseling gehad :) Ziet er naar uit dat we dit jaar een hoop babygeluk gaan krijgen.

Ik ben inderdaad al met verlof, gelukkig maar. Heerlijk slapen wanneer ik dat wil haha. Nu kan het nog;)

Cheerio, hier kwamen de positiebroeken met 8/9 weken al uit de kast, wat een verademing was dat zeg!

6. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Oh heerlijk Loveex, geniet van je vrije dagen, het uitslapen en het voorbereiden op de kleine meid! Moet je nog veel doen of ben je d'r helemaal klaar voor?

7. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Er staat me nog een grote schoonmaak te wachten in huis :) maar die nesteldrang blijft een beetje uit geloof ik haha. Verder zijn we er helemaal klaar voor, kan niet wachten!

8. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    hahaha love, ook wel relaxed toch als je daar geen last van hebt ;)

Gelukkig ben ik niet de enige die op dit termijn al een broek aanschaf. Andere passen ook nog wel, maar erg lekker zitten die niet, en ben al ruim 2 kilo aangekomen :$. Vind dat best veel voor 11-12 weken.

Love begint voor jullie nu ook te dringen, ben benieuwd wanneer de kleine zich aandient! :)

En lin je moet doen waar je je goed bij voelt, als jij geen foto's wilt plaatsen begrijp ik dat ook.

Voor de rest meiden, ik kan me nu al zo goed inbeelden dat al die "goedbedoelde adviezen" je neus uitkomen. Iedereen weet altijd alles beter joh, probeer jullie er niet teveel van aan te trekken hoor! Leker ene oor in andere oor uit :p

9. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Hmm hier gister op controle geweest bij de vk en nu moet ik ook een suikertest doen bij 24 weken zwangerschap. Op nuchtere maag prikken, dan drankje en 2 uur later weer prikken. Ze begon er gelijk over toen ik binnenkwam dus had het idee dat het standaard gedaan wordt maar wat ik erover lees is het toch eigenlijk niet zo standaard. Nu ben ik wel nieuwsgierig waarom ik hem moet doen. Ik heb niet echt ergens last van en met de 20 weken echo was ons meisje iets aan de kleine kant maar niets om ons ongerust over te maken. Zijn er meer meiden die dit standaard krijgen?

10. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zit ee toevallig diabetes in je familie?? Want dan willen ze ook nog weleens checken tammie

11. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Hier doen ze die standaard als je BMI hoger is dan 30, er diabetes voorkomt in de familie of wanneer je veel vruchtwater hebt. Ik heb de test ook moeten doen, bleek niks aan de hand te zijn :)

Cheerio, soms schrik ik gewoon van mijn banner haha :D het is echt bijna zover..

12. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Is idd geen standaard test. Mijn nicht heeft dit gehad vanwege een grote baby. Het drankje schijnt heel vies te zijn &#128521;.

Ik heb het nooit gehad in ieder geval.

13. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Mijn BMI was wel iets hoger aan het begin van de zwangerschap (26) maar zeker niet in de buurt van 30. Ook geen grote baby en geen diabetes in de familie. Hmmm vaag! Als ik over 4 weken terug moet maar even vragen waarom die test nu moest.

14. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Mijn BMI was nog hoger, wel onder de 30. Dus dat is het ook niet. Vreemd... Ben je tijdens de zwangerschap veel aangekomen?

15. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ik moest de test ook doen maar juist vanwege dat mijn baby's groter waren en voorliepen op groei, bleek uiteindelijk niks aan de hand en mijn baby's waren gewoon goeie eters LOL

Ik heb een dagcurve laten prikken omdat het drankje bij mij niet kon vanwege mijn maagverkleining (extreem veel suiker = hypo).

Maar het is niet standaard maar wel goed dat ze je inde gaten houden, zou de test wel doen iedergeval.

16. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Wou even deze foto delen met jullie, heb in me broek gepiest van het lachen.

Ik zit op de plee en hoor mijn fotocamera afgaan en hoor gegiechel...Ik: mama wat ben je aan het uitspoken??? oma: nikkkssss ik heb alleen Boyka (onze kat gekamd) ja-ja, dus ik kijk op me camera zie ik dit:

17. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    &#128514;&#128514;&#128514;

18. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    whahaha die is leuk hahaha

19. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Bamrenate, was tot en met 17 weken maar 1,5 kilo aangekomen en bij deze afspraak met 21,5 begon ze er gelijk over toen ik binnenkwam. Had nog niet eens op de weegschaal gestaan.

Hotsiflots, ik ga de test ook zeker wel doen hoor. Ze zullen hem vast voor de 1 of andere reden nodig vinden. Hopelijk is de uitslag ook gewoon prima maar verwacht er ook eigenlijk niet echt iets anders van. Die foto, echt hilarisch en dat verbaasde koppie :D

20. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Het is ook niet zo dat je buik ineens heel erg gegroeid is Tammie?
    Je mag natuurlijk altijd vragen waarom ze die test doen bij je :)

Ik begin nu een beetje ongeduldig te worden hoor :D kan niet wachten om ons meisje te zien

Deel Deze Pagina