Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Haha loveexx hopelijk komt ze snel 😉.

Emma is alweer 11 weken weegt al 6 kilo. Dikkertje...

Bijgevoegde bestanden:

2. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Ik hoop dat ze nu snel komt love ;) haha. Lijkt me echt moeilijk zo op het einde, je gaat er echt op zitten wachten lijkt me.

Hier gisteren termijnecho gehad, oma mocht ook mee :).
    En de halve uitslag van mijn nipt...ze hadden namelijk ietwat te weinig materiaal voor een geheel betrouwbare uitslag. Dus ik moet dinsdag opnieuw laten prikken. Maar de cellen die nagekeken zijn, zijn helemaal goed. En het geslacht wisten ze ook al te vertellen...al twijfel ik natuurlijk wel weer in hoeverre ze hier weleens naast zitten ;). Maar ook wij krijgen een meisje! :)

3. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Haha kon niet missen hè een meisje! Leuk hoor Cheerio!

4. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    ja echt he Renate..echte meidenclub hier :)

5. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Wat leuk cheerio een meisje <3 tis echt een meidenclub hier, fijn dat de uitslagen tot nu toe goed waren.

Renate wat gaat ze hard!!! lekker meisje is het en zit goed in haar vel ^_^ mijn dochters zijn nu 4 en halve maand en Sayuri de dikste zeg maar weeg 6.5 kilo haha Nandi weeg 5.8 kilo.

Ik zit hier in een sprong zoals dat heet ze krijgen enorm veel zelf/omgeving bewustzijn en dat moet verwerkt worden altijd stipt om 8 uur savonds begint Saartje met huilen, niks helpt dan behalve in mijn armen wiegen (3 uur lang) dood vermoeiend maar het gaat wel weer over, Nandi slaapt juist heel lang en het is ongelooflijk maar haar hoektandjes zijn aan het doorkomen! en mevrouw wil tegenwoordig ALLEEN maar rechtop zitten, gek word je ervan! leg je haar neer probeert ze met een zooitje gekreun en steun omhoog te komen..

Zo zit mevrouw op haar best het liefst nog met de tv erbij gedonder begint nu al...

6. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Zit ik heel vertederd naar je fotos te kijken Renate reageer ik er niet op haha sorry hoor! Maar idd wat een heerlijk kind! En hotsiflots idd haha begint nu al, ziet d'r zitten haha ;)

7. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Wat een leuke foto's weer meiden!
    Emma ziet er goed uit renate!

Hihi en dat zitten hotsiflots! Ik moet wel een beetje lachen om die eigenwijsheid! Vooral dat koppie erbij!

Love het is echt aftellen nu voor je! De laatste loodjes duren gewoon t langst!
    Laten ze je overtijd lopen ivm je klachten?

Cheerio ook n meid! Jeetje wat een meiden hier!

Hier gaat hrt goed. M slaapt snachts heel goed. Dus ik zitnu na de voeding braaf ff deboel leeg te kolven. Zo bouwen we een leuk voorraadje op!
    verder is M er overdag graag bij waar ze dan weer onrustig van wordt. Moet haar echt haar slaapjes in bed bieden.
    Ach dat weten we dan nu! Hihi

8. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hoe gaat het dames? hebben jullie het ook zo koud? brr

Mijn dametjes krijgen weer de griep en zitten midden in de heftige 4 maanden spong jeetje mina! weer even terug naar af was het gisteren, vandaag is het weer goed :)

Hier 2 fotootjes met mij samen, ze zijn nu 4 en halve maand oud :D

9. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Mooi Hotsiflots!
    Ik probeer Emma ook een beetje aan kunstvoeding te laten wennen... Maar wat een drama is dat! Van de eerste voeding ging ze projectiel braken, van de tweede voeding mega obstipatie en gillen van de pijn, van de derde voeding ook alleen maar huilen. Nu op advies van consultatiebureau pepti gekocht... Hoop dat dat de oplossing is. Zal het woensdagavond proberen, eerst mixen met borstvoeding. Als ik weer aan het werk moet is het fijn om ook kunstvoeding te kunnen geven. Mijn borstvoedingstheetoe gaat wel weer wat omhoog door een poedertje wat ik neem (galactogil) niet lekker maar het werkt wel!
    Emma is met borstvoeding een vrolijke baby gelukkig. Maar na een klein beetje kunstvoeding is het een huilbaby pffff. Nou ja ik hoop dat de pepti de oplossing is! Het wordt steeds leuker nu ze wat ouder wordt, veel lachen en ze ontdekt haar tong...Dus overal aan likken en steeds de tong uitsteken haha! Kleine dikzak!

Bijgevoegde bestanden:

10. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    oo wat vervelend de griep etc hotsiflots! fijn dat het vandaag weer beter ging!
    af en toe is het zo tobben met die kleintjes!

renate oo daar ben ik zo bang voor dat ons mopje straks de kunstvoeding niet pakt. uit een flesje drinken doet ze super goed. over een paar weken maar eens bedenken hoe ik dat gaat afbouwen/opbouwen!
    hopelijk helpt de peptie! en ik wens je succes me de lucht! ;) peptie stinkt zo!

hier even iets lachwekkends..
    ik was altijd nogal sceptisch over het oei ik groei boek. "jaja je kind zit in een oei ik groei sprongetje"
    nu was ik wel benieuwt of het echt zo is en heb ik het boek geleend!
    en nu zat mijn kind dus werkelijk vorige week in een oei ik groei sprongetje! hihi! goe dit zeg ik maar tegen niemand hard op! whaha!

11. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    kunstvoeding.....DRAMA!!! hier hielp alleen Nutramigen 1 hopelijk gaat het snel beter met de voeding Renate! kleine beetjes verspreiden misschien helpt dat en wat is ze een lekkere dikkerd <3

Sprongetjes zijn echt heel raar Lin die van mij zitten in de 4 maanden sprong die is vrij heftig maar het gaat alweer wat beter, als het voorbij is hebben ze een hele vooruitgang geboekt! en het is een teken dat ze groeien.

xoxo

12. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Renate, wat een schatje met een lekker vrolijk bekkie :) Hopelijk helpt de pepti om haar ook kunstvoeding te laten accepteren!

Lin, herkenbaar hoor het sceptisch zijn over iets en nu je zwanger bent / baby is geboren het zelf ook doen/gebruiken :D

Cheerio, gefeliciteerd! Echt bijzonder dat het hier echt een meidenclubje is zo. Hoe gaat het verder met je? Begin je het al goed te zien? en iedereen al op de hoogte gebracht?

Hotsiflots, leuk om te zien dat jouw meiden zoveel op elkaar lijken en toch tegelijkertijd ook weer heel verschillend zijn!

Hier is het eigenlijk erg rustig. Waar het een tijdje terug heel hard leek te gaan lijken de dagen/weken nu weer voorbij te kruipen. Volgende week krijgen we eindelijk de babykamer geleverd dus dan kan ik daar weer lekker mee aan de slag.

13. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    5 dagen pepti geprobeerd, 1 fles per dag.. eerst gemixt en daarna puur... Wederom een drama, huilen, huilen, huilen. Vreselijk! Dus gister weer alleen borstvoeding en vandaag ook en heb weer een blij kind, super rustig, huilt alleen als ze honger heeft. Echt hopeloos, had gehoopt dat pepti de oplossing zou zijn.

Dat Nutramigen hielp bij jou Hotsiflots?? Had je ook pepti geprobeerd??

Ik moet donderdag weer naar het consultatiebureau, dus zal dan nogmaals overleggen. Het zal moeten wennen, maar ik ga Emma niet de hele dag laten krijsen, dat is toch niet normaal?? Daar wordt je zelf ook knettergek van!

Alles goed met de dames??

14. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier gaat alles goed. De kleine Fenya is een heel tevreden meisje.:D

15. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Hier ook alles wel, en vorige week op mijn werk verteld en de rest :) haha. Of je het begint te zien niet echt denk ik, ik was al gezet, het zit alleen nu nog wat verder naar voor :cool:. Ben al 3-4 kilo aangekomen, gaat veel te hard toch?!!! (ok pak misschien vaker iets kleins tussendoor, rijstewafel, snoepje, crackertje, fruitje ;)) Bij deze een foto van mijn buik :p, mijn maag voelt wel grootser en harder...komt waarschijnlijk omdat het in de verdrukking komt ook.

Verder nog steeds in afwachting van 2e bloedafname nipt.

16. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Leuk Cheerio! Fijn dat het goed gaat.
    Ik was gedurende de hele zwangerschap maar 8.5 kilo aangekomen. Maar was ook ineens verslaafd aan fruit en melk en juist weinig zin in snacken. Nu weer anders helaas ;) haha. Mijn nicht kwam 30 kilo aan, dus heel verschillend per persoon.

17. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Fruit was ik altijd al verslaafd aan ;) prober me toch te houden aan 2 stuks, max bij uitzondering 3 haha. Ohhh 30 kilo :$....."slik".

Vervelend voor je dat het zo'n gedoe is met de voeding :(. Lijkt me lastig hoor, en als ze allemaal blijft huilen zou ik het ook niet meer aan kunnen zien/horen denk ik. Zo zielig!

18. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Oh renate balen dat ze niet goed reageerd op de pepti! Hopelijk heeft het CB nog een tip die werkt!

Cheerio, wanneer moet je voor je 2de bloedafname? en ik zou me niet te druk maken over de kilo's hoor. Zolang je weet dat je niet alleen maar ongezond aan het snacken ben dan komt het wel goed denk ik. De 1 komt nu eenmaal wat meer aan dan de ander.

Elphaba, fijn dat het goed gaat!

Hier eindelijk de babykamer gekregen deze week dus er wordt druk geklust om alles in elkaar te zetten in de avonduren. Echt super leuk om het nu steeds meer bij elkaar te zien :) Ik begin wel steeds meer last te krijgen van pijn in mijn rug/buik. De vk gaf de vorige keer wel aan dat ik het wat rustiger aan moet doen maar vindt dat toch best moeilijk. Voor mijn gevoel geef ik al zo veel uit handen :(

19. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Ha meiden

cheerio wat leuk dat jullie het nu aan jullie omgeving vertelt hebben!
    Hoe voel je je verder? Kun je genieten nu?
    En over je gewicht niet druk maken
    Maar goed ik heb makkelijk praten &#128521; ik zat na 10 dagen na mijn bevalling onder mijn oude gewicht &#128556;

tammie wat leuk dat alles vorm krijgt
    zo begrijpelijk dat je het lastig vi d om dingen uit handen te geven.
    Doe je iets van zwangerschap gym voor je rug en bekken? Heeft bij mij echt geholpen

renate wat n gedoe met die voeding en wat sneu voor je meisje. Hopelijk gast het snel beter

hier alles goed! We zijn asn het oefenen om zelf in bed in slaap te vallen. . En het gaat wonderbaarlijk goed! Trots!

20. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Hoop echt dat er na de bevalling ook alles weer gewoon afgaat! &#128517;
    Ben enkel nog wat extra moe en wat last van obstipatie, en zeer pijnlijke tepels af en toe...vooral met die kou! ;)

Verder eigenlijk geen last verder dus valt me tot nu toe alles mee &#9786;&#65039;.

Superleuk dat het kamertje vorm begint te krijgen! &#128525;

En lin mag je zeker trots op zijn deze grote stap ;)

Deel Deze Pagina