Over het schedeltje weet ik meer over 2 weken dan gaan ze de meting doen, ik denk dat alles gewoon in orde is, het is gewoon een tenger meisje. Voor de rest gaat het wel, het is meer overleven dan ''rozewolk'' hier helaas, zit in een fase van de helse 4/5 maanden sprong, Nandi huilen en jengelen niks is goed, ze loopt voor ze wil meer dan dat ze kan, ze is alleen rustig en stil in armen maar helaas voor haar kan dat niet de hele dag, ze heb ook een zuster die aandacht wilt, slapen is helemaaal drama was ze eerst een doorslaper word ze nu om het half uur wakker :/ Sayuri gaat het goed mee die heeft alleen haar huiluurtje s'avonds tot de fles voor de nacht. Al met al gaat het met ups en downs, het is het gejank wat me opbreekt..pfft al 5 maanden lang, soms denk ik echt: waar ben ik aan begonnen, klinkt idioot vooral omdat ze zo gewenst zijn maar zo voelt het soms, ze slokken alles op inclusief het besef van hoe bijzonder het is wat ik heb. Loveexx mis mijn buik ook soms, wou dat ik meer van mijn zs had genoten tis zo snel gegaan, ze zijn alweer 5 maanden.
Ik snap het heel goed Hotsiflots...Die gedachten... Je wordt ook gek van dat gejankt, heb ik hier soms ook. En jij hebt het dubbel en ook al zo lang! Ze nemen soms ook de baby's op in het ziekenhuis om ouders te ontlasten....Dus je bent niet de enige. Geef het aan als je hulp nodig hebt hè. Sterkte met de meisjes... Ik hoop dat het snel beter wordt. Ze zien er prachtig uit hoor! Worden al groot!
hee meiden wat een roze en donkere wolken zie ik hier voorbij komen! Maar al met al gaat het met de meeste gelukkig goed lees ik...hm toch maar eens bekijken of borstvoeding een mogelijkheid is haha...afvallen zou handig zijn voor mij persoonlijk . Hoop idd dat ze gewoon tenger is Hotsiflots...en kan me goed voorstellen dat 2 van die heerlijke wezentjes ook je energie helaas helemaal op kunnen slokken . En wat Renate ook al zegt, geef het aan als je hulp nodig hebt bij de juiste instanties! Hier gister pretecho gehad, was weer fijn om d'r te zien . over 4 weken de 20 weken echo, spannend wel! Al zag nu alles er gelukkig ok uit .
Inderdaad Hotsiflots, had ik maar meer genoten van de zwangerschap heb echt heimwee haha. Hopelijk is alles in orde met je mooie meisjes ❤ Jeetje Cheerio, wat gaat het snel!
Leuk hè die echo's...Zo bijzonder. Ik mis het zwanger zijn ook.... Had zo'n mooie buik hihi en dat getrappel, heerlijk! Gaat veel te snel! Emma is al echt een dametje, plat liggen NEE!!! Madam wil rechtop zitten op de bank...Niet dat ze dat alleen kan hihi...Dus heb het er maar druk mee... Maar zo leuk om die ontwikkeling te zien. Nog weer nieuw flesje nystatine gehaald tegen de spruw, ze huildag nog steeds af en toe tijdens het geven van de fles...Zielig Verder gaat het goed de laatste tijd, tussendoor niet huilen behalve als ze aandacht wil
Oe ik mis het zwanger zijn niet! En ik had niet eens echt (op de eerste 16 wk na) kwaaltjes! Ik vind het gewoon heerlijk met mijn meisje! Cheerio wat fijn dat het allemaal zo goed gaat nu! Borstvoeding is echt iets wat je zelf moet willen. Vooral iets wat je je niet moet aan laten praten! Geld dat eigenlijk om alles in het moederschap 😉 hihi emma is lekker eigenwijs dus!
Nou ik dacht altijd (en dat was me ook altijd gezegd), dat ik met mijn medicatie geen borstvoeding mocht geven. Nu was ik vorige week bij de gyn en die zegt dat het wel degelijk kan...vandaar nog even goed afwegen . Ik kan me eerlijk gezegd ook niet heel erg voorstellen dat ik het zwanger zijn zou missen...maar wie weet ... denk dat je dat pas kan zeggen als het idd zover is. Dus ik zal het wel gaan zien . Moet wel zeggen dat ik (nu al) beetje tegen de bevalling op ga zien...kwa angsten bedoel ik dan. Hebben jullie dat ook gehad? Verder weinig last van kwaaltjes en daar prijs ik mij gelukkig mee voor nu!
Gaat idd allemaal veel te snel. Fenya is bijna 7 weken en kan niet meer zonder haar. Het getrappel in mijn buik en zwangerschap zelf mis ik ook wel, maar geniet met volle teugen van mijn Little miracle. Zo lang voor geknokt en eindelijk gekregen
Denk dat iedereen tegen de bevalling op ziet... En elke bevalling is anders... Die van mij werd al snel heftig met drukgevoel en dat vond ik het vervelendste, maar de hele bevalling duurde maar 6.5 uur...Ging zo snel. Geen tijd om bij na te denken. Ik heb wel een paar keer zitten schelden hihi... Ah shit komt er weer één... En bij het persen brand het wat als het hoofdje staat, maar gewoon doorheen drukken, komt echt goed! Oh ja en tip tijdens het persen je ogen open houden, ik had allemaal stippels in mijn gezicht omdat ik dat in het begin niet deed... Met ogen open heb je minder druk in je gezicht Niet te druk over maken hoor, als die kleine er is is het alles waard!
DIT. precies <3 en alweer 7 weken wow Mis het zwanger zijn vooral, omdat ik tijdens het zwanger zijn eigenlijk me alleen maar angstig heb gevoeld zo van ''leven ze nog'' en heb helemaal geen kraamtijd gehad vanwege die infectie/sepsis eenmaal thuis kon ik aan de slag met 2 huilbaby's... Nu gaat het stukken beter ik kan echt niet meer zonder ze ook al is het super zwaar...heb ik stiekem het gevoel: wil er nog 1 en dan een jongetje hahahaha Cheerio toen ik zwanger was wou ik alleen maar bevallen, wou ze zien en vasthouden, en dacht ik eindelijk die stress niet meer....zo naïef angst voor de bevalling kan ik me wel voorstellen, ik heb dus niks gepland en liet het over me heen komen en ging mee met the flow..en het viel reuze mee! ik vond persoonlijk de weeën niet erg pijnlijk omdat ze komen en gaan alleen de weeën storm die ik had was heftig! ik heb een maagverkleining en als ik wat verkeerd eet krijg ik extreme buikpijn dat vind IK nog meer pijn doen dan weeën en je krijgt er zo iets mooist voor terug: dat moment dat ze floep eruit komt en dan dat warme lijfje op je buik is onvergeetbaar <3 lin1989 zo fijn dat je zo heerlijk geniet het is je zo gegund <3 BamRenate wat een enigenwijsje!!! klink bekend Nandi kan er ook wat van heeft een heel pittig karakter maar leuk!!! wat naar dat ze nog zo huilt bij de fles, hoop dat er een oplossing komt loveexx wat fijn dat alles goed gaat en dat ie roze is en SOMS donker is normaal, ik heb alleen de pech dat ik zo ziek ben geworden en het ritme zo laat heb ontdekt het waren extreme overprikkelde baby's Het gaat hier dus erg goed, Nandi is wel een enorme handenbinder kan geen minuut uit armen en Sayuri heb ik bij wijze van spreken geen kind aan die is 100 graden verandert ze heeft alleen savonds haar huiluurtjes ze krijgen al pap en hun eerste hapjes! Sayuri is flink bezig te rollen
Hotsiflots: wat lief dat je dat zegt. Dank je! Wat leuk om jouw meiden zo te zien. Ze draaien zowat zeker? Ook fijn o te lezen dat het steeds n btje beter gaat en dat je soms nadenkt dat je evt nog een jongetje zou willen 😂 Hier nooit tegen de bevalling opgezien. Ik ben behoorlijk onzeker geweest in mijn zwangerschap. Was angstig dat het na al die tijd nog mis ging. Dat ik naar de bevalling uit keek. Mijn bevalling was best pittig als je t op papier bekijkt maar het is mij alles meegevallen! Bevallen doe ik zo weer! (Hechten niet😉 ons meisje is super zoet. Slaapt eet en speelt goed. Maar ik vind het geen roze wolk. Het is bijkomen,landen op aarde, wennen aan je nieuwe leven e aan elkaar. En dan nog al het bezoek. Ik kan nu na 9 weken zeggen dat ik geniet. Maar heb wel ff moeten wennen! Klinkt wel erg zwaarzinnig als ik het zo omschrijf. Zo is t ook niet hoor! T is heerlijk maar geen knakroze voor mij! Oo meiden de collectie vd wibra is echt heel leuk!! Z8/quapi achtig en zara achtig! Als je gaat.. tip niet n volle pinpas meenemen😉
Hotsiflots wat heb je toch een mooie meisjes! wat gaat de tijd toch snel he.. merk het nu extra goed als ik naar ons meisje kijk Leuke kat ook haha Ik keek echt uit naar de bevalling, had precies een beeld gevormd hoe dat het zou lopen met bevalplan en al uiteindelijk werd het totaal het tegenovergestelde helaas... Ja die nieuwe collectie van zeeman heb ik ook gezien, moet snel maar eens langs de winkel want ons meisje heeft nog niet genoeg
BamRenate Bedankt wat lief! het gaat gelukkig beter saartje heeft alleen savonds nog haar huiluurtjes. lin1989 ja draaien zijn ze al flink mee bezig, kruipen ook alleen vooruit komen lukt nog niet, en dat vinden ze niet zo leuk gaan ze jengelen. loveexx Bedankt vind ze ook erg prachtig vooral de ogen: groen!!! de tijd gaat heel erg snel! voor je het weet kunnen ze alweer lopen, Nandi heeft al bijna haar eerste tandjes, ojee heeft de Zeeman een nieuwe collectie? niet goed niet goed haha heb zowat al de berencollectie die vind ik zo leuk! haha die gekke kat wil overal bij zijn, hij heet Boyka soms als ik de nachtvoeding ga maken ligt hij eignenwijs in de box! stoutert. Ik heb vanmiddag weer controle bij de kinderarts, verwacht dat alles gewoon goed is, ga wel vragen hoe ik die huiluurtjes s'avonds kan door breken, heb het gevoel dat het een gewoonte is geworden. Toch hoe zwaar het ook is....1 lach en ben alles vergeten!
hihi volgens mij had ik het over de wibra. maar de zeeman heeft volgens mij ook een leuke nieuwe collectie ja! hotsiflots je zult zien dat als ze straks eenmaal vooruit kunnen komen en zelf bij dingen kunnen komen dat ze waarschijnlijk een stuk rustiger worden! hoe klein ze ook zijn.. ze willen alles zelf doen! hoe was de controle?
Haha zie het nu pas! Oeps komt vast door de vermoeidheid... betekend dat ik ook nog even naar de wibra moet
Het is hier weer mis Sayuri gaat alles heel goed, maar Nandi heeft vreselijke diarree heb al 16 keer verschoond, als het niet meer is, dit al 2 dagen, huilen jengelen en hard op de handjes bijten van frustratie en pijn! ze had lichte verhoging kontje ligt helemaal open van de diarree het is hartverscheurend. Natuurlijk dokter gebeld kan donderdag terecht, weet niet of ze het nog volhoud ze heeft nu al 5 uur niet geslapen en is heel ontevreden...ben vaker langs geweest maar word naar huis gestuurd met: het zijn krampjes...maar mijn gevoel zegt dat het wat anders is, krampjes fase heb ik al gehad. Ik zit te denken wat het nou is in godsnaam, tandjes? is dat zo heftig Haar zusje heeft al een tand en heb niks aan haar gemerkt! een virus? ze heeft deze ''jengel'' niet kunnen slapen periode al ongeveer 2 maanden, nu is er nog extreem heftige diarree bijgekomen...... Wat een stress, lijkt wel of ik alleen de rotdingen van het moederschap op me bordje krijg...