Het is echt een schatje hoor ze heeft alleen haar momentjes van huilen (nouja, krijsen ) 'Snachts is ze 2/3 keertjes wakker dus dat valt ook mee Ze groeid heel hard van flesvoeding hihi iets te hard als je het mij vraagt.. ze mag nog wel even een newborn baby blijven Jeetje Hotsiflots... zowel voor Nandi als voor jou verschrikkelijk! Hopelijk weet je snel wat het is
Sterkte Hotsiflots 😥.... Hopelijk voelt Nandi zich snel beter! Hier lijkt de spruw aan de beterende hand, ze huilt de laatste 2 dagen weinig tijdens de fles. Heel fijn! Gister even op de weegschaal gelegd, en madam weegt al 7 kg! Ze kwijlt als een gek, en ontdekt ook dat ze heerlijk kan spetteren met dat kwijl, tongetje uit en blazen hihi.... Afgelopen nachten was het steeds pas rond half 5 voeding... Nu helaas weer eerder....Beetje jammer
Bedankt meiden! Ik kom er wel doorheen, heb voor hetere vuren gestaan, ze slaapt nu zonder te morren, wel heb ze nog altijd flinke diarree morgen maar naar de huisarts maar heb het idee dat ik weer naar huis word gestuurd met afwachten... Net weer de Zeeman in geweest, mijn meisjes zijn officieel uit de newborn kleertjes *snik snik* wat gaat dat snel nu hebben ze maat kleding 74!! Hoe ziek ze ook is, het is en blijft ALTIJD een clowntje <3
Aahhh fantastische foto Hotsiflots! Kledingmaat gaat idd hard, Emma is een dikkertje en best lang, dus maat 68 ligt in de kast. Rompers maat 62 is vaak al te klein...
Goedemiddag Dames, Goh hotsiflots hoop toch dat ze iets kunnen doen morgen, sterkte met Nandi! Tis zielig die prullekes En wat een leuke foto's weer! Wow Renate die wimpertjes, mooi! Lijkt me heerlijk om zon kleine prul te hebben, wat zien ze er toch onwijs lief uit! Gisteren voor het eerst online geshopt...maat 50/56 ...hoop niet dat dat meteen al te klein uitvalt als ze er is . Neem aan dat alle baby's toch wel met die maat beginnen als ze rond de uitgerekende datum komen??
Ik zou niet veel in maat 50/56 kopen hoe verleidelijk en cute het ook is, mijn tweeling was al klein van stuk en 3 weken te vroeg en konden al meteen 50 aan en na 3 weken waren ze er al uit! ik zou veel 58 en groter kopen vooral maat 63 tot 68 zitten ze wat langer in! Geld ook voor luiers! niet teveel in maat 1 inslaan. Welk merk luier vinden jullie dames het fijnst? ik gebruik het liefst Kruidvat en de AH luiers die blijven droog snachts!! en geen luier uitslag, mijn minst favoriet is Pampers wat een rotzooi! luieruitslag hoe vaak ik ook verschoon
Ha meiden! Wat vervelend van de diaree hotsiflots! Pure vaseline op nandi dr billetjes smeren. Dan kan de diaree niet in de billen gaan zitten! En maïzena er dan overheen! Wel n heel vrolijke foto! Maat 74 alweer! Wat gaat dat hard! Banrenate wat een mooie ogen heeft emma! Gebruik je de fietskar veel? Vind ze t leuk? LOVE fijn dat je geniet en dat ze zo goed groeit! Cheerio leuk is dat hea dat shoppen? Ik had 2 setjes 50 en 5 setjes 56. M was 4 kilo met dr geboorte en heeft 50 niet aangehad. 56 een week of 4. Zitten nu met 10 weken in 62. Vind wel dat sommige merken snel kort zijn! En de mouwen dan enorm! Ook n tip.. koop geen dure waskussenhoes! Die van mij was binnen no time onder gescheten hier gaat t goed! Fijn dat het zonnetje schijnt. Zo lekker een stuk lopen!
Hier juist pampers fan! Maar nu wel de babydry variant, bestand tegen elke strontexplosie whaha! De fietskar is fantastisch, en erg gemakkelijk. Ik heb geen auto, dus gemakkelijk voor naar het consultatiebureau, boodschappen, visite etc... Emma vind het heerlijk, zit lekker te kijken, maar vaak bij aankomst in diepe slaap. Er zit een hangmat in met hoofdverkleiner, perfect!
moest hier zo om lachen, heerlijk herkenbaar Ik gebruik dr leenarts billenzalf, rete duur! (12 euro) maar omg wat een goed spul! uitslag is nu na een dag weg! alleen nog beetje rood.
Super leuke kleertjes bij Wibra! Heb even gehamsterd! Ook kraamkadootje voor een collega (setje voor slechts 7 euro! Jammer dat de newborn kleertjes t/m 62 is...Past niet meer. Maar echt een aanrader! Ook nog wat grote hydrofiele doeken... Kost allemaal niks! Hangt ook nog sale nu 50% op de sale prijs. Heb het zalmkleurig spijkerbroekje voor 2,- haha. Dat zijn nog eens leuke prijsjes!
OOHH wat leuk allemaal!!! die kleurtjes geweldig, vooral nu het zo koud is. Vandaag ook weer 2 outfitjes gekocht voor mijn meiden met bijpassende sokjes <3 Bij de Zeeman alles was 5 euro per stuk en lekker warm.
goed geslaagd zo te zien renate! ik ga van de week nog een keer! kan niet beloven dat ik met niks thuis kom! zo ie zo die frisse vrolijke kleurtjes.. voorjaar! Ook ik heb flink t ea in de uitverkoop gekocht daar voor een eurotje of 2/3 ik ben trouwens ook een pamper fan! voor deze maatjes. denk maatje 3 kruidvat. hotsiflots ook super leuk wat je gekocht hebt bij de zeeman!
Leuke setjes Hotsiflots! Hier weinig last van rode billen... In het begin weleens en met de bepanthen zalf snel over. Vind ik ook erg fijn voor de droge wangetjes en knietjes/ellebogen... Emma heeft daar droge plekjes. En ook fijn voor op mama's tepels
Wauw wat een leuke kleertjes zie ik allemaal voorbij komen. Gaaf zeg! Hotsiflots, fijn dat de zalf goed helpt! Renate, wat een schatje is Emma en die mooie wimpers! Cheerio, hoe gaat het met jou? Al bijna op de helft, gaat snel he? Ben je ondertussen ook al bezig met het kamertje? Hier ondertussen helemaal klaar met het kamertje. Het enige wat nog geshopt "moet" worden zijn nog wat kleine accesoires voor de aankleding maar daar moet ik gewoon tegenaan lopen. Verder is ook al de afspraak ingepland met kraamzorg over 1,5 week. Gaat opeens wel weer snel zo maar van mij mag dat ook wel. Ik merk dat het lichamelijk toch wel wat zwaarder begint te worden dus kijk eigenlijk al wel stiekem uit naar de start van mijn verlof!
heey Tammie kan ik me goed voorstellen hoor dat je er nu wel naar uit ga kijken om ff niks te "moeten", of in ieder geval in je eigen tempo. Nou het kamertje hier moet nog een kamertje worden haha. Deze week wordt op de zolder een kamer gecreeerd, en we hebben verder nog maar 1 slaapkamer, dit moeten er 2 worden. Dit zal waarschijnlijk de 1e week van april gebeuren, en dan verven en inrichten . Commode en ledikant staan al wel klaar, maar sla ik nog ff op bij mijn ouders . Heb nog ff de tijd he, komt best goed. 6 maart de 20 weken echo.. En wat je zegt dat prullaria moet je idd tegenaan lopen, en ik denk dat je nog tegen veel aan zult gaan lopen komende weken haha.
Deed iets verkeerds haha maar wat een leuke kleertjes! Zal mijn aanschafwoede zo ook eens ff uploaden op een juiste manier