Mijn ei is gearriveerd hihi.... Vannacht gewerkt en testje gedaan, positief! Als het goed is komt de donor vanavond!! Spannend! Heb dus slecht geslapen van de zenuwen hihi.... Maar goed nog 1 nachtje te gaan. Ik hoop zo dat het lukt!!!! Succes voor de andere dames! En Hotsiflots...snap je kriebels goed, maar je weet gelukkig waar het vandaan komt.
Nu alweer negatieve test pfff gaat super snel!! Maar goed ik waag gewoon een poging vanavond. Ik voel ook nog lichte pijn, dus volgens mij is het ei nog niet gesprongen?! Snap er niks van....
BamRenate Wat spannend!!! Dat je vanavond je donor komt is goed hoor!! dat je ovulatie test positief is betekend dat hij binnen 24/48 springt!! dus je bent gewoon op tijd!! En ei leeft wel 24 uur en de zaadjes kunnen wel 3 tot 7 dagen overleven ligt aan de kwaliteit van het zaad van de man, in mijn geval: ben ik deze keer zwanger geworden terwijl ik 5 dagen te vroeg heb geïnsemineerd!!!!! ik had het opgeven eigenlijk en kijk nu...Pijn in de onderbuik had ik ook dat is ovulatie pijn, ind een teken dat je ei bezig is met springen zodra die pijn weg is is je ei gesprongen, dus je moet geïnsemineerd hebben voor de pijn weg is!! liever te vroeg dan te laat. Ik ga echt voor je duimen!!!!
Nou ik lig nu met de billen omhoog hihi, sorry voor de details... Ben erg benieuwd... Nu 2 weken geduld hebben, hopen dat het is gelukt is! Ik weet de duur van mijn cyclus nog niet dus dat is lastig. Maar zit denk ik wel goed.... We zullen hopen dat de zwemmertjes hun best doen!!
Hoi! Ik neem hiet regelmatig een kijkje maar post eigenlijk nooit wat... in het andere clubje had ik al wel mijn verhaal kunnen doen, maar hoop het bij jullie ook kwijt te kunnen Allereerst Hotsiflots, geweldig nieuws zeg! Gefeliciteerd! Wij kwamen er op de laatste dag van november 2015 achter zwanger te zijn van ons eerste kindje. Ondanks mijn angsten voor een miskraam groeide het perfect en het hartje kloptje mooi. Tot 10 weken.. bij 11 weken zagen we op de echo dat het hartje niet meer klopte Daarna ging het allemaal vlug, dag later afspraken in het ziekenhuis en de dag daarna werd ik gecurreteerd. Dat is nu iets meer dan een week geleden. Bloeden is inmiddels al 3 dagen voorbij en testen zijn weer bijna negatief, maar wat heb ik een last gehad van mijn hormonen zeg... bah. Was ook heel even mijn vertrouwen in mijn lichaam kwijt maar hoop toch snel weer zwanger te mogen zijn
Welkom loveexx, verdrietig van je miskraam! Die hormonen zijn idd vreselijk! Ik heb zelf ook enorm zitten janken, was zeer vermoeiend. Pas na twee weken kon ik er normaal over praten en kon ik het droog houden. Het blijft erg verdrietig en super spannend bij een volgende keer, zenuwslopend! Maar helaas hoort dit erbij en ik troost me dan maar met de gedachte dat er iets niet goed was met het vruchtje. Eerst maar rustig herstellen en bijkomen van de miskraam en curretage. Sterkte!
Welkom loveexx. En wat naar van je miskraam . En inderdaad die homonen zijn echt erg! Ik had er al last van met mijn miskraam van 6 weken. Dat is denk ik alleen maar erger na mate je verder bent. En dat gevoel dat je je vertrouwen in je lichaam kwijt bent ken ik helemaal. Maar geloof me dat vertrouwen komt wel terug. Ik probeer me allemaal voor te houden dan het me eerder is gelukt om zwanger te worden en dat het gewoon pech is dat het fout is gegaan. Dat er inderdaad iets niet goed zat bij het vruchtje en het de volgende keer gewoon goed gaat. Neem de tijd om het allemaal te verwerken. En ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn.
wat spannend steeds met die bloedingen hotsiflots! hopelijk vliegen de komende 3 weken voorbij! en blijft het bloeden rustig! love wat een verdrietig verhaal zeg! Met 10 weken heb je denk voor je gevoel toch de grootste mijlpaal al getrotseerd! Spannend of je weer snel zwanger bent meid! Wij gaan weer op naar de volgende ronde.. nr 28 al weer :O goed wie weet! we blijven maar positief!
Spannend weer lin. 28 rondes...lijkt me heftig. Goed dat je er wel positief onder blijft. Ik duim voor je!
Thanks meiden! Ben zo blij dat ik er over kan praten (ook hier thuis) scheelt zo enorm veel met verwerken Het gaat eigelijk wel oke, in het begin voelde ik me zelfs een beetje schuldig om me weer goed te voelen. Maar aan de andere kant, ik heb zoveel gehuild.. normaal doe je dat in een jaar haha Wel irritant hoe erg zwangere vrouwen mij nu opvallen als ik bijvoorbeeld in de stad loop. Ik zeg dan maar tegen mezelf dat ik er zelf ook zo bij zal lopen over een tijdje Zwangerschapstesten hebben nog een heel licht streepje en mijn ovulatietesten lijken weer langzaam op te lopen. Cyclus lijkt dus (gelukkig) in orde. Hoop dat we allemaal snel mogen genieten van een mooie zwangerschap! Hoe gaat het allemaal met jullie?
Loveexx idd heftig dat je al zolang aan het proberen bent. Zwangere vrouwen vallen idd erg op, veel mensen om me heen zwanger en op het werk kom ik ook bijna dagelijks keizersnedes tegen en dames die een epiduraal tijdens de bevalling willen. Wel confronterend steeds maar goed ik heb natuurlijk niks te klagen, nog maar kort bezig. Maar zou natuurlijk wel geweldig zijn!! We gaan ervoor! Hopelijk is 2016 een vruchtbaar jaar voor ons allen!
Fijn dat je cyclus weer terug lijkt te komen loveexx. Hier eieren aan het zoeken . Die komt denk ik morgen. Al lekker gezellig gemaakt de afgelopen dagen . Dan weer plaatsnemen op het wachtbankje.
Nou hier is het bruinverlies met stolseltjes weer terug, ik word er knettergek van, waarom nou? die stome hematoom, rot gewoon op!! zo frustrerend :x Het maakt me zo onzeker dat ik weer een echo geboekt heb, dan maar zelf betalen, kost maar 25 euro vind ik een goede prijs voor geruststelling, al had het 100 euro geweest had ik het nog gedaan, ik weet dat het bij de uitgang ligt die hematoom maar toch het kan nooit goed zijn voor me vliezen dat er steeds bloed langs loopt toch?.. Wanneer kan ik nou genieten van het zwanger zijn? voel alsof ik op eieren loop, rust houden helpt ook niet, ik merk een patroon ik verlies ongeveer 2/3 dagen die rotzooi dan weer 2 dagen niet en zo gaat het cirkeltje rond. ........................................................... Ik hoop dat dit jullie ronde word dames!!! wachtbankje is altijd zo spannend!!! xoxo
Wat vervelend hotsiflots! Hopelijk ben je snel gerustgesteld. 25 euro vind ik een mooie prijs hoor, hier betaal je overal zo'n 40 euro (en dat heb ik er zelfs voor over haha) Ik heb inmiddels mijn nacontrole gehad en van de gynaecoloog hoeven wij niet te wachten met zwanger worden mooi nieuws op zo'n regenachtige dag
Geweldig dat jullie niet hoeven te wachten!!! ik hoop dat er gauw een wondertje mag komen!! Ja, ik vond de prijs van de echo ook al heel erg goedkoop, je krijgt ook altijd foto's mee en nemen de tijd, had mij ook voorbereid dat het 40/50 euro zou zijn en dat zou ik ind ook betaald hebben Het idiote is ook dat ik helemaal niet het gevoel heb dat dit misgaat ben er alleen bang voor. xoxo
Vervelend Hotsiflots! Maar denk toch dat je er geen zorgen over hoeft te maken. Voordat een lichaam een hematoom heeft opgelost ben je wel een paar weken verder. Woon je ook in het Noorden? Hier kost een echo oom slechts 25 euro. Goed nieuws loveexx!! Hier vol ongeduld wachten tot ik kan testen.... Nog 11 dagen zucht hihi!! Ben zo benieuwd!
Kan me helemaal voorstellen dat je toch ongerust bent. Ookal weet je dat het door de hematoom komt. Fijn dat je binnenkort dan weer een echo hebt. En vind het niet duur 25 euro. Fijn loveexx dat jullie gewoon door kunnen gaan met zwanger worden. Hopelijk is het snel raak. Ik kom morgen ook plaatsnemen op het wachtbankje BamRenate. Heb m'n ei vandaag gehad. Spannend weer