Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Aahhh super schattig Cheerio! Leuke dingen hebben ze toch hè hihi!

2. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Ja echt haha, kon me nu echt ff niet inhouden hoor ;).
    Hoe gaat het met Emma en de voeding?

3. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ze doet het goed op alleen borstvoeding. En de spruw klachten lijken minder, ze huilt niet meer zo tijdens het drinken... Dus hoop dat het zo blijft. Helaas meld ze zich in de nacht wel weer 2x.... Vond het zo heerlijk dat ze zich maar één keer rond 4 uur meldde... Maar goed hopelijk komt dat snel weer.
    Verder een vrolijke tante... Ik hing vanmorgen een beetje over haar heen en zei: wat ga jij vertellen.... Waarop ik volop in mijn gezicht werd gespetterd haha. Lekker hoor al dat spuug en kwijl ;)

4. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ik vraag me nog steeds af wat er met Padmee is gebeurd en of haar zwangerschap goed is verlopen? Iemand daar nog wat van gehoord?? Hotsiflots?

5. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Ah kijk aan dat is goed om te horen! En tja hoe minder je ze snachts hoort hoe beter natuurlijk haha...maar hoop dat dat binnenkort weer zal zijn dat ze zich maar 1 x per nacht meldt ;).

Uhm padmee heb ik niet echt meegemaakt hier denk ik...dus geen idee.

6. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Hihi Renate, heb je gelijk een wasbeurt van d'r gekregen :D

Cheerio, wat een gave kleertjes! Ik vind vooral dat slaapzakje erg leuk. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

Padmee ken ik ook niet eigenlijk dus geen idee...

7. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
  8. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    AliExpress.. als je daar eenmaal gaat zoeken blijf je leuke dingen vinden :p

Als je gaat zoeken worden via Nederlandse webshops vaak dezelfde kleertjes aangeboden alleen dan voor veel meer geld! Je moet wel geluk hebben met de maten, heb er 2 setjes van die voor newborns zouden moeten zijn;) denk dat ze er inpast als ze een half jaar is haha.

9. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    wat een leuke pakjes heb je gescoord cheerio! je hebt zo veel leuks!

ali express heb ik laatst ook wat dingen besteld. oa materialen om zelf speenkoordjes te maken met naam!
    maar toevallig van de week ook 2 pakjes. ben benieuwt hoe de maten vallen!
    het kost idd niet veel. Vind he wel echt zoeken eerlijk gezegd. veel is toch niet mijn smaak!

renate dat is best vermoeiend dat ze nog 2x in de nacht komt. Emma moet even op les komen bij maud! zij krijgt rond 10 uur de laatste voeding en ik maak dr om 7 uur wakker! en ook ik geef borstvoeding!

10. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ja ik ben jaloers! Als ze 4 maand is doe ik denk ik wat rijstebloem pap door de laatste fles, hopelijk is ze dan wat langer tevreden....
    Het was een paar dagen 1X eruit, dat is nog prima... Maar nu weer 2x en dat is wel slopend...Heb geprobeerd met speen te rekken maar dat helpt niet...ze wil toch echt een fles...
    Straks een halve zombie als ik weer aan het werk moet haha...

11. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Ah ik ga er ook eens kijken, dank je voor de tip! En als het echt veel speuren wordt dan heb ik gelijk iets te doen voor tijdens mijn verlof straks :D

Lin, wauw dat is echt super fijn! Dan kan je gewoon zelf ook een goede nacht doorslapen.

Renate, 2x eruit is wel zwaar. Wanneer moet je weer aan het werk?

12. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    7 maart eerste werkdag, gelukkig begin in die week met 9.30 dienst en niet 7.30! Dat is zwaar na deze nachten. Vannacht weer 1 en 5 uur pffff. Misschien moet ik haar overdag wel wat meer geven??
    Vandaag maar eens proberen.

13. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    oo wat een uber schattige kleding Cheerio dat slaapzakje <3

Padmee heb ik niks meer van gehoord helaas, hoop dat haar zwangerschap gewoon goed gegaan is, soms is het zo dat een zwangerschap weer misloopt en de moeder het te moeilijk vind om het te vertellen, laten we hopen dat dit niet het geval is.

Renate vermoeiend hé dat nachtbraken? pfft mijn dochters zijn nu bijna 6 maanden en Sayuri komt NOG steeds 2 keer snachts wel is het zo dat ik haar daarna meten kan terug leggen en slaapt weer verder, het gaat vaak zo: laatste fles tussen 8/22.00 uur en dan komt ze rond 1 uur weer en dan om 5 uur weer..en om 8 uur begint de dag, Nandi wisselt die slaapt soms de hele nacht door en soms komt ze om 5 uur maar mevrouw wil dan NIET meteen weer slapen dat ben ik nu aan het aanleren.

Ik merk wel dat Sayuri langer slaapt als ze de laatste fles een papfles krijgt alleen: de speen omg wat een struggle om een goede speen te vinden, een te groot de ander te klein pfftt denk erover na om maar de helft fles te geven en de andere helft via een bordje ze kunnen al goed van een lepeltje eten.

14. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hebben jullie dames ook dat je al NU de gelijkenissen ziet van je kindje en jij zelf als baby? ik vind dat zo leuk! Sayuri is echt een kloontje van mij behalve de ogen, die heeft Nandi van mij <3

Hier een foto: eerste foto ben ik als baby.

15. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    hotsiflots wat leuk die vergelijkenissen, mooi is dat toch he! :)

16. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Consultatie bureau geweest; Nandi haar hoofdje is gewoon perfect in orde, ze is gewoon tenger...

Wat bleek: hebben ze de meet nummers van Sayuri bij Nandi neergezet JA DIE HEB EEN AANZIENLIJKER groter hoofd

LMAO was dus een foutje van hun.

17. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    pffff nou lekker dan :x
    Maar goed ...blij dat het zo afloopt ;)

18. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Fijn dat ze jou zoveel stress om niks geven!

Tip voor iedereen: op eBay hebben ze de sock ons (nooit meer de sokjes uit) veel goedkoper dan hier. 2 voor de prijs van hier 1 paar.
    Ze verkopen het ook in 2-packs.
    Zijn echt ideale dingen!

19. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom

ooooh heb jou dochtertje ook die truc om ALLE sokken uit te krijgen en kwijt te raken hier ook al dat probleem haha de enige sokken die wel blijven zitten zijn die van de Zeeman, super handig zeg die sock ons! knelt het niet? ik gebruik nu vaak van die broekjes waar de voetjes van dicht zijn ZARA heeft een nieuwe collectie ga daar volgen de week effe snuffelen :D

Ja dat consultatie bureau is een beetje raar, op een of andere manier kwam het uit op berg dus ik zeg mijn dochter had het ook heb ik dr leenarts gebruikt en het was na 4 uur weg ooh zegt ze dat kan ik dus adviseren? had ook vragen over het voedsel, de meisjes zijn bijna 6 maanden moeten dus vaker fruit en groente krijgen dan de oefenhapjes nu......wist ze geen antwoord op en moest ik maar vragen bij de ''6 maanden afspraak'' pfftt

20. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ja dat consultatiebureau heb je niks aan tenminste ik niet.... Het is dat ze entingen moet hebben, anders ging ik er niet meer naar toe.
    Die sock ons knellen niet en echt geweldig! Anders altijd de sokken kwijt...Uittrekken kan ze nog niet ;)
    En heb eindelijk de perfecte kwijlslabbers gevonden, op AliExpress kost niks en super leuk, eindelijk droge kleertjes! Heb er net nog een partij besteld.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina