oooh mooi blauwe ogen <3 en die wimpers zijn geweldig, prachtkindje, Sayuri heeft ook van die lange heeft ze niet van mij Kan het zijn dat het komt (de eczeem) dat ze ergens niet tegen kan wat in de oefenhapjes zit? of contact eczeem dat is wanneer je kindje in aanraking komt met iets wat irriteert dat kan badolie zijn, maar ook zelfs de parfum die je draagt. Hoop dat ze er snel vanaf is, ik heb het zelf ook en het jeukt heel erg en doet pijn heb het vooral bij stress.
Hoe gaat het nu met jullie? Hier gaat alles goed, kleintjes groeien als kool <3 en het ritme zit er goed in gelukkig Nandi slaapt van 11 uur tot 8 uur smorgens Sayuri komt wel nog 1 keer per nacht maar slaapt daarna direct door, de slaapjes overdag zijn korter en ze zijn langer wakker eten ook al goed vast voedsel. Ben zo verlieft op die 2 meiden, ook al hebben ze me hel gegeven de eerste maanden kan eindelijk genieten.
Eindelijk genieten van je mooie meiden! Eerste dagje werken was wel gezellig, in de avond en nacht wel kapot! Kon m'n ogen nauwelijks openhouden tijdens de voedingen. Emma wil overdag nauwelijks slapen, best wel lastig, kom nergens aan toe zo.... Helaas ook nog 2x in de nacht een fles... Ze staat al stevig op haar beentjes hihi. Het is een dikke schat, maar ze houdt wel van aandacht. Eczeem wordt wel iets minder door de hormoonzalf, maar ze heeft nog steeds jeuk.
Haaj meiden wat fijn dat je eindelijk kan genieten hotsiflots! Wat een heerlijke snoetjes en o die emma! Heerlijk maud is ook een bol dametje van 6500 gram met 13wk! Volgende week weer werken. En ik geef nog steeds borstvoeding en ik blijf het geven. Ik heb n dubbele kolf aangeschaft. Dat had ik veel eerder moeten doen! Wat n super ding! In 15 min klaar ipv 40 Ik heb ontzettende haarverlies! Herkenbaar?
Ja heel herkenbaar! Tijdens je zwangerschap houdt je je haren vast en dus valt dat nu extra uit... Hele plukken bij mij... Emma grijpt al graag dus ik heb mijn haar in een bob laten knippen.... Hihi... Maar niet normaal! Spannend weer aan het werk! Hier nu twee dagen gewerkt... Bevalt op zich wel weer goed, wel gezellig. Ben in de avond wel kapot! Nu breken die nachten mij op denk ik. Ik kolf al vanaf het begin dubbel elektrische, en dat is ideaal. Tip: koop ook de Medela kolfbh, dat is ideaal. Je hangt het apparaat erin en hebt je handen vrij... Kun je gewoon achter de computer oid... En ook fijn op dan een beetje borstcompressie toe te passen.
Hoi Meiden, Wat een heerlijke snoetjes weer! Fijn dat je eindelijk kan genieten Hotsiflots! Mag onderhand wel . En die Emma haha lekker ding ist ook . Fijn te horen dat bij jullie alles goed verloopt meiden! Hier soms wat "depressieve" dagen ertussen zitten. gelukkig blijft het wel bij dagen en geen weken . En als de zon schijnt scheelt ook al wel moet ik zeggen. Als ik die heerlijke foto's zie kan ik niet wachten haha, alleen die bevalling moet toch echt eerst he .
Wat een heerlijke kindjes allemaal Hier gaat het ook goed met de kleine Fenya! Heb wel idee dat ze wat last heeft van reflux. Dus ff in de gaten houden
Wat een schatje Elphaba! En leuk boxkleed hihi... Ik heb al die groene uiltjes op de babykamer. Emma slaapt de laatste tijd 8 uur door!! Helaas is dat vanaf 19 uur.... Dus nog midden in de nacht weer een voeding... Moet eigenlijk proberen om die tijd een beetje anders te krijgen Ze drinkt nu 200cc borstvoeding per keer. Overdag voeding a 4 uur en tussendoor een beetje olvarit groente of fruit. De zalf voor de eczeem werkt totaal niet....Vind het zo sneu dat ze jeuk heeft. Ik hoop dat ze er snel vanaf is.
oooh Elphaba wat een schatje en guitige toet!! <3 Renate wat groeit ze snel! mooi meisje <3 en mooie wagen was lekker weer deze week heb ook veel met ze buiten gelopen. Over het slapen hier ook hetzelfde, ze krijgen vandaag de laatste fles zo meteen om 21.00 en dan ga ik ook gelijk naar bed en slapen dan 6 uur door, dus om 3 uur vannacht (4 als ik geluk heb) melden ze zich weer voor de fles, wel is het zo dat ik ze na de voeding meteen weer kan terug leggen en slapen verder tot maximaal half 8/ 8 uur dan begint de dag voor mij, heb het ze wel echt aangeleerd om erna verder te slapen in het begin was het 3 uur oooh ik wil naar binnen! mooi niet! ik voed ze in het donker en verschoon ze niet (wel als ze hebben gepoept natuurlijk) en geen prikkels zoals tegen ze praten of kusjes echt eruit halen voeden en heel zachtjes op de zij een boertje proberen te laten wat 9 van de 10 keer niet lukt omdat ze nog voor de fles leeg is alweer inslaap zijn gevallen. als ik rijstbloem door de laatste fles doe dan slapen ze wel 2 uur verder maar ben ik mee gestopt omdat het alleen maar maagvulling is heeft geen voedingswaarde en vind het niet erg om er 1 keer uit te moeten, ben snachts meestal een half uurtje tot een uurtje bezig kan ik weer verder pitten vind ik nog meevallen voor een tweeling. Gaan de eerste hapjes goed? hier maak ik alles zelf en alleen de olvarit banaan krijgen ze omdat ze het zo lekker vinden de andere vinden ze zo vies kokhalzen ze van, alleen als ik het zelf maak dan is alles goed. welke crème gebruik je voor de eczeem? ik had Vaseline-Cetomacrogol Crème hielp heel erg goed! Hier gaat alles goed, het omrollen fase is flink aanwezig Sayuri doet het constant alleen ze kan nog niet terug na een tijdje moet ik haar weer terug draaien en loop weg kijk om en woop weer op de buik haha Nandi is ermee bezig maar kan het nog niet heel goed het is haar 2 keer gelukt. de diarree gaat beter het is nu 2 keer per dag in plaats 10/15 keer en ze kwijlen heel erg denk dat toch tandjes is.
Hier kwijlt Emma al weken, ze kan niet zonder kwijlbandana's hihi... Bestel ze in China en die zijn fantastisch, blijven goed droog. Emma vind de fruithapjes van olvarit heerlijk (ik ook ) de groente verschilt, broccoli lekker, maar van bloemkool gaat ze schudden. Eczeem blijft heftig, ik ben gestopt met de hydrocortison zalf, doet niks en is wel een zwaar middel. De vaseline cetomacrogol en lanette werken ook niet. Bepanthen houdt het wat vet....En ben gestart met lipikar baume oid... Wordt goed beoordeeld... Maar tot nog toe zie ik geen verschil... Het is gewoon sneu dat ze zo'n jeuk heeft... Emma slaapt ook gelijk na de fles weer, altijd al gedaan gelukkig. Ik voel altijd even aan de luier, verschoon meestal nog wel...Ze plast best veel. Wat weer een mooie foto van je meiden, ze beginnen toch wel een beetje op elkaar te lijken. Emma kan nog totaal niet rollen haha, ze kan wel goed rollen kweken whaha... Vooral op armpjes en beentjes!
''ze kan wel goed rollen kweken whaha.'' haha <3 Wat heeft ze een enorm leuk outfitje aan op de foto!!! Ik vind ze juist heel verschillend! grappig! ook de karakters zijn totaal verschillend, Nandi is een kleine driftkikker en een geestelijk een enorme voorloper en een echte clown wat een humor zit erin heerlijk, Sayuri is heel verlegen en echt een knuffelkontje maar is lichamelijk weer sneller dan haar zuster (rollen,tandjes, geluiden)wat Sayuri mist heeft Nandi en wat Nandi mist heeft Sayuri. Wat Sayuri heeft is ook zo raar; een zwarte tong, is aanslag komt door de maagbeschermer zegt de kinderarts en is onschuldig maar het ziet er zo raar uit! op deze foto kan je het goed zien:
Oh ja ziet er idd raar uit. Ze zijn ook erg verschillend, maar beginnen wel wat meer op elkaar te lijken vind ik. Emma kan nog totaal niet rollen, wil ook niet op haar buik liggen. Ze kan al wel goed staan hihi, als je haar aan haar armpjes 'trekt' gaat ze zo staan. Heb op de Chinese website gehamsterd, volgens mij kostte dat pakje 4,40 oid... Whaha, dat is nog eens leuk shoppen!
OMG dat brilletje!!!! wat lief *smelt smelt* en is ind geen geld! Het rollen komt vanzelf hoor, saartje wou ook niet op de buik, ze is een dikkerd kost wat meer moeite haha
Ze hadden die zonnebrilletjes bij de Wibra hihi, zo schattig. Was hilarisch hoe ze zat te kijken.... Ja Emma is een stevige tante dus flink wat gewicht om om te rollen... Maar ze doet ook nog totaal geen moeite moet ik zeggen whaha! Ze weegt nu ongeveer 7800 gram en wordt dinsdag 21 weken.
ha meiden wat goed om te lezen dat het goed gaat met jullie meisjes! en wat een heerlijke snoetjes! wat goed dat de meiden maar 1x wakker worden snachts hotsiflots! en wat je zegt even voeden en geen prikkels en weer verder slapen dan is dat echt geen straf! die chineze website is ook mijn verslaving Renate. net ook weer het een en ander besteld! heb daar pas een buggy besteld. vond het spannend! maar ben er zo blij mee! super klein inklapbaar/stevig en mooie stof! deze kan lekker de auto in! scheelt mij een hoop gesleep! Dit model is ook in nl te koop voor 350 euro. en ik heb er 170 voor betaald! scheelt toch! hier gaat het goed. vrijdag weer begonnen met werken! dat was even wennen! Maud heeft het super goed gedaan bij oma en papa! en het kolven op mijn werk ging ook goed! ja.. ik geef nog steeds borstvoeding! hihi! weet ook niet wat ik wil! heb een super kolf gekocht! ben in 15 minuten klaar! hihi! verder groeit ze als kool! we gaan langzaam naar maat 68! alleen heeft ze korte beentjes! broekjes maat 62 zitten vaak nog te lang! hihi! deze week moeten we even een echo laten maken van haar heupjes! de arts van het cb vond dat er niet genoeg beweging in zit! ben benieuwt!
Oh lin blij te horen dat het werken meevalt, is toch altijd een dingetje denk ik . Enne welke kolf heb jij dan als ik vragen mag . En meiden die foto's....zo kan ik toch niet wachten!
Medela freestyle heb ik, echt super ding! Met de kolfbh erbij... Kun je gewoon lekker computeren terwijl de kolf z'n werk doet.