Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Tnx Renate, kan maar goed voorbereid zijn he ;)

2. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    cheerio: nu nog geen kolf kopen hoor! zou zonde zijn als je hem weer moet verkopen. ach.. daarom heb ik dus een koopje kunnen doen op mp! ;) iemand die hem al gekocht had en toch niet kon gaan gebruiken

Ik heb de lasinosh 2 in 1! op duitse sites is ie 80 euro goedkoper dan in nl! ik ben er erg blij mee!

wat een heerlijk weertje hea meiden! ik zit te wachten tot maud wakker word voor een wandeling! ;)

3. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Idd vooraf geen kolf kopen, je kunt altijd eerst huren en voor hetzelfde geld lukt de borstvoeding niet.
    Ik had via marktplaats ook een dure kolf gekocht, sneuvelde al na 2 maanden.... Dus wees voorzichtig... Een nieuwe freestyle kost 155 euro incl accu echter zonder de verdere toebehoren... maar dan moet je de slang en flesjes etc nog kopen. Maar dat kan prima via mp... een complete set kost geloof ik rond de 300 euro. Tweedehands vaak rond de 150... Maar goed dat is bij mij dus een miskoop geweest...
    En aangezien ik volledig kolf moet het wel goed werken.
    Mooi weer idd... Maar hier grote schoonmaak...Helaas...

4. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Dank voor de tip! ;)
    Wilde 'm ook nog niet aanschaffen, maar wat je zegt misschien is eerst huren niet zo gek ;)

Wel zonde Renate als je er niks aan hebt gehad :(.

5. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hoor veel gedoe over kolf apparaten vaak is in dat vlak zo: 1 keer veel geld uitgeven voor iets goeds dan goedkoop en miskoop, Mij werd toen aangeraden te huren, helaas door die rot infectie heb ik maar anderhalve week borst voeding kunnen geven toen heb ik gedwongen moeten stoppen...kwam het net lekker op gang had geen kolf nodig :/

Ik ben trouwens er NOG niet vanaf, had nog steeds pijn in me onderbuik links en mijn menstruatie is nog niet terug vandaag echo gehad: er is een abnormaliteit gevonden in mijn buikholte, geen infectie gelukkig maar er is wel een kijk operatie nodig waarschijnlijk heb ik een darmhernia helaas, ik ga dus binnen 2 weken weer onder het mes...zie er erg tegen op :(

Met de kleintjes gaat het daarentegen wel heel erg goed! rollen steeds om allebei! de box word te klein haha bijna 7 maanden alweer pfft gaat zo snel!

6. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ah wat naar Hotsiflots! Maar wel goed dat er naar gekeken wordt... En een kijkoperatie is peanuts als je ziet wat je al hebt meegemaakt! Maar ik wens je veel sterkte.

Emma vandaag alweer 5 mnd, waar blijft de tijd!

7. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    jeetje hotsiflots het gaat ook echt niet over rozen bij je! wat vervelend dat je weer onder het mes moet! hopelijk valt het mee allemaal!

ik ben inmiddels weer aan het werk! even schakelen hoor! en nu besef ik me ook goed hoe pittig mijn job is naast het hebben van een gezinnetje! ach.. het blijft mijn passie! ;)

8. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hoe gaat het hier met iedereen? druk? :D

Hier gaat het goed. kleintjes groeien als kool, druk bezig met rollen en kruipen, Sayuri slaapt van 10 uur savonds door tot 8 uur smorgens HALLEJUJAH!!

Ik heb morgen mijn afspraak bij de chirurg dan hoor ik hoe en wat over mijn buik hoop dat mee gaat vallen.

Het gaat allemaal heel erg snel vanaf de 7 maanden:$:

9. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hier nog 2 foto's:

10. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Woow 7 maanden alweer hotsiflots!
    En wat fijn dat sayuri door slaapt!

Maud is vanmorgen voor het eerst even wennen op het kdv. Dat is toch vreemd! Maargoed ik wil veel doen vanmorgen, dus dat komt goed

11. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gaat hard hotsiflots.

Hier gisteren paar uurtjes wezen wennen op het kdv en vond het verschrikkelijk:( maar gelukkig heeft ze het goed gedaan en vond ze het leuk.

12. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Haha hoort er allemaal bij. Emma is bij mijn moeder of tante als ik werk, dat is ook wel erg fijn. Ze past al in maat 74! Alleen zijn de broekspijpen iets te lang.
    Ze begint hardop te lachen als je op haar buik blaast of haar handen zogenaamd opeet... Hihi zo leuk!

Wat zei de chirurg Hotsiflots??

13. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Fenya zit op de grens maat 56/62. Ligt beetje aan op klein of groot valt:)

14. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Nog 2 foto's.

Ik kan de foto's van jou niet zien Hotsiflots of dat ligt aan m'n telefoon??

Bijgevoegde bestanden:

15. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    #1255 Hotsiflots, 7 apr 2017
    Laatst bewerkt: 7 apr 2017
    wat een leuke foto's!!!!

De chirurg gaat alles weer onderzoeken krijg een mri scan en behandeling met een gynaecoloog, hij wil me niet zomaar opensnijden, daar ben ik erg blij mee!! 1 ding is wel zeker: er komt geen derde kind, ik heb een echo gehad en er waren jawel!! 3 eitjes klaar om te springen 3!!!! de kans op meerlingen is bij mij extreem groot door pcos.

Mijn meiden passen beide ook al in maat 74 Sayuri zelfs 80 maar truitjes, foto's haal ik altijd na een bepaalde tijd weer weg, laat ze alleen zien aan jullie maar het is een openbaar forum. ik zal er een paar delen.

Lijkt me moeilijk ze achter te laten op de dagverblijf maar wat moet dat moet aww maar gelukkig vond ze het leuk Elphaba, ik werk gelukkig thuis en als het buitenshuis moet dan past mijn moeder op.

16. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    #1256 Hotsiflots, 7 apr 2017
    Laatst bewerkt: 7 apr 2017
    Je kijkt 1 min niet om + Sayuri die bezig is met kruipen :D

17. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    en net gemaakt:

Denk dat Nandi een halve kat is ofzo, hoorde geritsel en ja hoor mevrouw zat lekker te wroeten in het voedselbakje van de kat..

de tijd is gekomen dat alles opgeborgen moet worden.

18. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Haha leuke foto's!
    Pfff daar moet je idd niet aan denken een drieling erbij 😉....

19. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Wat een leuke foto's weer ! :)
    Ahhh en 1e keer naar het kinderdagverblijf lijkt mij toch ook echt wel een "dingetje" hoor. Maar is hopelijk enkel wennen voor kind en moeder ;). Hotsiflots, fijn dat ze eerst goed gaan kijken voor ze wat gaan doen, geeft toch een iets geruster gevoel lijkt mij.

Hier gaat alles op zich voorspoedig, wel wat last van mijn onderrug vooral snachts, dat is minder! Verder voor de 19e april een 3-d echo gepland staan, zin in! En verder 21 april een suikertest, dus hoop dat daar ook niets raars uit komt.

Blij dat verders alles goed gaat met jullie meiden! :)

20. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    ha meiden!

wat een heerlijk weer vandaag hea?
    wat een leuke foto's meiden!
    wat word emma groot! leuk hea de kleertjes van de liddl?

cheerio 25 weken alweer! jeetje de tijd vliegt!

elphama fenya is een fijn poppetje zeker? wij fietsen alweer langzaam naar maat 68!

hotiflots wat fijn dat je nog even goed onderzocht word voordat ze echt wat gaan doen! woow 3 eitjes! wel fijn om dat te weten denk ik!
    maar goed ik denk ook dat je je heel gezegend voelt met je 2 meiden!

morgen naar het cb en de prikjes! en op het kinderdagverblijf was het heel goed gegaan!

Deel Deze Pagina