Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hallo allemaal!!

Hoe gaat het met jullie is heel stil hier :) hier gaat het zijn gangetje heb zin in Koningsdag jullie? ik ga wel lopen zonder de kleintjes veels te druk voor ze. Ik heb mijn ctg scan gehad en krijg daar volgende week de uitslag van.

Hoe vinden jullie het nieuwe forum? ik moet er nog steeds aan wennen, vind het eigenlijk niks haha

Groetjes!!

2. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Hier gaat alles goed :D kleine groeit als kool, de tijd vliegt ook echt voorbij!
    Ik heb persoonlijk niet zoveel met Koningsdag maar dat dagje vrij is wel lekker haha.

Het nieuwe forum vind ik verschrikkelijk.. hopelijk kan ik er een beetje aan wennen hehe

3. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Ja ook deze gevonden!!! :D
    Ik vind de nieuwe site bagger....oftewel ik moet er aan wennen ;). Verder hier ff een domper, vrijdag getest op zwangerschapsdiabetes en ja hoor. Geen extreme waarde maar wel te hoog, en de verloskundige constateerde dat de fundushoogte 3 weken voor zou liggen :eek:. Nu kan t zo zijn dat de kleine een groeispurt heeft gemaakt of dat ik een teveel aan vruchtwater heb, of wat anders. Maar de combinatie 3 weken voorlopen en zwangerschapsdiabetes staat me niet aan. Van de week zal de internist/diabeet/diëtist contact met me opnemen en zal ik dagcurves moeten maken. Kan nu weinig doen dan op me voeding letten en afwachten :(.

Ben benieuwd wat er bij jou uitkomt hotsiflots, hoop dat het allemaal mee zal vallen, je hebt genoeg gehad voor een mensenleven! Fijn loveexx dat het zo goed gaat met de kleine en met jou :). Enne Koningsdag verschilt per jaar of ik er iets aan doe, maar dit jaar niet! Verbouwing langzaam aant afronden en dan kamertje inrichten momenteel :D.

4. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Oh Cheerio wat vervelend! Ik hoop dat het meevalt...

Wat een verschrikking deze nieuwe stijl.... Geef mij het oude maar weer!!! Het lukt me ook niet om een foto toe te voegen... Is te groot?! V

Hier alles goed. Vandaag weer langs cb geweest: 8730 gram en 67,4 cm lang. Allebei boven gemiddeld hihi... Ik geef slagroom! Emma doet vanalles, zitten, springen staan etc... Maar op buik liggen en omrollen etc daar heeft madam geen zin in.... Whoops!
    Vannacht eerste nachtdienst gehad, wel pittig aangezien de dag in de ochtend al om 5.20 begon... Mijn moeder heeft in mijn huis geslapen om op te passen, ideaal! Nou ja en ik heb het overleefd....Gelukkig was het maar één.

5. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    ha meiden

het nieuwe forum doet het niet op mijn tablet. vandaar dat ik hier nog niet was geweest!
    Het gaat goed met ons! M groeit als kool! en het is zo gezellig met dr!
    zijn aan het oefenen met hapjes. het er zo snel mogelijk eruit duwen er van is echt een sport voor haar!

hoe is het met jullie n jullie dames?

Liefs

6. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hier gaat het goed en niet goed....

Dametjes zijn een beetje aan het terug vallen met slecht slapen snachts heb bv vannacht een horror nacht achter de rug, niet willen slapen huilen net alsof ze pijn hebben en toen het licht werd woopa lekker spelen jongens! ben dus kapot en zijn van die momenten dat ik denk....waarom nou 2 :rolleyes: overdag gaat het gewoon goed ook de slaapjes, ik denk weer zo'n rot sprongetje maar voor de rest doen ze het super goed, ze kruipen lekker de kamer door Nnadi kruipt en Sayuri wil het kruipen overslaan en wil op handen en voeten gaan lopen net als Mowgli. Nandi heeft de hond ontdekt en wil steeds aan dr haartjes plukken ben druk bezig steeds andere kant op leggen, eten gaat ook goed ook vast voedsel gaat er goed in, het is bizar hoe snel ze gaan. Nog 4 maanden zijn ze 1 jaar oud! :eek:

Met mij gaat het goed op zware slaap tekort na, de ctg wees uit dat ik geen absesen meer heb dus de pijn moet van mijn eileider/baarmoeder komen ik ga dus onder behandeling van een gynaecoloog morgen de eerste afspraak.

Fijn om te lezen dat het met jullie zo goed gaat :)

7. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    hotsiflots
    wat vervelend zeg dat de meisjes wat terug vallen qua slapen. hopelijk pakken ze het snel weer op!

fijn dat je geen absessen meer hebt. hopelijk kan de gyneaceloog je helpen!

Hier alles goed! m gaat nu naar het kdv. een andere van waar ik zelf werk. helaas hebben ze haar daar van de week vergeten borstvoeding te geven. en ik merk dat ik daar behoorlijk van baal
    Morgen eens even bellen!

8. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hier komt het wel weer goed hoor, heb voor hetere vuren gestaan dan zo'n griep maar ik merkte dat ik verwend begon te worden haha sayuri sliep al een maand door van 10 uur savonds tot 8 uur en Nandi kwam alleen om 5 uur nog en sliep toen verder tot 9..zo'n rot griep kan alles in de war gooien en het is nog het zieligst voor haar maar het gaat over tot die tijd is het even bikkelen. Afspraak bij de gyn heb ik afgezegd vanwege de griep van Saartje en ik was kapot vaak moet je overdag bijslapen maar ik kan dat gewoon niet! stom...want overdag slaapt ze gewoon wel zo raar.

Vergeten borstvoeding te geven? hoe kan dat nou? lekker dan zou het wel zeggen straks zit je met een kindje met kramp :/ gelukkig gaat alles verder goed!

Benieuwd hoe het met de anderen gaat?

9. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Alles gaat goed hier! :D dat verwende ken ik, hier wordt al 2 maanden doorgeslapen haha. Als je dan ineens snachts wakker moet worden valt dat zwaar ;)

Mis het zwanger zijn wel enorm afentoe :( vooral als ik zwangere zie haha. Maar voor nu eerst eens genieten! :)

Wat een heerlijke meiden heb je toch Hotsiflots ❤

10. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Hoi hoi...oh jee slapeloze nachten lees ik, dat is minder! Gelukkig voor de rest wel alles in orde?! En wat een leuke fotos weer hotsiflots!

Hier gaat alles wel redelijk ok...af en toe last van mijn bekken...en met de suikertest kwam er zwangerschapsdiabetes uit. Maar het kindje ligt goed op groei en met wat aanpassen van mijn eten krijg ik het voor nu goed onder controle.

Verder wel moe, en begint het wat zwaarder te worden..vooral psychisch. Gelukkig is de verbouwing achter de rug, dus nu alles aan het inrichten :). Ben wel erg angstig voor de bevalling, heb het simpelweg niet helemaal in de hand momenteel. Komende vrijdag een afspraak gemaakt via de poppoli bij een bevallingscoach, hoop dat zij er iets mee kan. Baal van mezelf dat ik zo'n angstig persoon ben, dat belooft nog wat! Maarrrr ik mag straks wel gewoon mijn medicijnen hiervoor weer gebruiken, dus dat scheelt ook een berg natuurlijk.

11. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    heej meiden

wat leuk weer die foto's hotsiflots. draag je ze? of heb je ze in je badjas?

M krijgt borst en kunstvoeding 5x borst 1x kunst. geef 2 voedingen kunst mee.. en dat hebben ze gegeven ipv de borstvoeding. Hebben een goed gesprek gehad op t kdv. fouten maken is menselijk!

herkenbaar dat verwende. m slaapt super goed. tot een uur of 9 sochends vaak.. ik betrap me er wel eens als ze eerder komt dat ik moet zuchten! hihi!

cheerio
    wat vervelend de bekken klachten en de suiker! hopelijk ga je er weg in vinden de komende tijd! fijn dat jullie kleintje het goed doet!
    Een bevalling is ook spannend. Ik zelf stond er heel nuchter in en heb het op mij af laten komen. maar dat is zo lastig en je hebt er zo geen grip op!
    kamertje al af??

12. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    #1272 Cheerio, 14 mei 2017
    Laatst bewerkt: 14 mei 2017
    Bekijk bijlage 533058 Op zich valt het nog mee, ben bij fysio geweest voor oefeningen. De suiker is met een dieet goed onder controle te houden, en voor de angst heb ik me toch maar even gemeld bij een bevallingscoach :). Dus gaat wel goed hoor haha, verder gelukkig weinig tot geen klachten! Vandaag de 30 weken bereikt jeeeeeej! En kamertje is idd zo goed als af :), enkel nog wat aankleding en andere kleine dingen aanschaffen. Maar de box en kamertje staan al klaar :). Zal zo eens ff een foto ervan plaatsen, zo blij mee al! maar wat ik al zei moet nog wel extra gezellig gemaakt worden hoor ;).

13. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Bah ik vind het nieuwe forum echt niks! Krijg ook geen meldingen meer, terwijl dat wel is ingesteld...??

Hier alles goed! Emma slaapt van 19 door tot 5.30 ongeveer.
    Ik ben aan het proberen om het kolven af te bouwen...wil graag stoppen en mijn vrijheid terug. Echter is nog niet gemakkelijk! Heb flink stuwing. En ook wel een dubbel gevoel aangezien ik zo'n goede productie heb. Maar toch al bijna 7 maanden gegeven en het is mooi geweest.

Ik mocht eindelijk stoppen met de bloedverdunners, dus dat is erg fijn! Hoewel is wel bang ben om weer trombose te krijgen....

Emma groeit als kool, loopt voor in lengte en gewicht....en dat ondanks haar vroeggeboorte. Het is een heerlijk kind, kan enorm lachen. Slaapt overdag nooit....dat is minder hihi..
    Ze doet nog totaal geen moeite om te draaien oid... Beetje lui denk ik... Hihi...
    En ze wordt wat eenkennig, bij een vreemde op schoot is huilen geblazen... Dikke tranen!

Hoe krijg ik mijn foto's kleiner, is allemaal te groot! Grrr... Ik baal echt van dit nieuwe forum! Helaas dus wederom geen foto's....zal wel aan mij liggen...aangezien het bij jullie wel lukt?!

Wat een prachtige meiden Hotsiflots! Gelukkig geen abcessen in de buik, maar dus nog even afwachten wat het wel is.

14. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hee dames!!
    Ik wilde even inbreken en een berichtje plaatsen! Ik heb afgelopen jaar stiekem af en toe meegelezen en kwam nu jullie groepje weer eens tegen en zag nu allemaal prachtige beebjes en ook nog steeds babytjes onderweg! Wat waanzinnig leuk & gefeliciteerd!

Zelf heb ik ook eerst een miskraam gehad, maar in die periode was ik niet zo actief hier. Wel heb ik af en toe gelezen hoe jullie er allemaal zo sterk in stonden en ook bijna allemaal na de miskraam weer zwanger werden - dat heeft echt enorm geholpen!
    Zoals jullie in mijn banner zien hebben wij er bijna 2 jaar op gewacht, maar ook onze eerste is nu onderweg. ZO spannend!
    Nogmaals gefeliciteerd met jullie prachtige kindjes! En bedankt voor de steun - er zijn vast nog dames zoals ik die stiekem meelezen en er op die manier veel aan hebben!!
    Liefs,
    Poolvosje

15. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Wauw poolvosje, gefeliciteerd!! Fantastisch hè al die baby's en zwangeren... Ik heb het laatst nog een keer terug gelezen.... Blijft bijzonder!

Mijn kleine meid is alweer 7 maanden, en het is zo genieten ❤️!

Geniet nog van je zwangerschap, ik mistte het behoorlijk na de bevalling. En vond zwanger zijn ook geweldig! Wie weet ooit nog weer .

16. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    poolvos wat bijzonder om te lezen! fijn dat onze succes verhalen je geholpen hebben!
    en wat fijn dat je nu zwanger bent! ikzelf heb tot deze zwangerschap 2,5 jaar gedaan! nu is onze dochter 6 maanden en wat genieten we en zijn we elke dag dankbaar!

we zeggen wel eens tegen elkaar dat we anders van haar zouden genieten als ik in 1x zwanger zou zijn geweest!

genniet van je zwangerschap

17. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden

Test.....

18. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Pfff snap er niks van hoe je gewoon een foto plaatst en banner werkt ook niet... Ik zal wel erg blond zijn! Whaha!

Hoe gaat het met de zwangere dames??

Hier alles goed, Emma is 7 maand en echt een pretletter. Ze kan nog niet rollen oid (doet ook geen moeite). Maar madam wil steeds rechtop zitten of staan... Ook ligt ze altijd boven in bed haha...
    Ze krijgt nog 3 flessen borstvoeding per dag en eet ook brood, warme maaltijd en fruithapje, maisfingers zijn ook favoriet!
    Inmiddels ben ik zo'n twee weken bezig om te afbouwen met de borstvoeding, nog niet gemakkelijk! En oncomfortabel... Maar goed... Inmiddels kolf ik nu al 2 dagen nog maar 2x per dag... Ik ga 9 juni op vakantie en hoop dat ik er dan helemaal vanaf ben... Maar weet niet of ik dat ga redden.
    Als Emma aan de borst zou drinken zou ik nog wel doorgaan, maar het fulltime kolven is toch echt wel een opgave. Ik heb het 7 maanden volgehouden, maar ben er nu met het oog op de zomer en dagjes weg etc echt klaar mee.
    De Hero (Friso) flesvoeding verdraagt Emma goed, nog niet veel van gehad aangezien ik ook nog ruime voorraad ingevroren borstvoeding heb... Maar wel een opluchting!

Slapen doet madam niet overdag... Meestal in de avond wordt ze wat jengelig aangezien ze dan moe is, om 19 uur fles en dan is ze ook comateus haha... Ze slaapt tot een uur of 7 de volgende ochtend. Erg lekker moet ik zeggen!
    Het is op en top genieten! De start was minder met de vroeggeboorte...nog niet eens verlof (balen) en de trombose...
    De eerste weken waren ook best pittig in m'n eentje... Maar nu is het heerlijk relaxed! En ben van de bloedverdunners af, ook fijn zonder blauwe plekken de zomer in whaha!

Heb het hele weekend gewerkt, helaas met dat mooie weer... Morgen gelukkig dagje vrij!

19. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Bedankt voor de lieve reacties! Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met al jullie dames! :) Grappig ook; alleen maar meisjes hier, of niet?
    Ik probeer absoluut te genieten van de zwangerschap! Na twee jaar proberen ook zo dankbaar! Tegelijkertijd kijk ik er ook naar ui ät ons meisje te leren kennen :)
    Nog even geduld!

20. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Vaag idd Renate dat het niet lukt een foto te plaatsen...Fijn dat het verders zo goed gaat, en dat je onderhand wilt gaan stoppen met borstvoeding vind ik niks gek, je hebt het op zich lang volgehouden op deze manier dan toch? En wat een heerlijk vooruitzicht, vakantie!!! Ga je nog ergens heen?? En welkom poolvos, wat fijn dat je ondertussen ook goed en wel zwanger bent! :)

Met mij alles goed, hierna nog 1 weekje werken en dan verlof!!! Merk dat het toch wel zwaar begint te worden hoor, en die bevalling komt nu toch best wel dichtbij brrrrr.

Maar ik heb op zich een goede zwangerschap hoor, mag niet klagen!
    Alhoewel....soms denk ik dat ik beter op de wc kan blijven vertoeven en slaap ik amper nog :D...maar verder ;)...ow ja en wat pijntjes her en der...en het rekken van mijn huid :p.
    Toch ff gebruik gemaakt van ;). Maar serieus hier verloopt het verder gelukkig allemaal goed!

Deel Deze Pagina