Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Wat nu hitte he?
    Het regent hier nu. En ik ben net. Ja om 5 uur in de nacht even buiten gaan staan. Afkoelen

    De afgelopen dagen heb ik gewerkt. Door naar klimaat systeem en veel schaduw buiten niet veel last gehad van warmte tot dat ik thuis kwam

    @Cheerio goedeem dat je hulp hebt. Maar soms ben je ook gewoon zo als je bent toch? Als jij maar weet dat ie meer bij jou ligt dat zal je soms al genoeg helpen

    @BamRenate waar zit jouw werk? Ik wil ook wel ff stiekem spieken
    13 augustus heb ik een eerste echo.
    Wel makkelijk dat dat even kan. Jammer dat het zich zo voor je verstopt

    @love fijn dat je het nog wel oké vind nu. Gekan het met een 2de gaat het ook allemaal zo anders.
     
  2. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Vreselijk die hitte hè! Ben tot een uur of drie wakker geweest, 30 graden op de slaapkamer pffff.
    Ik werk op de recovery in het ziekenhuis, en voor moeilijke infuzen en pijnblokkades wordt een echo gebruikt, vandaar. Gister nog weer een poging gedaan, maar blijft moeilijk richten haha... Ik dacht even een piemeltje te zien! Maar kan ook een vinger of navelstreng oid zijn, dus weet het niet. Ben wel heel nieuwsgierig hoor!!!
     
  3. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Yayy!! Gefeliciteerd!
    En we gaan voor gewoon weer een plakbaby dit keer he? :)
     
  4. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Zooo leuk dat je kan kijken!!!
    Echt super spannend weer. Over een maandje de 20-weken echo al. Ga je vast en zeker achter t geslacht komen :)
    Misselijkheid weggebleven?
     
    BamRenate vindt dit leuk.
  5. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Heej meiden
    Hoe gaat t met jullie ukkies? Hebben die veel last gehad van de warmte vorige week?
    Cheerio is het bij jou allemaal gelukt.

    Hier weten we nu 1.5 week dat ik zwanger ben. Het blijft gek. En ik merk dat ik alles met de zwangerschap van m zit te vergelijken en echt op de kwaaltjes zit te wachten. Die waren toen voor mij een goed teken. En ja stiekem zijn ze er wel. Maar t is mijn onzekerheid en t niet weten hoe t daar binnen gaat wat energie vraagt.

    Maar goed t hoort erbij en ook dit had ik bij m. En zijn ook hormonen.. vreselijke dingen btw
     
  6. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Het is en blijft ook onzeker... En niet alleen de eerste weken, maar de hele zwangerschap. Ik zie op mijn werk veel ellende, zowel bij zwangeren als bij net bevallen dames. Dat maakt mij ook heel onzeker.
    Hopen dat alles maar goed gaat!
    De kwaaltjes kwamen bij mijn eerste zwangerschap bij 5 weken. Nu na iets van 6,5 week pas. Vergelijken is nooit goed hihi, elke keer is anders.
    Maar de eerste weken duren idd lang, en pas bij het mooie kloppende hartje wordt het echt.... Komt vast goed.
     
  7. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Hotsiflots wat is er aan de hand?? Zou leuk zijn om even een update van jou en de meiden te horen.
     
  8. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    Hallo lieverds!!!!

    Gefeliciteerd Lin

    Ik krijg geen meldingen meer heb me meteen opnieuw aangemeld, denk omdat ik nu op mobiel zit.

    Het gaat hier heel erg goed! Ook met mij! Kleine dames zijn over 3 weken 2 jaar en dat gaat groots gevierd worden. Ze gaan heel snel praten etc ook met elkaar in een eigen taaltje! Dankbaar voor me tweeling want ookal was het begin niet makelijk het zijn heerlijke meiden, alleen nandi altijd 6 uur wakker omg haha gelukkig slapen ze nog 2 uur smiddags dus dan pit ik even mee.

    Een derde kindje dat gaat hem niet meer worden, wou het wel...maar dat was omdat ik de kraamtijd heb gemist het is goed zo we zijn een 3 eenheid een derde kindje wordt het derde wiel, die 2 zijn zo close.

    Ben druk nog steeds opzoek naar een ander huis, maar wil npg niet goed lukken waar ik wil wonen wachttijd van 11 jaar

    Weetje het geslacht al bamrenate? Of wil je het deze zw niet weten? Is het net zo spannend als de eerste keer of minder en kan je er meer van genieten?

    Xoxox
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  9. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    heej dames

    Hotsiflots wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat met jou en je meiden!
    6 uur wakker. Hier ook 1 die stipt om 6.01 wakker is.. ook ik ben blij met die middag dut en ga eigenlijk altijd eventjes met haar mee. en savonds proberen we er voor 10en weer in te liggen. tropen jaren jonge kinderen;)
    o dat is balen dat je nog zo veel geduld moet hebben voor een huisje. hopelijk zijn er alternatieven.

    hier gaat alles nog goed! Morgen echo. spannend maar de misselijkheid is vollop begonnen en het spugen ook. begonnen met de medicatie. dus het is onder controle nu. dat is fijn!

    hoe is het met de rest?
     
  10. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Fijn Hotsiflots dat het zo goed gaat!!

    Eigenlijk is het wel iets minder spannend en heb ik ook een stuk minder tijd om me met de zwangerschap bezig te houden. Blijft wel altijd een gedachte aanwezig ''als het maar goed gaat" .... Maar dat komt ook omdat ik op het werk alle ellende zie.... Ik voel soms al iets van schopjes, dat is wel heel fijn. De harde buiken zijn alweer geregeld aanwezig helaas.... Maar ik zal wel een gevoelige baarmoeder hebben. Volgende week donderdag de 20 weken echo, spannend!! Heb gister in de sale al wat gekocht, roze... Hihi denk toch echt dat het weer een meisje wordt.
    Heb al een buik formaat watermeloen, maar verder nog maar 2 kilo gegroeid. Tijdens de zwangerschap heb ik ineens geen zin om te snacken... Was dat altijd maar zo .

    Emma doet ook altijd een middagdutje, maar ik kan dat niet hoor, ook nog nooit gedaan, zelfs niet vlak na de bevalling oid. Wel jaloers dat jullie dat kunnen!
     
  11. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    En dames; hoe gaat ‘t??
    @BamRenate hoe was de echo? :) ennn wat wordt het? Mogen we ‘t weten???
     
  12. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Gister echo gehad, alles was goed gelukkig! En het wordt een...... Meisje hihi...
     
    Hotsiflots, loveexx en Poolvos vinden dit leuk.
  13. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ahhh!! Zoo leuk! Weer een meisje!
    Fijn dat alles goed was; en de helft zit er nu gewoon alweer op. De 20-30 weken vond ik mega snel gaan. :)
     
    BamRenate vindt dit leuk.
  14. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Wat fijn dat alles goed Was Renate! En 2 meiden leuk!
     
  15. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    ahhh wat leuk Renate!! :) Super om te horen dat alles goed is. Fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie Hotsiflots! Ik wil nogmaals uitspreken dat ik enorm veel respect heb voor jullie hoor meiden als alleenstaande moeder! Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar wat fotos van jullie heerlijke prulletjes! Ik wil ook wel ff pronken, maar ook ik ben geen voorstander van fotos online ;)...maar zal straks ff kijken of ik er eentje kan plaatsen :).
     
  16. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    ter aanvulling, ik voel me een mega vergiet! En loop als kip zonder kop rond :D...dus ik reageer ff kort en kom misschien wat verward over :p. xxx
     
  17. loveexx

    loveexx Fanatiek lid

    4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Haha hier ook een hoor.. gaat volgens mij ook nooit meer over .


    Voor degene die weer zwanger zijn.. hebben jullie ovulatietesten gebruikt? Ik heb het idee dat ze niet (meer) werken bij me o_O. Ik gebruik die van Action naar neig nu weer naar ClearBlue. :rolleyes:
     
  18. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    Hallo meiden

    Alles goed met iedereen?

    En Renate wat leuk weer een meid 2 meiden zijn erg leuk en pittig spreek uit ervaring haha

    Lin hopelijk is de misselijkheid nu minder heel erg naar is dat zeg!

    Loveexx het kan na een zwangerschap veranderen, mijn eisprong is nu 5 dagen NA mijn menstruatie en die eisprong doet vresselijk pijn ik denk dat ik verklevingen heb.

    Hier gaat aes nog steeds goed, de dames zijn vanadaag precies 2 jaar en een week oud, 2 jaar geweest alweer, wat vliegt de tijd pfft heel trots maar ook sad omdat het nu grote meiden worden, ze moesten in maart naar de voorschool volgend jaar, maar ze lopen erg voor geestelijk dat ze eerder mogen..weeeer een stap verder.

    Huis vinden is onmogelijk wachtijd van 11 jaar sta 8 jaar op de lijst dus nog mieschien 3 jaar zoeken, ik wil per se in Amsterdam blijven en kies ook niet het eerste beste huis wat er is want waar ik nu woon is niks mis het is alleen een flat.

    Veel succes allemaal lieverds, groetjes Hotsiflots
     
    loveexx vindt dit leuk.
  19. loveexx

    loveexx Fanatiek lid

    4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Jeetje 2 jaar alweer! Nog gefeliciteerd!:D

    Ja ik weet ongeveer wanneer mijn eisprong is.. maar ovutesten lijken gewoon niet positief te worden.. heel verwarrend. Misschien maar gewoon een tijdje zonder proberen :)
     
  20. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48

Deel Deze Pagina