Even een keer pronken met mijn lieve lieve heerlijke schat . Hm wel apart love dat het negatief aangeeft, ik zou dat dan weer niet kunnen laten rusten...en zou m hoe dan ook vinden haha. Hotsiflots 2 jaar alweer! wat gaat het hard zeg jeetje...en idd niet zomaar verhuizen hoor als je niet heel erg verkeerd zit, dan liever nog 3 jaar wachten. Haal m er wel later weer af hoor, op een of andere manier vind ik het toch niet prettig mijn kind online te plaatsen.
Had de hoop al bijna opgegeven maar een paar dagen na de symptomen toch eindelijk een pos ovulatietest haha. Ziet er inderdaad uit als een lief schatje Cheerio
Ik kreeg weer eens geen meldingen . Foto gemist, jammer!! Hier alles goed, begin wel wat pijntjes te krijgen. Mijn baarmoeder ligt al super hoog, vlak onder de ribben.... Hoort navelhoogte te zijn. Mijn buik lijkt al wel 30+ weken.... Niet normaal! Ben gelukkig nog maar 5 kg gegroeid. 25 september een suikertest omdat Emma aardig aan de maat was... 3188gr bij 35+5 Ik spuit nog steeds bloedverdunners...het begint te wennen. Ik gebruikte de Clearwater blue digital ovulatie testen, ideaal! Vaak op marktplaats te vinden voor een leuke prijs. Echter heb ik altijd enorm pijnlijke eisprongen... Dus eigenlijk niet eens een test nodig. Ik heb Emma aangemeld voor de peuterspeelzaal in november, dan is ze net 2 vind ze vast leuk.
Alles goed met iedereen?? Ik ben nu 25 weken zwanger, begin wel wat meer last te krijgen als ik veel loop of sta. En die buik zit al enorm in de weg. Ik ben niet tevreden over mijn controles bij de gynaecoloog, dus wil dolgraag terug naar de verloskundige.... Maar dit is nogal een discussiepunt....
heej meiden super irritant ik kreeg geen meldingen meer van jullie Renate weet jij nu inmiddels wat je krijgt? of heb ik dat ergens heel erg over heen gelezen? Hier al weer ruim 14 weken! de tijd vliegt! niet normaal! Hoe gaat het bij jullie?
Super leuk om wat te lezen! Wat vliegt de tijd zeg! Ga jij binnenkort weten wat ‘t is Lin?? Hier is L nu bijna 1 jaar. Ze gaat als een speer! Loopt al los! Wel maar 10 stapjes ofzo; maar toch!! Verder nu deze week ook begonnen met woordjes (mama, papa zei ze al, maar nu ook lamp, bahhh = schaap, mauw, woef en njam als iets lekker is). Ongelofelijk! Wij gaan vanaf nu voor nummer 2. Maar vorige keer duurde dat dus gewoon twee jaar; dus ik juich nog niet te snel
Die gaat dus als een speer poolvos! Emma begint nu pas met andere woordjes, wel heel leuk. En af en toe lach je je rot hihi! Leuk dat je ook voor nr 2 gaat. Wie weet gaat het nu wel heel snel. Veel succes en geluk in ieder geval!
Die gaat dus als een speer poolvos! Emma begint nu pas met andere woordjes, wel heel leuk. En af en toe lach je je rot hihi! Leuk dat je ook voor nr 2 gaat. Wie weet gaat het nu wel heel snel. Veel succes en geluk in ieder geval!
meiden wat gaat het hard! Hoe voelen jullie je ondertussen? Renate bij jou schiet het helemaal al op, kun je je al voorstellen straks die 2 heerlijke prulletjes om je heen? En hoe gaat het met jou deze zwangerschap? Wow lin jij gaat ook snel zeg, jeetje alweer 14 weken...fijn he dat je het "risicostadium" voorbij bent! Ohhh en altijd spannend als je voor een kindje wilt gaan Poolvos, en wat Renate zegt ...misschien gaat het deze keer wel heel snel . Ik duim voor je!
Ik heb veel last van heupen/bekken. Na een dag werken, loop ik echt kreupel. Erg vervelend... Had het bij Emma ook, maar nu wel wat vroeger.... Spuit inmiddels al 21 weken fraxiparine, dus ben lekker blauw op mijn bovenbenen.... Verder gaat het aardig goed, heb een buik alsof ik elk moment kan bevallen... Dus hoor dagelijks, nog maar even zeker?? Nou.... Nee haha. Ik ben al over de naam uit, en ben nu de toekomstige babykamer een beetje aan het opruimen/inrichten.
zo irritant dat ik geen meldingen ontvang ah nog een meid renate! kan me indenken dat je dat spuiten met dat spul goed zat bent. moet dat echt tot het einde? Jaah t gaat zo hard.. en ik voel me gelukkig best goed. afgezien van de vermoedelijke buikgriep die ik nu te pakken heb dan. phoe.. spugen, diarree en absoluut geen eetlust. maak ik mij natuurlijk meteen weer zorgen. maar google zegt dat het geen kwaad kan voor de baby! dan vertrouwen we daar maar op afgelopen woensdag hadden we een hele mooie controle met een mooi hartje! en volgende week maandag mag ik weer even hier naar de huisarts voor een echo (extra service) toch fijn! vind de tijd tussen de echo's en dat je het gaat voelen zo tussen wal en schip! Poolvos wat ontzettend spannend en leuk dat jullie voor een 2de gaan Interesse in ovulatietesten? ik heb een hele zwik nog!
Heel veel beterschap!! En wat gaat de tijd snel. Nog even en je bent alweer halverwege. Lief van de ovulatietesten; maar ik heb net twee maanden getest en ‘t lijkt mooi regelmatig (net als voor de zwangerschap)! Dus ik stop er weer mee
Hopen dat we beide snel een positieve test hebben Poolvos . Deze maand binnen 2 dagen mijn LH piek gevonden dus ben benieuwd
Voor de zwangere dames ; hebben jullie kruidvat testen gebruikt? Vanochtend een (roze) tuurstreep op een kv test maar lees zoveel wisselende verhalen
Loveexx, wauw fantastisch!! Ik heb altijd geleerd een streep is een streep! Maar was zelf fan van de digitale test van clearblue, zwanger of niet zwanger duidelijker kan niet. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!