Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Is dit nu je eerste ronde na je miskraam lovee? Bijmij zeiden xe dat het 4-6 weken kon deuren voordat mijn cyckus weer op gang kwam.
    Misschien is het een idee om te temperaturen?

2. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Klopt, eerste ronde weer :)
    Temperaturen heb ik wel eens geprobeerd, niks voor mij haha.

3. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Hoi Dames,
    Hier echt niet zwanger, NEG getest. Ook nog niet ongesteld... Dus hoop dat dat snel komt. Heb last van een gevoelige rechter borst, tepel is echt pijnlijk?? Nooit eerder gehad....
    Dat was dus even spannend loveexx! Cyclus is in ieder geval op gang met een pos ovulatietest!
    Super dat alles naar wens gaat Hotsiflots, leuk om weer een echo te krijgen.

4. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Jammer BamRenate, dan maar 'hopen' dat je snel ongesteld wordt (liever niet natuurlijk :p)

Hier behoorlijk last van steken, zal wel bij de ovulatie horen denk ik :)

5. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Op vakantie, toch even reageren. Balen BamRenate. Veel succes in de volgende ronde. Fijn dat je cyclus weer op gang is gekomen loveexx. Wel balen dat het uiteindelijk toch geen zwangerschap was.

Hier al een paar dagen lichte bloedingen. Dit had ik met m'n vorige zwangerschap ook. Ik ga morgen op 14 dpo een test doen. Toch geloof ik er niet echt in. Beetje raar gevoel in m'n onderug. We zullen zien.

6. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ben benieuwd Padmee!

Hier nog steeds niet ongesteld, vanmiddag speldenknopje bloed, daarna weer niks?? Afwachten maar.
    Even een leken vraag hoor, maar stel je hebt een langere cyclus, waar is het dan langer.... Tussen menstruatie en eisprong of na de eisprong tot menstruatie? Of kan het allebei?

7. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Spannend Padmee!

BamRenate; als ik een langere cyclus heb is het langer voor mijn eisprong. De luteale fase (erna) is bij mij eigelijk altijd 14 dagen. Soms wil dat nog wel eens een dagje eerder of later zijn.
    Meestal is deze fase tussen de 10 en 18 dagen als ik me niet vergis :)

8. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    #168 Hotsiflots, 17 feb 2016
    Laatst bewerkt: 17 feb 2016
    Als je een verlate eisprong heb krijg je later je menstruatie, na de eisprong is het altijd zo dat er 14 dagen tussen zit, stel je wordt vandaag ongesteld dan had je 14 dagen geleden je ei, de eisprong tel je ook terug via je volgende menstruatie nooit van die je gehad heb, maar als je een onregelmatige menstruatie heb is deze methode moeilijker.

Ik hoop dat je menstruatie doorbreekt je je weer verder kan met je volgende ronde!! bij mij duurde het 2 menstruaties voor ik weer een eispronghad (deze zwangerschap)

9. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hier gaat het ondertussen heel erg goed, mocht het moeilijk zijn voor jullie dames om mijn verhaal te horen over verloop van de tweeling meld het dan, want wil niet mijn blije babyhigh in jullie gezicht gooien terwijl de rooie duivels onderweg zijn, weet hoe die teleurstelling voelt, ik duim hard mee dat alle dames hier snel in verwachting zijn ik gun het ieder van jullie zo!!

Ik heb vandaag de laatste reguliere echo gehad, en alles was in orde beide hartjes kloppen en waren flink gegroeid ook bewoog er al eentje was een heel speciaal gevoel.

Ik word nu doorgestuurd naar de gynaecoloog want het is nu officieel medisch.

Echo foto van vandaag:

10. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Wauw wat mooi om te zien BamRenate. Echy super dat alles goed gaat.

Hier vandaag negatief getest. Nu wachten op m'n menstruatie. Baal er wel weer van. Op naar de volgende ronde maar weer :)

11. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    aww wat k.u.t Padmee :( dat is ind balen, op naar de volgende ronde en nieuwe kansen!

12. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Jammer Padmee :(

Hotsiflots, ik vind je updates leuk! :) mooie echo ook weer

13. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Hmmm was het maar BamRenate hihi, je bedoeld hotsiflots! Juist leuk om te lezen Hotsiflots, dus gewoon blijven schrijven!! Super dat het goed gaat, en groeit zeker al flink.
    Hier weer minuscuul drupje bloed.... Vind het zo raar aangezien ik mijn eisprong heb opgespoord dmv ovulatietesten, dus lijkt me dat het ei niet veel later is geweest.... En ben dus nu na bijna 3 weken nog niet ongesteld... Hoop wel dat het snel komt, was zo mooi op orde.... We zullen zien.
    Kan ik door naar de volgende ronde net als de andere dames..... Hopelijk volgen we hotsiflots snel! Hihi...

14. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Bedankt loveexx voor je reactie.... Idd luteale fase, heb even gegoogeld!! De periode tussen de eisprong en menstruatie.... Een te korte tijd bijvoorbeeld menstruatie al na 9 dagen geeft een zeer geringe kans om zwanger te raken. Een te lange fase bijv 20 dagen is niets om je zorgen over te maken gelukkig en is dus prima vruchtbaar! Ben ik weer rustig!

15. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Gelukkig BamRenate! Niets om je zorgen over te maken dus.

Hier kreeg ik gisteren last van hoofdpijn en die is er nog steeds.. toch maar een dagje rustig aan doen vandaag:) verder goed misselijk ;) misschien dat ik een griepje heb opgelopen.. zijn zoveel mensen om me heen ziek.

Nog iets langer dan een week en dan kan ik testen, vind het wel extra spannend merk ik.

Hoe gaat het met jullie?:D

16. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Spannend loveexx wat duurt een week dan lang he? :D

Hier gaat het goed, ben alleen heel erg moe had een paar drukke dagen achter de rug, nu ben ik lekker vrij tot maandag kan ik weer bijtanken, volgende week ga ik mijn afscheiding op kweek laten zetten ik heb geen bloed verlies meer, maar nu heb ik gele afscheiding dit kan zijn hormonaal of toch een infectie of schimmel, grote kans dat het hormonaal is maar ik wil het toch zeker weten, vind het wel stom dat je het zelf moet betalen 50 tot 100 euro, haha ik heb nog geeneens babyspullen gekocht en ben nu al zooitje geld kwijt :D maar geruststelling is ook fijn.

Hoop dat met iedereen goed gaat?

17. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Moet toch even van me hart wat voor azijnpissers er wel niet zijn zeg, altijd maar ergens het negatieve ergens inzien...

Ze kunnen je humeur zo de grond in boren bah!!

bv mijn moeder vertelt aan iemand: ik wordt oma, en mijn dochter krijgt een tweeling!! het antwoordt was niet: gefeliciteerd!! maar: goh, daar heb je ook niet omgevraagd hé 2 kinderen of dat gaat geld kosten en wat als ze ouder worden of wacht nog maar even af want het kan ook mis gaan.....:x

ALSOF ik dat niet weet!! heb verdome in september nog een miskraam te verduren gehad en nee heb ind niet gevraagd om een tweeling, maar ze zijn daarom niet minder welkom..

Heel frustrerend als je zelf en je lieve moeder (die mij speciaal weer in huis heb genomen zodat ze kan helpen) zo blij zijn en een ander even je neus in de stront probeert te duwen...en nog erger dit kwam van een eeuwige vrijgezelle man van 45 en geen kinderen heb of wil......*sighs*

Weet niet wat ik hiermee wil maar even me gif spuwen helpt :D

18. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Puur jaloezie waarschijnlijk! Niks van aantrekken!
    Ik heb ook een collega die vertelde dat haar vriendin nu een vreselijke puberdochter heeft en dat dat erg pittig is alleen...pfff nou als ik me daar al druk over moet maken. Hoeveel vechtscheidingen zijn er wel niet en hoeveel mannen verlaten hun vriendin als ze zwanger zijn.... Nou een heleboel! Dus daar trek ik me niks van aan, ik wil het dolgraag en kan een kind een goed leven bieden.
    Dus wees gelukkig en geniet er van, laat negatieve mensen maar lekker lullen.

Hier nog steeds niet ongesteld... Tenzij die ene minuscule druppel per dag een ongesteldheid moet voorstellen?? Niks aan dat wachten!

19. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Inderdaad, jaloezie is het eerste wat in mij opkomt! Zo jammer als mensen zo moeten reageren.. hou dan je commentaar lekker voor je toch?

Ik heb een typische baaldag vandaag, alles gaat mis... had beter in bed kunnen blijven haha. Lijkt wel vrijdag de 13e;)

20. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Hoe gaat het met de dames??

Hier nu een dag of 4 (?) een drupje oud/bruin bloed per dag dat is alles... Kan bij wijze van de hele week met hetzelfde inlegkruisje rondlopen, doe ik uiteraard niet ;) maar zo weinig is het. Zou dit dan een menstruatie zijn?? Heb geen idee.... De vorige menstruatie was na mijn miskraam en die was heel erg hevig. Nou ja maar kijken of er over een paar weken een ovulatie aankomt...

Deel Deze Pagina